Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieluummin teen osa-aika töitä ja tienaan vähemmän kuin uuvutan itseni

Vierailija
26.01.2024 |

Niin. Ainakin itse tarvitsen aikaa palautumiseen 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on järkevää se! Itsekin tekisin jos olisi taloudellisesti mahdollista. Matalapalkka-alalla vaan ei voi työtunneista nipistää.

Vierailija
2/6 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme vain kerran, joten nautitaan kun voidaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä. Onnekseni asuntolaina on maksettu ja elämäntyyli muutenkin kohtuullinen, niin pienemmälläkin palkalla pärjää. Olen siirtynyt tekemään keikkaa hoiva-alalle ja tämä on erittäin hyvä ratkaisu tähän elämäntilanteeseen. 

Vierailija
4/6 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vähentänyt työtunteja, onneksi kouluttauduin niin se on taloudellisesti mahdollista. Mielelläni kyllä tekisin enemmän töitä, mutta sen pitäisi tarkoittaa sen suuruista palkannousua että voisin palkata kotiavustajan jotta vapaa-aikaakin jäisi riittävästi. Nykyinen verotuksen ansiosta ylimääräisistä tuloista jää käteen niin vähän että ei maksa vaivaa. 

Vierailija
5/6 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle. Matalapalkka-alalla ei riitä tulot edes kaikkiin menoihin kuukaudessa joten ei tässä  ole mistä nipistää. Tekisin vähemmän jos se olisi taloudellisesti mahdollista. Joo, haen muita töitä vaan kun ei tärppää.

Vierailija
6/6 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri päässyt eläkkeelle, mutta edeltävät vuodet tein 4 päiväistä viikkoa. Toki taloustilanne salli sen, mutta ei meidän kulutus muutenkaan ole suurta. (ei alkoholia, ei maksukanavia, ei kalliita matkoja, perusruokaa jne)

Vaikuttihan se myös eläkkeen määrään, mutta tulemme toimeen. 

Lyhyempi työaika kyllä pelasti minun jaksamiseni.