Stub ollut pettymys. Olisin kuvitellut että vuodet olisivat karaisseet häntä ja että olisi saanut tietynlaista kypsyyttä
Stubin ongelma on se että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Ylemmyydentuntoinen ja kopea asenne eivät herätä kunnioitusta.
Kommentit (421)
Ovathan ne tuoneet kypsyyttä.
Ulkoisesti silti ikinuori sportti-Alex. Minun ehdokkaani, yhdistävä tekijä.
Hyvähän se on Naton suojista henkseleitä paukutella
Suomalaiset harmaahiirulaiset eivät kestä. Huvittavaa.
Kannattaa muuten tavata hänet livenä. Silloin luonteen kopeuden tuntee oikein aidoimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ankkanaama
Niin olet, mutta mitä se tähän liittyy?
Ei ole kypsynyt yhtään. Petyin minäkin. Olin ensin aikonut äänestää sitä tai ainakin ajattelin, että se ei olis ihan huono. Mutta se on huonompi kuin luulin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankkanaama
Niin olet, mutta mitä se tähän liittyy?
Stub on
Stubbin asiantuntemus ja karisma ovat niin huikeita, että ne saavat jotkut alemmuudentuntoisiksi. Suomen kansan enemmistö äänestää häntä silti.
Vierailija kirjoitti:
Stubbin asiantuntemus ja karisma ovat niin huikeita, että ne saavat jotkut alemmuudentuntoisiksi. Suomen kansan enemmistö äänestää häntä silti.
Ennemmin olen alemmuudentuntoinen kuin ylemmyydentuntoinen
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuten tavata hänet livenä. Silloin luonteen kopeuden tuntee oikein aidoimmillaan.
Samaa mietin. "VMP" kertoo oleellisimman.
Pettymys ole itse. Et edes nimeä ole vaivautunut opettelemaan ja kirjoittamaan oikein, silti on otsaa huudella.
Vierailija kirjoitti:
Oli suorastaan järkyttävä eilisillan tentissä miten löi liinat kiinni heti syystä ettei ollut etukäteen valmistautunut.
On käsittämätöntä, että edelleenkään Suomessa ei kestetä sitä, että joku ei yritä naamioitua tapettiin ja nöyristellä vaan tuo oman osaamisensa rohkeasti esille. Se ei ole ylimielisyyttä tai koppavuutta, se on normaalia käyttäytymistä kaikkialla muualla paitsi täällä huonon itsetunnon ja itsensä alas painamisen maassa.
Vierailija kirjoitti:
Ovathan ne tuoneet kypsyyttä.
Ulkoisesti silti ikinuori sportti-Alex. Minun ehdokkaani, yhdistävä tekijä.
Toki teitä kahta yhdistää ulkonäkökeskeinen typeryys ja kyvyttömyys ajatella asioita toisten ihmisten kannalta, mutta entä me muut? Hänen pitäisi olla muidenkin presidentti kuin sinun ja kaltaistesi. Ei onnistu. Pelottaa joka aamu, mitä se on taas mahtanut saada aikaan.
Ehdokkaista ainoa, joka on toiminut pääministerinä.
Vierailija kirjoitti:
On käsittämätöntä, että edelleenkään Suomessa ei kestetä sitä, että joku ei yritä naamioitua tapettiin ja nöyristellä vaan tuo oman osaamisensa rohkeasti esille. Se ei ole ylimielisyyttä tai koppavuutta, se on normaalia käyttäytymistä kaikkialla muualla paitsi täällä huonon itsetunnon ja itsensä alas painamisen maassa.
Hän on itse myöntänyt keulivansa epävarmuuttaan ja antoi sen myös syyksi kiusaamiskäytökselleen, ymmärtämättä mitä kaikkea tuli siinä myöntäneeksi. Katso Kreeta Karvalan haastattelu, siinä alkuminuuteilla nousee puheeksi. Hän siis itsekin sanoo suoraan olevansa ylimielinen ja koppava eikä voi itse ymmärtääkään, miten syvässä se hänessä istuu.
Suomalaisten kansallinen tragedia ei ole niinkään se huono itsetunto ja alaspainaminen, koska osaamme myös olla ylpeitä kun tarvitaan ja tiedämme arvomme silloinkin kun on vaikeuksia muistaa se. Vaan ongelmamme on helppo huijattavuus heti, kun löytyy joku joka vaikuttaa toisenlaiselta. Ihanan freesisti rohkea ihminen, joka saa olla minkälainen valehtelija ja huijari tahansa, kunhan se on jotain hienompaa kuin me kurjat harmaat hiirulaiset. Huomaatko, huono itsetunto on oma ongelmasi, ja kuvittelet pääseväsi siitä eroon äänestämällä rohkeuden perikuvaa. Joka oikeasti on röyhkeä ja sosiaalisesti pidäkkeetön ihminen, joka ei ymmärrä paikkaansa ja isottelee kenelle tahansa. Hän ei voi olla pienen maan presidentti, se on vaarallista.
Taas yksi persujen avaus, kun heitä pelottaa niin, ettei oma diktaattori pääsekään pressaksi.
Samaa mieltä. Vastenmielinen ehdokas.