Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla erittäin kauniin naisen ystävä?

Vierailija
25.01.2024 |

Hän saisi aina huomiota minne menettekin. Voisitko?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, mutta jos on sisältä ruma, niin en todellakaan.

Vierailija
22/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta yksikään erittäin kaunis nainen ei ole halunnut koskaan ystävystyä kanssani. Ovat olleet aina jotenkin tylyjä vaikka minä olen yrittänyt olla kiva ja tutustua.

T. Tavallinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, aidosti ja oikeasti kauniit ihmiset ovat erittäin miellyttävää katseltavaa ja usein myös tosi mukavia.

Sen sijaan sellaiset laittautumisen avulla itsensä ns. kauniiksi tekevät (ei luonnonkauniit) jotka haluavat huomiota ja ovat jotenkin ylimielisiä, vertailevia ja arvostelevia muita kohtaan, ovat välillä raskasta seuraa. Muuten voi olla hyväkin tyyppi, mutta tuo tietynlainen pinnallisuus, itsekeskeisyys ja huomionhakuisuus häiritsee. Nämä on niitä jotka ei mene edes roskia viemään ilman meikkiä, ja kiinnittävät kummallisen paljon huomiota myös muiden naisten ulkonäköön ja tyyliin - siis ihan tuntemattomien, ja tietty arvostelevaan sävyyn. 

Vierailija
24/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. 

T: kiltti ja kunnollinen.

Vierailija
25/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, jos olisi mukava ihminen ja löytyisi yhteisiä mielenkiinnonkohteita

Vierailija
26/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas vihaa miehet ja naiset. Jotkut miehet sentään ovat hulluna minuun. Mutta vihaakin saan syyttä osakseni. Varmaan tietävät ettei heillä ole mahdollisuuksia? 

27/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naisia ystävinä, joista osa on poikkeuksellisen kauniita.

Vierailija
28/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Ja rakentaisin ystävyyden rinnalle irstaan seksisuhteen.

Vierailija
29/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen voisi? Hassu kysymys. Itseasiassa olen ollutkin tosin tuo kyseinen ystävä sanoi valitsevansa mieluummin kauniita ystäviä eli olen siis ollut itsekin tosi nätti. Vähän kyllä ihmettelin tuota hänen kommenttiaan enkä ehkä olisi huolinut ystäväksi ellei hän olisi ollut muuten oikeasti todella kiva ja reilu.

Vierailija
30/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin, aidosti ja oikeasti kauniit ihmiset ovat erittäin miellyttävää katseltavaa ja usein myös tosi mukavia.

Sen sijaan sellaiset laittautumisen avulla itsensä ns. kauniiksi tekevät (ei luonnonkauniit) jotka haluavat huomiota ja ovat jotenkin ylimielisiä, vertailevia ja arvostelevia muita kohtaan, ovat välillä raskasta seuraa. Muuten voi olla hyväkin tyyppi, mutta tuo tietynlainen pinnallisuus, itsekeskeisyys ja huomionhakuisuus häiritsee. Nämä on niitä jotka ei mene edes roskia viemään ilman meikkiä, ja kiinnittävät kummallisen paljon huomiota myös muiden naisten ulkonäköön ja tyyliin - siis ihan tuntemattomien, ja tietty arvostelevaan sävyyn. 

Tässä on kyllä paljon perää.

Vierailija
31/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa kyllä, mutta kyllähän siinä käytännössä heräisi kysymyksiä. Minkälaisia terroristeja semmoisen seksipommin vanhemmatkin on?

Vierailija
32/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän antaisi p i l l u a niin mikä etten voisi.

Vierailija
33/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
34/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaksi tulisi ihastuminen kauniiseen naiseen, jolloin oma elämä vaikeutuisi. Pitäisi olla ystävä vain somessa.

Vierailija
35/73 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä.

Ystäväni ovat kauniita, ja jos ollaan tyttöporukalla baarissa (tätä tapahtuu näin nelikymppisenä erittäin harvoin), niin kaikkia tullaan iskemään ihan yhtä tasapuolisesti. Ehkä meidän ikäisiä ei enää edes oteta tosissaan, vaikka osa meistä on seuraa etsiviä sinkkuja ja osalla on lasten leikkien jäljiltä purkkaa hiuksissa. 

Onko kysyjällä pelkona se, että ihastuu ystäväänsä, vai se, että jää ystäviensä varjoon? Mikäli pelkona on se, että ihastuu ystäväänsä, olisiko silloin muka turvassa, jos ystävä ei olisi kaunis? Eli ulkonäöstäkö se ihastuminen lopulta onkin kiinni (upea luonne ja ihana ihminen eli ystäväni, mutta en ihastu, kun ei ole kaunis)?

Vierailija
36/73 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos muuten synkkais. 

Vierailija
37/73 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, ja olen parinkin kappaleen ystävä. Toinen on niin huomiota herättävän kaunis että miehet sekoavat siellä minne hän meneekin.

En tiedä miksi asia häiritsisi minua.

Vierailija
38/73 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vaikka fuckbuddyfriend.

Vierailija
39/73 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Muistan, kun oltiin tämän kauniin nuoren ystäväni kanssa 1980-luvulla Italiassa, niin hotellihuone täyttyi valtavista kukkalähetyksistä. Missään ei saanut olla rauhassa, kun lauma nuoria miehiä ympäröi hänet paikassa kuin paikassa. Samanlaista oli Suomessa ilman kukkalähetyksiä. 

Vierailija
40/73 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Meinaatko että varastaa huomioni? No minä nyt en huomiota saa edes vaikka menisin yksin kapakkaan.