Mitä sanoa miehelle, jonka kanta lapsen hankkimiseen muuttuu koko ajan?
Ensin yritimme lasta puoli vuotta, mutta nyt hän ei olekaan kuulemma valmis hankkimaan lasta.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies toistelee, ettei halua menettää minua. Mutta mietin eroa. Olen niin väsynyt tähän, etten voi toivoa mitään. Kun hänen mieli voi muuttua näin isoissa asioissa. Eikä hän osaa sanoa milloin olisi valmis. Minusta aikuisen miehen pitää tietää.
Ap
Ei halua lasta, mutta sinun mieliksi on yrittänyt. Turha jatkaa.
Tältä mustakin tuntuu. Sanoin miehelle, että miksi hän valehteli mulle suhteen alussa eikä nyt haluakaan lasta, kun olisi sen aika. Hänen vastaus: Haluan lapsen, en vaan tiedä milloin..
Ap
Siis sinulla on nyt käytännössä ainoa mahdollisuus saada lapsi ennen kohdunpoistoa ja tämä ei hänelle käy, koska haluaa lapsen, mutta ei nyt (vaan tulevaisuudessa ei voi saada ja tietää s
Kuulemma hän ei ikinä eroa musta, vaikka en saisi lasta. Hänelle myös lapseton elämä on okei.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies toistelee, ettei halua menettää minua. Mutta mietin eroa. Olen niin väsynyt tähän, etten voi toivoa mitään. Kun hänen mieli voi muuttua näin isoissa asioissa. Eikä hän osaa sanoa milloin olisi valmis. Minusta aikuisen miehen pitää tietää.
Ap
Tältä mustakin tuntuu. Sanoin miehelle, että miksi hän valehteli mulle suhteen alussa eikä nyt haluakaan lasta, kun olisi sen aika. Hänen vastaus: Haluan lapsen, en vaan tiedä milloin..
Ap
Siis sinulla on nyt käytännössä ainoa mahdollisuus saada lapsi ennen kohdunpoistoa ja tämä ei hänelle käy, koska haluaa lapsen, mutta ei
Eli ei halua lasta.
Jos hänelle on lapseton elämä ok ja ei halua lasta nyt, kun vielä voit viimeiset hetket saada lapsen, niin onhan tuo aika selvä homma, ettei silloin lasta halua. Ei halua saada lasta ennen kohdunpoistoasi ja sen jälkeen ei ainakaan biologisia saada.
Kyllähän kuka tahansa tietää, kun on se valinnan paikka, että haluaako vai eikö halua. Ei nyt on tässä tapauksessa sama kuin ei ollenkaan, koska vaihtohtoa _myöhemmin_ ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Eroaisitko asian takia?
Ap
Onko lapsen saaminen sinulle tärkeämpää kuin tämän henkilön kanssa oleminen? Valitsetko hänet vai lapsen ja voitko olla tyytyväinen omaan päätökseesi? Sitä tässä mitataan.
Lapsi on mulle tärkeämpi, täysin selvä asia. Ajatus hoidoista yksin vain pelottaa. Mulla ei ole tukiverkkoa. Äiti on ilmoittanut, ettei hänestä tule mitään hoitajaa lapsenlapsille. Ja löydänkö uutta puolisoa koskaan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on mulle tärkeämpi, täysin selvä asia. Ajatus hoidoista yksin vain pelottaa. Mulla ei ole tukiverkkoa. Äiti on ilmoittanut, ettei hänestä tule mitään hoitajaa lapsenlapsille. Ja löydänkö uutta puolisoa koskaan?
Ap
Olisiko joku ystävä, joka haluaisi alkaa kumppanuusvanhemmaksi? Tai toinen itsellinen äiti, joka myös menee lapsettomuushoitoihin ja voisitte tukea toisianne? Löytäisit vähän omaa yhteisöä sen sijaan, että pitäisi löytää kumppani, joka haluaa myös nopealla aikataululla vanhemmaksi.
Olet alle 30v niin todennäköisesti joku päivä löydät kumppanin, jos haluat. Toki tarvitsee myös sitä rohkeutta olla yksin ja kohdatakin se oma yksinäisyytensä, koska parisuhteen sijaan seuraavat askeleet tulisivat olla kohti vanhemmuutta, jos todella lapsen haluat.
Koskaan on pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Siis sinulla on nyt käytännössä ainoa mahdollisuus saada lapsi ennen kohdunpoistoa ja tämä ei hänelle käy, koska haluaa lapsen, mutta ei
Ja sitten kun ap:n kohtu on poistettu toi epäluotettava tuuliviirimies löytää toisen muijan ja tekee lapsen saman tien. Tämäkin on mahdollista ja myös nähty.
Mikään ei kylvä niin paljon tuhoa ympäristöönsä kuin vauvakuumeinen nainen.
Tästäkin ketjusta haisee että millään muulla ei ole mitään arvoa, kun munasarjat käskee niin nainen hyppii. Tekemisen järkevyyttä ihmetellään aivot päällä sitten 5-10 vuotta jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies on epävakaa, kun mieli muuttuu nopeasti. En jatkaisi suhteessa.
Kuten muutkin ovat ehdottaneet. Sano "heippa!'
Haaskaat arvokkaita vuosia tyyppiin, joka ei ole samoilla aaltopituuksilla sun kanssa.
Ei se mies ole ainoa mies maan päällä.
Vaihtoon.
Hän ei halua lasta ja se on pysyvä kanta. Ellei vuosien päästä muutu mieli. Ei siinä voi sanoa mitään. Jos haluat lapsen pian se pitää kai tehdä jonkun muun soluilla, jos se on tärkeämpää kuin tämä mies tai mikään parisuhde. Entä jos olisit halunnut myös aikaa enemmän itselle vai lapsi tärkeä. Onko kovin nuorikin mies.
Viesteistäsi käy ilmi, että asiasta olette jo keskustelleet eli keskusteltavaa ei enää ole. Hän ei halua lasta. Sinä haluat lapsen ja aika on nyt. Jätä mies. Näin ainakin annat itsellesi mahdollisuuden lapsen saamiseen eikä se jää kaduttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Toisaalta, tilanteessa on se onni onnettomuudessa, että tuo tilanne selvisi ennen lasta. Nyt sinulla on vielä mahdollisuus löytää puoliso, joka haluaa kanssasi perheen.
Mies ei halua lapsia tai ei halua niitä sinun kanssa. Aivan varmasti tulet löytämään uuden puolison ja pärjäät myös yksinhuoltajana, kun vain päästät tämän herran takaisin vapaille markkinoille. Voin vakuuttaa, että moni mies voi elää täysin epätasapainoisessa ja riitaisessa suhteessa, kun vain nainen ei jättäisi. Haluatko ottaa selvää onko sinun mies juuri se välinpitämätön parisuhde maratoonari?
Panen sinut paksuksi heti. Jätä tuollainen epäluotettava nössykkä mies.
T: kiltti mies
Että tämä on vaikeaa. Rakastan häntä. Tulen hulluksi..
Ap
Mies on käynyt vetämässä piuhat poikki sinulle kertomatta