Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussi kaapattiin Raisiossa, käsikranaatilla uhannut arabi kaappasi bussin osana palestiinalaisten hyökkäystä Israeliin

Vierailija
26.01.2024 |

https://www.ts.fi/uutiset/6225064

Uhkasi räjäyttää bussin ja siinä matkustavat valkoiset. Raision bussikaappaus oli osa palestiinalaisten hyökkäystä kristikuntaa ja juutalaisia vastaan.

Miksi näitä otetaan tänne, miksi vasemmisto tukee israelilaisten ja ukrainalaisten kansanmur.haa osana venäjän hyökkäystä länteen?

Kommentit (296)

Vierailija
1/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko henkilö uusia näitä tempauksia vai joko riitti. Karkotus vai jää. Miten tätä voi mitenkään edes selittää. Ihmiset varmaan säikähtäneet pahasti.

Vierailija
2/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuleehan Suomen valtiokin palestiinalaisten kansanmurhaa kun käy asekaupaa Israelin kanssa. Kannattaako sitä sitten enää alkaa moralisoimaan mitä kansanmurhaa voi tukea ja mitä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka Raisio oli vielä 90-luvulla skinheadien luvattu maa niinkuin Joensuukin. Vähän on katukuva muuttunut mutta ei oikein osaa sanoa että kumpaan suuntaan.

Vierailija
4/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te keksitte näitä tarinoitanne?😂

Vierailija
5/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu rasistisena.

Vierailija
6/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen mussukka, pus pus

Vierailija
7/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka Raisio oli vielä 90-luvulla skinheadien luvattu maa niinkuin Joensuukin. Vähän on katukuva muuttunut mutta ei oikein osaa sanoa että kumpaan suuntaan.

Raisiossa olen pitkään asunut mutta skinheadeja en ole täällä nähnyt. Missä lie piilossa ovat 90-luvun majailleet.

Vierailija
8/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä niin että poliisi ylisti kuljettajan toimintaa, kun päästi matkustajat ulos, vaikka uhkaaja olikin uhannut räjäyttää kranaatin siinä tapauksessa. Mitä jos kranaatti olisikin ollut oikea?

Vierailija
9/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua näitä Palestiina-/arabivouhottajia. Jokainen voi tehdä itse johtopäätöksensä historiasta ja nykyhetkestä. Ja kuka tämänkin aloitti taas iskuillaan? Ei tartte tulla mölisemään Käärijän keikalle tai Suomen itsenäisyyspäiväjuhlien liepeille.

Vierailija
10/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen laimeasti media on uutisoinut tätä kauheaa tekoa.

Samoin mediaa ei näy liikuttavan se että tulipalot roihuaa harva se päivä.

Seuraavaksi alkaa autot ja talot räjähdellä, eikä mediaa edelleenkään liikuta. 

Vierailija
11/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tässä niin että poliisi ylisti kuljettajan toimintaa, kun päästi matkustajat ulos, vaikka uhkaaja olikin uhannut räjäyttää kranaatin siinä tapauksessa. Mitä jos kranaatti olisikin ollut oikea?

Kuljettaja toimi oikein mahdollisesti. Ovet voivat olla auki. Ja matkustajien on päästävä ulos kummassakin tapauksessa pikaisesti. Ei kai selviytynyt voi jäädä sisätilaan, jos olisi ollut räjähdys.

Vierailija
12/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti siinä bussissa oli Li Anderssonin äänestäjiä ja muita palestiinalaisten kavereita

vihapuhe ilmiannettu

Vierailija
13/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua näitä Palestiina-/arabivouhottajia. Jokainen voi tehdä itse johtopäätöksensä historiasta ja nykyhetkestä. Ja kuka tämänkin aloitti taas iskuillaan? Ei tartte tulla mölisemään Käärijän keikalle tai Suomen itsenäisyyspäiväjuhlien liepeille.

Juutalaiseen uskoon kuuluu että ei-juutalaiset ovat eläimiä. Jeesus  sanoi juutalaisista että niiden isä on perkele ( Johannes 8:44 ) 

"Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

Vierailija
14/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti siinä bussissa oli Li Anderssonin äänestäjiä ja muita palestiinalaisten kavereita

Ei varmaan, ne ajelee omilla diesel-maastureillaan kuten Lillukkakin. KAto tehkää kuten minä sanon, ei niin kuin minä teen XD Sekä komukoiden silmissä toiset on aina tasa-arvoisempia kuin toiset. Ymmärrätte, komukka itse on niitä jotka on vähän enemmän tasa-arvoisia.

Vierailija
15/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole mitään nähtävää! Hajaantukaa, hajaantukaa!!

Vierailija
16/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Myyrmäen moskeijan imaami on ottanut kantaa siihen kuinka turvatonta mysylmäänien on matkustaa bussissa jossa on islamofobiaa ja rasismia.

Vierailija
17/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellanen mussukka, pus pus

Vai vielä pusuttelet nappisilmäteroa saatanan vassu!

Vierailija
18/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andesson tukee häntä jihadissaan.

Vierailija
19/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken takana on Kiina.

Vierailija
20/296 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin palautukseen ja ikuinen maahantulokielto.