Voisitko olla erittäin kauniin naisen ystävä?
Hän saisi aina huomiota minne menettekin. Voisitko?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ystäväni ovat mielestäni kauniita, mutta pari on ihan yleisilläkin standardeilla tosi kauniita. En tiedä miten sen pitäisi vaikuttaa ystävyyteen. Yksi erittäin läheinen ystäväni on minua 15 vuotta nuorempi, ihan hullun kaunis ja mahtava luonne.
Se, että naiset ylläpitäisivät yleisesti keskenään jotain kilpailuasetelmaa siitä kuka miellyttää miehiä eniten, on ummehtunut ja naisvihamielinen ajatus joka kumpuaa naisiin liitetyistä negatiivisista stereotypioista, kuten siitä että naiset ovat muka jotenkin miehiä kateellisempia tai että oma ulkonäkö on naiselle kaikkein tärkeintä.
Nuorena ei ollut kivaa kun halusi jonkun ja
se kaunis ystävätär sai sen:(
Ajattelit, että voit varata jonkun ihmisen itsellesi niin, etteivät ne, joihin kyseinen henkilö kokee oikeasti vetoa saisi kiinnostua miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä monii sanoo että kyllä, mutta en usko heitä. Varsinkin naiset ovat aina kateellisiai toisilleen
Voi olla ystävä ja voi olla ystävälle kateellinen jostakin ominaisuudesta, kuten kauneudesta. Olen ystävälleni kateellinen häen ulkonäöstään, mutta olen myös monesta asiasta vilpittömän onnellinen hänen puolestaan ja hänen kanssaan. Hän on hyvä ihminen ja hyvä ystävä.
Kateus on vain tunne. Jos sen ei anna hallita ystävyyttä, se ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ystäväni ovat kauniita.
Miksi olisin lihavan verkkarimamman ystävä?
Samasta syystä, kuin niiden kauniiden? Vai oletko kauniiden ihmisten ystävä vain siksi kun onvat kauniita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ystäväni ovat mielestäni kauniita, mutta pari on ihan yleisilläkin standardeilla tosi kauniita. En tiedä miten sen pitäisi vaikuttaa ystävyyteen. Yksi erittäin läheinen ystäväni on minua 15 vuotta nuorempi, ihan hullun kaunis ja mahtava luonne.
Se, että naiset ylläpitäisivät yleisesti keskenään jotain kilpailuasetelmaa siitä kuka miellyttää miehiä eniten, on ummehtunut ja naisvihamielinen ajatus joka kumpuaa naisiin liitetyistä negatiivisista stereotypioista, kuten siitä että naiset ovat muka jotenkin miehiä kateellisempia tai että oma ulkonäkö on naiselle kaikkein tärkeintä.
Nuorena ei ollut kivaa kun halusi jonkun ja
se kaunis ystävätär sai sen:(
Miksi olisit halunnut jonkun joka ei halua sinua? On minullekin käynyt monesti niin että olen tykännyt jostakusta ja hän onkin valinnut jonkun muun. Välillä on kyse varmaan ollut paremmasta ulkonäöstä, välillä jostain muusta. Ei se ole kenenkään vika josta pitäisi syyttää toisia, ja myös kauniille käy samaa, että oma ihastus valitsee jonkun toisen. Sitten pitää vain jatkaa etsimistä kunnes löytää sen joka tykkää juuri sinusta. Ei siitä suhteesta kuitenkaan tule mitään jos näin ei ole, vaikka ei olisi mitään kauniita ystävättäriä missään.
No voisin. En ymmärrä miksi en voisi. Kummallinen kysymys. Kyllä mulla kauniita ystäviä on vaikka itse olen tavallisen näköinen.
En. Minähän en rumana naisena kauniin vieressä edes istu . Kyllä jämpti on näin .
Riippuu siitä että olisiko myös sisäisesti kaunis ja ajatukset osuisivat muuten yksiin.
58. Ei ollut tuo minun tekstini. Olen se jonka tekstiä kehuit.
Olisi kiva tietää millä alalla tämä ihminen toimii ja sitä kysyinkin, mutta hän ei vastannut. En ole huomannut tuollaista yhteyttä meikkaamisen ja käytöksen suhteen, vaikka olen tehnyt aspa-töitä vuosikymmenet. Ja asiakaskuntaa on ollut asunnottomista varakkaisiin rouviin terveydenhoitoalalla.
Voisin, jos muuten synkkaa, mutta omassa ikäluokassa kauniita naisia on enää aika vähän. Taidan olla itse kauniimmasta päästä ystäviäni ja kavereitani, kun ei ole ollut sairauksia eikä muitakaan ongelmia ja alun perinkin olen ollut ihan nätti.
Mutta ei ystävyyksiin ulkonäkö vaikuta tai en ole sellaista ainakaan kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä monii sanoo että kyllä, mutta en usko heitä. Varsinkin naiset ovat aina kateellisiai toisilleen
Voi olla ystävä ja voi olla ystävälle kateellinen jostakin ominaisuudesta, kuten kauneudesta. Olen ystävälleni kateellinen häen ulkonäöstään, mutta olen myös monesta asiasta vilpittömän onnellinen hänen puolestaan ja hänen kanssaan. Hän on hyvä ihminen ja hyvä ystävä.
Kateus on vain tunne. Jos sen ei anna hallita ystävyyttä, se ei haittaa.
Miten käsittelet kateutta? Minun entinen kaverinikin kertoi olevansa kateellinen mutta ei se auttanut. Ilkeili, oli epäempaattinen...
En. Tiia, 120 kg, mallia tynnyri, kenkä 43. Kynnet lapiot. Röökiä kuluu..
Vierailija kirjoitti:
Oma kauneuskäsitykseni poikkeaa ns valtavirrasta, joten ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä minulle.
Kai sillä nyt joku merkitys on jos pidät valtavirrasta poikkeavia kauniina.
55. Millä alalla olet? Minä en ole kaupan alalla, vaan terveydenhuolto, olen työskennellyt sekä julkisella että yksityisellä. Pk-seutu. Missä påin sinun kokemuksesi on.