Jälleen uusi taloyhtiö konkurssiin! Asuntolainat erääntyy heti maksettavaksi
Taloyhtiö konkurssiin Mänttä-Vilppulassa.
Nämä lisääntyneet ja lisää tulee!
Voi olla mukava yllätys kun 200 000 euron laina erääntyy heti maksettavaksi.
https://www.aamulehti.fi/pirkanmaa/art-2000010142973.html?utm_medium=al…
Kommentit (85)
Jos jokaisella suomalaisella olisi oma asunto tai koti, riittävä rahatuki tai palkka. Rahoitusvastike ja remonttilainat kuukausille jaettuna vastikkeina. Räyskätalot purkuun ja uutta alueelle. Tai muu hyvä helpotus. Ideoita. Miten rahasysteemi tai valuutta, uusi tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2045 on ehkä jotain, kivahan sitä on murehtia mutta nyt on 24. Tuohon on niin paljon aikaa että me yksilöinä keretään kuolla monet kerrat. Hyvä visioida mut paras elää päivä kerrallaan.
Se ero on siinä että valtion tehtäviin kuuluu ennakoida ja tehdä suunnitelmia.
Yhdysvalloilla on suunnitelmat avaruusolioiden hyökkäykselle, zombeille jne. ihan sellaisia joihin tuskin kukaan uskoo. Veikkaan että on myös suunnitelmat kun robotit korvaavat ihmiset.
Miksi Suomen valtiolla ei ole suunnitelmia?
Suomen Valtio elää hetkessä kuin koira, ei menneisyyttä eikä tulevaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myynyt, ja myyn kaikki minun asunnot. Vuokra käytössä olevat sekä oman asuinkäytössä olevan. Ja s n jälkeen itse muutan kaupungin vuokra-asuntoon. Joskus ennen muinoin kannatti vielä sijoittaa asuntoihin ja myös omaan asuntoon, mutta ei enää.
Ja enpä ole ajatellut viedä yhtään euroa hautaan mennessäni. Käytän ne rahat tähän elämään mitä elän nyt ja tulevaisuudessa.
Mulla on kolme lasta ja tavoitteena on aikanaan jättää vähintään 5M kullekin. Saavat sitten aikanaan kasvattaa pottia ja siirtää eteenpäin
Paljonkos viisi markkaa on nykyrahassa ?
Vierailija kirjoitti:
Asunto kannattaa ostaa aina isosta kaupungista ja sen verta vanhana että yhtiölainat jo maksettu ainakin suurimmaksi osaksi pois. Silloin ei tule tollasia ylläreitä.
Suomessa on yksi vähän isompi kaupunki, Helsinki, joka sekin on aikamoinen tuppukylä. Pienin niistä neljästä kaupungista, joissa olen asunut ja kahdessa oli enemmän asukkaita kuin Suomessa.
Ei Helsingistäkään kannata ostaa asuntoa kuin vanhemmasta, paikallaanmuuratusta talosta, joka on omalla tontilla. Kaikki betonielementtiaikakauden tuotteet kannattaa kiertää kaukaa. Muualta ei sitten kannatakkaan ostaa tai omistaa yhtään mitään.
Mulla on kolme lasta ja tavoitteena on aikanaan jättää vähintään 5M kullekin. Saavat sitten aikanaan kasvattaa pottia ja siirtää eteenpäin