Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Loiste sähköhammasharjasta

25.01.2024 |

Päihittääkö oikeasti muut sähköhammasharjat?

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt vuosia ja olen tyytyväinen. Pesee puhtaammaksi kuin entinen oral b.

Vierailija
22/145 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Loiste harjan vasta. Kyllä se on tosi hyvä. Se on erittäin hienojakoista värinää eikä perinteisesti harjaa tai pyöritä. Millään harjalla ei ole tullut tähän mennessä näin puhtaan tuntoiset hampaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kuin entinen, hammaskiveä ei muodostu kuten ennen, hammaslääkäri sanoi hampaiden olevan puhtaat, takuusta saa uuden harjan tilalle, jos jotain ongelmaa ilmenee, harjspäät tulevat suoraan kotiin

olkoon vaikka kusetusta, mutta olen erittäin tyytyväinen. reissussa pesin entisellä oralilla ja hampaat jäävät 'karheiksi'.

kaikki maksaa, ilmasia lounaita ei ole, olen tyytyväinen

Vierailija
24/145 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kokemus täälläkin. Sain 40% alennuksen jonkun instagram markkinakampanjan kautta, jolloin hintaa jäi jotain 80e. Akku kestää todella pitkään, latasin kerran alussa ja nyt kolme kuukautta myöhemmin pelittää yhä. Hampaista tulee tosi puhtaan tuntuiset. Hammasharjassa on erilaisia asetuksia, joista voi valita sopivimman harjaustavan.

Alkuperäisen harjan mukana tuli kovat harjaspäät, ne on aika kovat, mutta verkkokaupasta saa pehmeät. 

Ainoa miinus oikeastaan on, että vaihtoharjoja saa vain Loisteen omasta verkkokaupasta ja harjaspäät on postikuluineen aika kalliit. Ja suosittelevat vaihtamaan harjaspäitä tiheään tahtiin. Oston jälkeen tuli luonnollisesti markkinointipuhelu, jossa melko agressiivisesti myytiin jatkuvaa kestotilausta vaihtopäille. En tarttunut vielä tilaukseen. Mutta harja itsessään ihan loistava. 

Vierailija
25/145 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parempi kuin entinen, hammaskiveä ei muodostu kuten ennen, hammaslääkäri sanoi hampaiden olevan puhtaat, takuusta saa uuden harjan tilalle, jos jotain ongelmaa ilmenee, harjspäät tulevat suoraan kotiin

olkoon vaikka kusetusta, mutta olen erittäin tyytyväinen. reissussa pesin entisellä oralilla ja hampaat jäävät 'karheiksi'.

kaikki maksaa, ilmasia lounaita ei ole, olen tyytyväinen

Tämä Loiste jättää sellaisen sileän tunteen hampaisiin mitä muut harjat eivät tee. Eron huomaa. Minäkin ajattelin aluksi että varmaan kusetusta ja näitä Kiinasta tuotuja harjoja mutta päätin lopulta uskoa mainoksia ja kokeilla. Kyllä kannatti. Oikein hyvältä tuntuu.

Vierailija
26/145 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väite loisteharjan kotisivuilla 12.01.2024: Siksi kehitimme täysin uuden, hellävaraisen, 62 000 kertaa minuutissa värähtelevän Loiste-sähköhammasharjan. Kyseessä on täysin suomalainen tuotemerkki.

Hammasharjan voi tilata omalla logolla / nimellä kiinasta. Loisteharjassa ei ole suomalaista tuotekehitystä.

Alibabasta hammasharja löytyy haulla Sonic SN903

Tuossahan ei tosiaan sanota että olisi Suomessa kehitetty, vain että tuotemerkki on suomalainen.

Sama kiinan harja rekisteröidään eri tuotemerkille eri maihin, niin voi joka maassa mainostaa että on täysin sen-maalainen tuotemerkki, sehän ei valmistusmaasta tms kerro mitään 😉

Vierailija
27/145 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija Nyt saan todeta, että olen yllätetty kuinka hyvä vempain tämä on!

Vai olen yllätetty🤪 Ja joku suomalainen varmasti sanoisi näin. Minäkin olen yllätetty🤣

Vierailija
28/145 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väite loisteharjan kotisivuilla 12.01.2024: Siksi kehitimme täysin uuden, hellävaraisen, 62 000 kertaa minuutissa värähtelevän Loiste-sähköhammasharjan. Kyseessä on täysin suomalainen tuotemerkki.

Hammasharjan voi tilata omalla logolla / nimellä kiinasta. Loisteharjassa ei ole suomalaista tuotekehitystä.

Alibabasta hammasharja löytyy haulla Sonic SN903

Pakko oli laittaa itelle tilaukseen aliexpressin kautta tuo kilpaileva "loiste" kun paremmalla puoliskolla on tuo loiste logolla oleva. Niin voidaan sitten tehdä "kliiniset tutkimukset" et onko näillä Sonic SN903 vs Loisteharjalla muuta eroa kuin logo.

Sen huomasin, että Loiste lupaa ainoastaan 12kk takuun ja aliexpressiltä sai halvemmalla tuplatun 24kk takuun xD

Vierailija
29/145 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin onnekas kun minut oli valittu testaamaan ko. hammasharjaa, ja eikä maksa kuin 129€ olen elämässäni testannut muitakin tuotteita eukä ikinä niistä ole rahaa haluttu, vain arvio. Myös useamman kerran puhelun aikana kysyttiin, että kumpiko väri laitetaan, vaikka olin selvästi ilmaissut, etten aio sitä ostaa.

Vierailija
30/145 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää nämä valheet suomalaisesta keksinnöstä.  Näitä on ollut aiemminkin, jopa lääkäreiden keksittyjä nimiä on käytetty, ihan huuhaata. Tästä en laadusta tiedä, hintahan on kova ja etenkin ne vaihtoharjat. En ikinä suostuisi mihinkään kestotilaukseen ainakaan.   

Vierailija
31/145 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin 1/2 vuotta sitten. Minä ainakin olen pettynyt. Olen aikaisemmin pessyt hampaat manuaalisesti ja saanut aina kehuja hammaslääkäriltä ja suuhygienistiltä. Nyt täytyy sanoa, että jo tänä aikana hampaani värjäystä on pahemmat kuin koskaan ja hygienistillä käynti on ihan kohta ajankohtainen. (Kävin juuri ennen kun ostin harjan). Aikaisemmin olen pystynyt pitämään jopa 2 vuoden taukoja. 

Aivan susi. 

Vierailija
32/145 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin myös ja on tämä huomattavasti parempi kuin toi Oral. Pidän puhtaista hampaista ja tässä sen tuntee. Ja näkee. En herkästi ostele netistä tai mistään noin vain, mutta tämä nousi keskusteluissa esille. Ostin ja tykkään. Ja ei, ei ole mikään markkinointiosasto vaan ope Espoosta. Ja ei maksanut kahta sataa, vajaan satasen.

Miksi maksoit vajaan satasen kun olisit voinut ostaa alle 20€ tuolta Alibabasta ja saanut vuoden enempi takuuta?

Vierailija
33/145 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sama tuote kuin 10€ Oclean?

Vierailija
34/145 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Facen mainoksen perusteella noin satasella. Olin juuri käynyt suuhygienistillä, joka mainitsi ienvetäytymisistäni. Ne ovat olleet minulla jo 20-30 vuotta, eivätkä ehkä enää vetäydy lisää. Loistetta mainostetaan hellävaraiseksi ikenille. Siksi kiinnostuin. Kysyin kommentit tutulta hammaslääkäriltä. Hän sanoi, että tulokset näistä ultraäänihammasharjoista plakin poiston suhteen ovat olleet testeissä vähän huonoja, mutta Loisteesta hänellä ei ollut tietoa, onko testattu.

Olen pettynyt Loisteeseen. Kyllä sillä hampaat pesee, mutta eivät ne yhtään puhtaammat tai puhtaamman oloiset ole kuin monta vuotta vanhalla Lidlistä ostetulla halvalla harjalla, johon vaihdan harjaspäät muutaman kuukauden välein. Koska pelkään tuota plakkia jäävän, pesen vuoron perään vanhalla ja tällä uudella. Myös aikaisempi halpa Oral B:n harja puhdisti ihan yhtä hyvin.

Ja se hampaiden valkaisu -ominaisuus on varmasti täyttä puppua. Ei se erilainen harjan liike hampaita valkaise. Siihen tarvittaisiin kemikaaleja. Katsotaan, mitä suuhygienisti tai hammaslääkäri sanoo minulle seuraavalla kerralla hampaitteni tai ikenieni kunnosta.

Vierailija
35/145 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava myyjä taannoin soitteli ja piti 45 minuutin mainospuheen. Aika pitkään väiteltiin siitä että tarvitseeko tämän harjan hankkimisen jälkeen käyttää hammaslankaa tai hammasväliharjaa lainkaan. Sanoin hänelle etten usko että mikään sähköhammasharja saisi tiukoista hammasväleistäni kaikkea töhnää pois ja hän vakuutti erittäin painokkaasti että tämä harjapa saa, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Jäi laite hankkimatta mutta miesystävä oli pari viikkoa sitten myyjän puheista vaikuttuneena laitteen tilannut. Sain sitten sitä kokeilla ja kas, pesun jälkeen hammaslanka kehiin ja hammasvälien puhdistus eli eipä todellakaan putsannut hammasvälejä tämä Loiste. Ja itse asiassa kysyin hammaslääkäriltä keväällä että onko Loiste parempi kuin Oral B eli kannattaako vaihtaa. Vastaus oli että ei todellakaan tarvitse eikä kannata vaihtaa, niissä ei niin paljon eroja ole.

Vierailija
36/145 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hölmöä, jos kauppaavat silläkin, ettei tarvitse enää hammaslankaa tai -tikkuja hammasvälien putsaukseen. Niin hyvin ei mikään harja harjaa, varsinkaan, jos hammasvälit ovat hyvin ahtaat niin kuin minulla. Hammaslääkärit suosittelevat minulle aina ohuimpia hammaslankoja.

Vierailija
37/145 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän on tarvinut putsata hammasvälejä. Minullakin on ahtaat hammasvälit. Tilasin tämän vuosia sitten ja sain 24 eurolla. Erittäin tyytyväinen olen. T. Köyhä ja pihi

Vierailija
38/145 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiste hammasharja on yksinkertaisesti paska. Käytin kuukauden ja reissussa ollessa harjasin tavallisella hammasharjalla ja samalla totesin omaavani kamalimman ientulehduksen miesmuistiin. Puhtauden tunne on vain lumetta, itsekin sitä hämmästelin alussa. 

Nyt olen ne pakolliset kuusi harjapakettia maksanut, enkä enää kaipaa moista halpisroskaa ja olen palannut Oral-B:n käyttäjäksi, akku kestää lyhyemmän aikaa, mutta sentään harja tekee työn sinun puolestasi, eikä tarvitse jynssätä manuaalisen harjan tapaan. 

Vierailija
39/145 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse epäilin tätä, kerran jo tilasin, mutta palautin kokeilematta. Kummitädilläni on tämä harja ja kysyin mielipidettä, kehui kovasti. Tilasin harjan uudelleen ja siis olen todella tyytyväinen! Tulee oikeesti paljon puhtaampi pinta hampaisiin ja erilainen tunne! Skeptisenä epäilin, mutta onneksi tilasin uudelleen harjan! Ei ole mitään huijausta ja nuo joidenkin kommentoimat "alibaba" harjat ovat eri harjoja..

Vierailija
40/145 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiko ap somevaikuttamisestaan tuon hammasharjan palkkioksi vai tuliko vielä rahaa lisäksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi