Stub ollut pettymys. Olisin kuvitellut että vuodet olisivat karaisseet häntä ja että olisi saanut tietynlaista kypsyyttä
Stubin ongelma on se että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Ylemmyydentuntoinen ja kopea asenne eivät herätä kunnioitusta.
Kommentit (421)
Olen tottunut ajattelemaan, että presidentti on esimerkillinen henkilö, josta kaikki suomalaiset voivat ottaa mallia. Jos Stubb valitaan, en toivoisi hänen olevan esimerkkinä kellekään.
Teennäisen vaikutelman olen saanut hänestä kun olen tavannut livenä.
Harva sitä Stubia enää äänestää. Kun tv:n vaalitentit alkoivat niin kannatus lähti laskuun kun esiintyminen on selkeästi hänen heikkous ja presidentin kun kuitenkin pitää esiintyä usein.
Ei ikinä Stubidoa. 🤢 Äänestän Rehniä, hän vaikuttaa fiksulta ja osaavalta. 👍
Vierailija kirjoitti:
Ei ikinä Stubidoa. 🤢 Äänestän Rehniä, hän vaikuttaa fiksulta ja osaavalta. 👍
Itse ajattelin ensin äänestäväni Rehniä, mutta äänestän kuitenkin Haavistoa.
Eihän se valmiiksi pedattu helppo elämä ketään karaise tai kerrytä elämänkokemusta. Ikää toki tulee, mutta eihän se mitään muuta lausuntoineen ja isoine egoineen ole kuin 15 vuotias poika.
Stubb ei ole kyllä vakuuttanut tässä missään vaiheessa. Vaalikampanjan budjetti on toki järjetön ja sillä saa tietynlaista näkyvyyttä, mutta ei, ei silti. Ei sillä tyyppiä muuksi muuteta.
Stubbin isoin ongelma mun mielestä on se, ettei hänellä ole selvästi hajuakaan tavallisen pienituloisen suomalaisen duunarin elämästä. Tyyppi on pelannut golfia nuorena jo 80-luvulla, jolloin se ei todellakaan ollut normijuttu hänenikäisilleen. Hän on musta epäaito ja koppava ja kirsikkana kakun päällä vielä kannattaa EU:n liittovaltiota. Voisi olla todella tuhoisa presidentti Suomelle.
Stubin elehdintä ja ilmeet eivät sovi presidentille lainkaan.
Ainakaan kahta kundia en linnaan äänestä 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
En pidä siitä että hän puhuu natopresidenttiydestä, korostaa Suomen olevan natomaa ym natopullistelua.
Ei kannata provosoida lisää vaan ottaa asiat asioina. Suomi teki välttämättömyydestä hyveen luopuessaan puolueettomuudestaan ja taatakseen näin turvallisuutta ja rauhaa, ei muuta.
Stubb on monissa asioissa "kukkopoika".
Eikös tuuliviireissä perinteisesti ole ollut kukon kuva?
Stubb on ykkönen:
- Kielitaito
- Kokemus
- Koulutus
- Karisma
Rolexander on lipevä ja epärehellinen. Haavisto on samaa sarjaa.
Jos ei ole kypsynyt 55 vuodessa niin tuskin sitten koskaan. Ellei sitten vastaan tule suuria elämän mullistavia tragedioita, jotka väistämättä kasvattavat ja ehkä opettavat empatiaakin.
Stubbista huokuu se, että hän on hyvin helpolla päässyt elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kypsynyt 55 vuodessa niin tuskin sitten koskaan. Ellei sitten vastaan tule suuria elämän mullistavia tragedioita, jotka väistämättä kasvattavat ja ehkä opettavat empatiaakin.
Stubbista huokuu se, että hän on hyvin helpolla päässyt elämässään.
Ei välttämättä edes ole. Pointti on se, että tietyt ihmiset eivät pysty kehittymään myönteiseen suuntaan, vaikka kokisivat mitä. Näinhän sitä sanotaan, että ikä jakaa ihmiset kahteen sarjaan. Toiset kehittyvät mutta osa taantuu. Kun tätä on tapahtunut vuosikymmeniä, erot ovat valtavat.
En usko että ehdokas, joka puhuu kansalaisille ylhäältä alaspäin, on millään tavalla sopiva presidentiksi. Kyllä siinä alkaa tulla jo kansalaisten oikeudentuntokin vastaan.
Tommone pappa betalar tyyppi, nähtävästi eläkeläiset ja korkeakoulutetut tykkää mietin miksi?? Stubb on ja tulee aina olemaan mulkku, joka ei aja suomen etua.
Kyllä minusta myös Halla-Aho oli hyvä Luokan edessä ohjelmassa ja sympaattinen (lapsetkin tykkäsi) vaikka en muuten hänen arvojaan kannatakkaan. Joissakin asioissa hän on ihan oikessa, mutta joissakin täysin hukassa.