Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kimppaseksi

Vierailija
25.01.2024 |

Mitä mieltä olette kimppaseksistä eri kokoonpanoilla ? Ootko mies vai nainen ?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään (m) ja tiedän että myös puolisoni (n)  tykkää ryhmäseksistä. 

Vierailija
2/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin usen NNM kokoonpanosta. Olen bi utelias. Myös MMN kiinnostaa.

N55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MMN tai MMM kiinostaisi

pursu

Vierailija
4/26 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutaman pariskunnan mukana. Eli NNM. Kahden miehen kanssa en ole ikinä ollut yhtä aikaa Enkä ole edes haaveillut. N37

Vierailija
5/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fantasioin usen NNM kokoonpanosta. Olen bi utelias. Myös MMN kiinnostaa.

N55

Niin minäkin ;)

M49

Vierailija
6/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemusta kimpasta, mutta kaikki muodot kiinnostaa.

N44

Vierailija
7/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksi on ihanaa! Parhaimpana MNMNM mutta kyllä kolmen ja neljän kimpatkin ovat todella kivoja.

t. N50

Vierailija
8/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhmäseksi on ihanaa! Parhaimpana MNMNM mutta kyllä kolmen ja neljän kimpatkin ovat todella kivoja.

t. N50

Meillä on yksi tuollainen 2n3m kimppa ja parikymmentä nelinpeliä. Ihanaa :)

T. xu-pari 51/49

Vierailija
9/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei kiinnosta tippaakaan.

M40

Vierailija
10/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy heittää yläpäästä tämän kaltaisten ajatusten  kanssa, mikä ei ole normaalia.

Se on ihan eläimellistä käyttäytymistä. 

Kukaan ei nauti tämän kaltaisesta saastaisesta käyttäytymisestä ja siitä tulee jäämään erittäin paha maku tulevaisuutta ajatellen, siitä ei voi jäädä mitään hyvää käteen.

Varmasti on inho myöhemmin muistella sitä saastan aikaa.

Vierailija
11/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täytyy heittää yläpäästä tämän kaltaisten ajatusten  kanssa, mikä ei ole normaalia.

Se on ihan eläimellistä käyttäytymistä. 

Kukaan ei nauti tämän kaltaisesta saastaisesta käyttäytymisestä ja siitä tulee jäämään erittäin paha maku tulevaisuutta ajatellen, siitä ei voi jäädä mitään hyvää käteen.

Varmasti on inho myöhemmin muistella sitä saastan aikaa.

Kuinka harras kristitty voi puhua noin rumasti?

Vierailija
12/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useasti mmn, mutta mnn kyllä kiinnostaisi. Mutta onpa työlästä löytää ne kaksi naista. M81.

Vierailija
13/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin eniten kolmistaan, kun nuolen naisen pillua selälläni maaten, mies imee jormaani ja sitten työntää kalunsa peppuuni. Pitkä aamupäivä sängyssä asentoja ja pareja vaihtaen

javo

Vierailija
14/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei minkäänlainen kimppa kiinnosta, paitsi fantasia tasolla.

N35

Vierailija
15/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa yhteyttä, eikä pelkkää aktia (toki sitä kiihkoa on paljon) vaan läheisyyttä, hellimistä, silittelyä, lämpöä!

sitten kun ne samaa haluavat löytyvät

Vierailija
16/26 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opsikeluaikana - olen mies - seurustelin jonkin aikaa tytön kanssa, joka oli bi, ja ilmeisesti enemmän eroottisesti kiinnostunut naisista. Hän kertoi siitä avoimesti, varsinkin siinä vaiheessa, kun oli jo käymässä selväksi, että meidän suhteemme ei sittenkään taida toimia. Hän oli muun muassa seurustelupalstojen kautta tutustunut pariskuntaan, jossa rouva myös oli bi. He olivat rakastelleet kolmisin, naiset ensin keskenään. Lopuksi mies oli nainut vaimoaan. Se oli kieltämättä kiihottava kuvaus, mutta samalla totesin mielessäni, että minulle liikaa.

Vierailija
17/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä, ystäväni ja hänen miehensä. Siis kaksi naista ja mies. Hyvin toimii.

t: Bi-nainen 40+

Vierailija
18/26 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyytyy pelkkään heteroseksiin, ihanteellinen kimppakokoonpano olosi kolme miestä ja nainen. Siinä saa koko ajan miehistä huomiota ja kaksi vuoroaan odottelevaa kunnon liveshown. On vaan hankalaa löytää kolmea miestä, jotka kaikki viehättävät riittävästi ja suostuvat seksiin nelistään. N32

Vierailija
19/26 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimon kaveri käy toisinaan yökylässä. Päivällä harrastetaan yhdessä mistä ollaankin tutustuttu, mutta illalla sitten yhdessä saunaan. Vaimo antaa yleensä vieraan saada ensin, eli eka mällit hänen kaveriinsa.  Sitten vuorotellen molempia. Naisetkin nuolee ja hyväilee toisiaan. Molempiin saan laueta sisään. Hänen kaverinsa ei voi saada lapsia. 

Vierailija
20/26 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyytyy pelkkään heteroseksiin, ihanteellinen kimppakokoonpano olosi kolme miestä ja nainen. Siinä saa koko ajan miehistä huomiota ja kaksi vuoroaan odottelevaa kunnon liveshown. On vaan hankalaa löytää kolmea miestä, jotka kaikki viehättävät riittävästi ja suostuvat seksiin nelistään. N32

Joo, tuo olisi todella kiva. Mulla mies on vain niin vaniljavanilja, että jää haaveilun ja fantasiantasolle.