Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin eilen yhden leivän, ilman margariinia tai leikkeleitä ja nyt on paino noussut

Vierailija
26.01.2024 |

Muutoin vain nutrilettiä eli alle 500 kcal päivässä.

Nainen ei voi syödä mitään.

Mies murjottaa kun olen vihainen tästä ja kaikesta.

Mutta tänään en mutusta leivänkannikkaa.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 Burana  tabletti nostaa kilon painoa kahdessa tunnissa.

Vierailija
42/48 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mammojen sielunelämää.

Yksi on dieetillä ja muut huutavat hulluksi.

En sanonut hulluksi. Mä olen laihtunut ilman diettiä. 

Säännöllinen ruokailu, oikea annoskoko, terveellinen ruokavalio ja liikunta. Kyllä laihtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistele visvaistasi!

Vierailija
44/48 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo viikossa on hyvä tahti, Vlcd lähtee nopeamminkin. Jatkat vaan.

Vierailija
45/48 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun on reilun vuoden punninnut itsensä joka aamu niin tullut selväksi että se paino voi heitellä parillakin kilolla ilman että sillä on juurikaan läskin kanssa tekemistä tai painonpudotusprojektin kannalta mitään merkitystä.

Nesteen kertymisestä ja poistumisesta se usein johtuu, tai siitä että suoli on toiminut hitaammin. Noihin kumpaankin tietysti vaikuttaa se, mitä on syönyt, mutta ihan turhaa siitä päivittäisestä heittelystä on paniikkia itselleen kehitellä. Katso vaikka 2vk tai kuukauden trendiä mieluummin, olennainen selviää siitä paremmin.

Itsellä sellainen 3-4kg/kk lähtenyt keskimäärin sen jälkeen kun elämäntaparemontin aloitin ja nyt alan olla normaalipainossa. Ei kylläkään mitään Nutrilettejä tai muitakaan ihmedieettejä vaan pienempiä muutoksia - vähemmän roskaruokaa, viinä ja siideriä, pienempiä annoksia säännöllisemmin, enemmän kasviksia, vähän enemmän liikkumista. Kaikista tärkein muutos tuntuu kuitenkin olleen se että olen nukkunut enemmän ja säännöllisemmin, se tekee kaikista muusta helpompaa. Väsyneenä kaikki tuntuu vaikealta ja napostelu ym mieliteot käyvät ylivoimaiseksi.

Vierailija
46/48 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nutrilett ei toimi, ja voi aiheuttaa esim. sappitiehytvaurioita, jos oikeasti sitä noudattaa. Johan ne nutirelit olisvat loppuneet maailmasta, jos ne toimisivat muuten kuin tilapäisesti. Niin monesti tyhmä aina uudestaan ja uudestaan nutraa, että jospa se nyt kahdennellakymmenennellä kerralla toimisi.

Mihis tuo sappitiehytvaurio perustuu? Itsellä tapana vetää noita aamupalana. Ajattelin, että kätevää kun sisältää kaikki ravintoaineen ja helppo heittää aamulla huiviin :D Mutta en siis muuten ole ko. kuurilla. Onko tällainenkin käyttö vaarallista, eli onko siinä jotain ainetta, mitä ei kannattaisi vetää pidemmän päälle, vai onko se vaan se tila, kun ei ole vatsassa mitään muuta kuin nestettä, jos sillä täysin on?

Vierailija
47/48 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kun on reilun vuoden punninnut itsensä joka aamu niin tullut selväksi että se paino voi heitellä parillakin kilolla ilman että sillä on juurikaan läskin kanssa tekemistä tai painonpudotusprojektin kannalta mitään merkitystä.

Nesteen kertymisestä ja poistumisesta se usein johtuu, tai siitä että suoli on toiminut hitaammin. Noihin kumpaankin tietysti vaikuttaa se, mitä on syönyt, mutta ihan turhaa siitä päivittäisestä heittelystä on paniikkia itselleen kehitellä. Katso vaikka 2vk tai kuukauden trendiä mieluummin, olennainen selviää siitä paremmin.

Tismalleen näin. Olen pudottanut 30 % painostani noin vuodessa. Nyt painon putoaminen on loppunut, mutta punnitsen itseni joka päivä. Paino tosiaan voi vaihdella monta kiloa riippuen liikunnasta (rankka treeni voi kerryttää nestettä), edellisen päivän syömisistä (hiilarit ja suola sitovat nestettä), suolen toiminnasta, kuukautiskierron vaiheesta (minulla esimerkiksi ovulaatio nostaa painoa melkein kilon verran yhden päivän ajaksi) jne. Pitkän aikavälin suunta ja keskiarvo ovat ne mitä kannattaa seurata, samaten senttimitat tai vaatteiden istuvuus on hyviä mittareita.

Vierailija
48/48 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö proteiinia pussien lisäksi. Vähärasvaista, vaikka ksnanmuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän