Voisitko olla erittäin kauniin naisen ystävä?
Hän saisi aina huomiota minne menettekin. Voisitko?
Kommentit (73)
Voisin, mutta yksikään erittäin kaunis nainen ei ole halunnut koskaan ystävystyä kanssani. Ovat olleet aina jotenkin tylyjä vaikka minä olen yrittänyt olla kiva ja tutustua.
T. Tavallinen nainen
Tietenkin, aidosti ja oikeasti kauniit ihmiset ovat erittäin miellyttävää katseltavaa ja usein myös tosi mukavia.
Sen sijaan sellaiset laittautumisen avulla itsensä ns. kauniiksi tekevät (ei luonnonkauniit) jotka haluavat huomiota ja ovat jotenkin ylimielisiä, vertailevia ja arvostelevia muita kohtaan, ovat välillä raskasta seuraa. Muuten voi olla hyväkin tyyppi, mutta tuo tietynlainen pinnallisuus, itsekeskeisyys ja huomionhakuisuus häiritsee. Nämä on niitä jotka ei mene edes roskia viemään ilman meikkiä, ja kiinnittävät kummallisen paljon huomiota myös muiden naisten ulkonäköön ja tyyliin - siis ihan tuntemattomien, ja tietty arvostelevaan sävyyn.
En voisi.
T: kiltti ja kunnollinen.
Toki, jos olisi mukava ihminen ja löytyisi yhteisiä mielenkiinnonkohteita
Minua taas vihaa miehet ja naiset. Jotkut miehet sentään ovat hulluna minuun. Mutta vihaakin saan syyttä osakseni. Varmaan tietävät ettei heillä ole mahdollisuuksia?
Minulla on naisia ystävinä, joista osa on poikkeuksellisen kauniita.
Voisin. Ja rakentaisin ystävyyden rinnalle irstaan seksisuhteen.
Miksen voisi? Hassu kysymys. Itseasiassa olen ollutkin tosin tuo kyseinen ystävä sanoi valitsevansa mieluummin kauniita ystäviä eli olen siis ollut itsekin tosi nätti. Vähän kyllä ihmettelin tuota hänen kommenttiaan enkä ehkä olisi huolinut ystäväksi ellei hän olisi ollut muuten oikeasti todella kiva ja reilu.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin, aidosti ja oikeasti kauniit ihmiset ovat erittäin miellyttävää katseltavaa ja usein myös tosi mukavia.
Sen sijaan sellaiset laittautumisen avulla itsensä ns. kauniiksi tekevät (ei luonnonkauniit) jotka haluavat huomiota ja ovat jotenkin ylimielisiä, vertailevia ja arvostelevia muita kohtaan, ovat välillä raskasta seuraa. Muuten voi olla hyväkin tyyppi, mutta tuo tietynlainen pinnallisuus, itsekeskeisyys ja huomionhakuisuus häiritsee. Nämä on niitä jotka ei mene edes roskia viemään ilman meikkiä, ja kiinnittävät kummallisen paljon huomiota myös muiden naisten ulkonäköön ja tyyliin - siis ihan tuntemattomien, ja tietty arvostelevaan sävyyn.
Tässä on kyllä paljon perää.
Periaatteessa kyllä, mutta kyllähän siinä käytännössä heräisi kysymyksiä. Minkälaisia terroristeja semmoisen seksipommin vanhemmatkin on?
Jos hän antaisi p i l l u a niin mikä etten voisi.
Ongelmaksi tulisi ihastuminen kauniiseen naiseen, jolloin oma elämä vaikeutuisi. Pitäisi olla ystävä vain somessa.
En ymmärrä kysymystä.
Ystäväni ovat kauniita, ja jos ollaan tyttöporukalla baarissa (tätä tapahtuu näin nelikymppisenä erittäin harvoin), niin kaikkia tullaan iskemään ihan yhtä tasapuolisesti. Ehkä meidän ikäisiä ei enää edes oteta tosissaan, vaikka osa meistä on seuraa etsiviä sinkkuja ja osalla on lasten leikkien jäljiltä purkkaa hiuksissa.
Onko kysyjällä pelkona se, että ihastuu ystäväänsä, vai se, että jää ystäviensä varjoon? Mikäli pelkona on se, että ihastuu ystäväänsä, olisiko silloin muka turvassa, jos ystävä ei olisi kaunis? Eli ulkonäöstäkö se ihastuminen lopulta onkin kiinni (upea luonne ja ihana ihminen eli ystäväni, mutta en ihastu, kun ei ole kaunis)?
Totta kai, ja olen parinkin kappaleen ystävä. Toinen on niin huomiota herättävän kaunis että miehet sekoavat siellä minne hän meneekin.
En tiedä miksi asia häiritsisi minua.
Voisin. Muistan, kun oltiin tämän kauniin nuoren ystäväni kanssa 1980-luvulla Italiassa, niin hotellihuone täyttyi valtavista kukkalähetyksistä. Missään ei saanut olla rauhassa, kun lauma nuoria miehiä ympäröi hänet paikassa kuin paikassa. Samanlaista oli Suomessa ilman kukkalähetyksiä.
Voisin. Meinaatko että varastaa huomioni? No minä nyt en huomiota saa edes vaikka menisin yksin kapakkaan.
Aivan sama, mutta jos on sisältä ruma, niin en todellakaan.