Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitteko miehelle viestiä enää?

Vierailija
25.01.2024 |

Eli mies hiljentynyt viestien laitossa, kannattaako yrittää enää vai antaa vaan olla? Menin ihastumaan paljon tähän mieheen. 

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viestiä, että tule tänne saat pillua, niin ukko on vartissa oven takana.

Vierailija
62/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota päivä tai pari. Jos miehestä ei kuulu, hän ei ehkä ole kiinnostunut. Jos haluat lopullisen varmuuden vielä miehen hiljaisuuden jälkeen, ota korkeintaan kerran yhteyttä parin päivän hiljaisuuden jälkeen ja katso lämpeneekö mies siitä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua. Ihastuneena sitä miettii toista koko ajan ja haluaa että se toinenkin ajattelee mua. Ja jos ajattelee, laittaa viestiä. Ihan mitä vaan. Siihen ei kuitenkaan montaa sekuntia mene mutta sillä on iso merkitys. 

Toki sen pitää olla vastavuoroista mutta kyllä sen eron tuntee ja tietää. Kun kohtasin elämäni rakkauden, mun ei kertaakaan tarvinnut analysoida viestejä tai viestien puuttumista. Me vaan molemmat haluttiin kuulla toisesta ihan koko ajan. 

Odota sitä. 

Vierailija
64/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pitää huomata että joillekin jo se että ei tule viestiä yhteen ainoaan päivään tarkoittaa sitä että toinen kohtelee huonosti ja on kusi*ää.

Ei kai nyt joka päivä tarvii viestitelläkään mutta näistä viestittelyistä pitää jäädä se tunne että se toinen ei oo mihinkään kadonnut tai suuttunut. Se kannattaa avata heti tälle miehelle jos vielä tapaatte. Kerrot ettet pidä hänen käytöksestään ja olit huolissasi siitä kuuluuko hänestä enää mitään. Sopikaa miten toimitte jatkossa.

Vierailija
65/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin on kiireistä toimintaa tuo viestittely nykyään. ei taida yli kolmekymppinen enää jaksaa ryhtyä seurustelemaan, kun on noin nopeatempoista toimintaa.

Vierailija
66/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua. Ihastuneena sitä miettii toista koko ajan ja haluaa että se toinenkin ajattelee mua. Ja jos ajattelee, laittaa viestiä. Ihan mitä vaan. Siihen ei kuitenkaan montaa sekuntia mene mutta sillä on iso merkitys. 

Toki sen pitää olla vastavuoroista mutta kyllä sen eron tuntee ja tietää. Kun kohtasin elämäni rakkauden, mun ei kertaakaan tarvinnut analysoida viestejä tai viestien puuttumista. Me vaan molemmat haluttiin kuulla toisesta ihan koko ajan. 

Odota sitä. 

Turvallisessa suhteessa voi olla varma toisesta eikä tarvitse epäillä. Niin sen pitää ollakin. Valitettavan usein noin ei oo. 

Vierailija
67/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tuollaisessa tapailusuhteessa jossa mut pantiin odottelemaan yhteydenottoja jatkuvasti. Ei ollut kivaa vaan rikkovaa. Lopulta olin aina se aloitteen tekijä ja viestien lähettäjä. Lopulta tein aloitteen kaikessa. Annoin miehen kohdella itseäni kynnysmattona. Pikkuhiljaa hän sai minut kokonaan valtaansa. Se voi alkaa juuri noin ihan pikkuhiljaa. Ei edes itse sitä huomaa ja sitten vaan pahenee pahenemistaan. En tarkoita että sinun tapauksessa on näin mutta oma tapaukseni alkoi noin kuin ap kirjoitti ja vuoden päästä olin täysin miehen vallassa ja koukutettua häneen. Hän jatkoi alistamistani. Lopulta en enää jaksanut. Haluan vain tässä tuoda esiin sen että pidä silmät auki ja ole tarkkaavainen jos jatkat tapailua. Kaikki ei välttämättä ole sitä miltä näyttää alussa.

Vierailija
68/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioosi. Jos jokin ei tunnu hyvältä niin se ei ole hyvää.

Vierailija
69/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin tekemisissä erään naisen kanssa ja olin erittäin ihastunut häneen, hän oli jopa luonani useita öitäkin. Sitten jossain vaiheessa hän alkoi vastata viesteihini todella lyhyesti, jonkin aikaa laitoin hänelle viestiä että voitaisko nähdä ym. ja vastaukset olivat lyhyitä tyyliin "katotaan". Annoin asian olla ja en laittanut enää viestejä hänelle ja jatkoin tavallista elämääni, kului muutamia viikkoja ja tuo nainen laittoi viestiä että " sää et enää piä yhteyttä" ym. vastasin jotain että "eipä oo ollu asiaa kun eihän sinua kiinnosta olla tekemisissä", ja vastaus oli "mutta silti pitäis laittaa viestiä".

Vierailija
70/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n keissi ei ole ghostaamista nähnytkään. Se, että on itse kiinnostunut, ei velvoita toista mihinkään, eikä hidas vastausväli tai mielenkiinnon puute ole kenenkään roikuttamista. Itse sitä itseään roikuttaa, jos toinen on täysin passiivinen ilman omia yhteydenottoja.

Tämä näin kaikella ystävyydellä nelikymppiseltä tädiltä, joka liian pitkään yritti saada miehet toimimaan haluamallaan tavalla ja "ymmärtämään" itseään.

Itsensä ymmärtäminen ja kunnioittaminen on avain myös onnistuneisiin ihmissuhteisiin. Samoin kuin sen ymmärtäminen, että omat ja toisen tunteet ja halut ovat kaksi eri asiaa - jokainen vastaa vain omistaan.

Vierailija
71/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota sitä. 

Turvallisessa suhteessa voi olla varma toisesta eikä tarvitse epäillä. Niin sen pitää ollakin. Valitettavan usein noin ei oo. 

Sitten pitää varmaan kysyä itseltään, haluaako turvattoman suhteen. Sehän ei siitä tyypillisesti mihinkään matkan varrella muutu.

Vierailija
72/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herran jumala! Jo on homma kummaksi mennyt. Kauheeta kun ei ole kahteen tuntiin viestiä laittanut.

Itsellä saattaa mennä töissä melkein vuorokausi putkeen, eikä silloin viestejä laitella eikä lueta. Sen jälkeen nukun kyllä ensin muutaman tunnin ennenkuin edes alan ajatella kenellekkään viestittelemistä

Vierailija
73/76 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmiset nykyään kunnioita toisiaan. Itse lähestyin erästä tietämääni miestä, että olisi mukava tutustua ja hän jäi ajatuksiini edellisen tapaamisen myötä (työliityntä). Ei vastannut mitään, ei kerta kaikkiaan mitään, vaikka luki viestin. Itse olen arvostanut aina muita ihmisiä, jopa niitä ei toivottujakin yhteydenottajia nuorempana, että olen aina jotakin vastannut ja näin ilmaissut, että näin henkilön ja hänen ajatuksensa, mutta homma ei nyt kuitenkaan valitettavasti etene. Yleensä nämä ovat olleet livekohtaamisia ja minulla on ollut selkärankaa todeta tämä sama kasvotusten, samoin toimisin viestitse. Pidän tuollaista totaalista ignooraamista empatiakyvyttömänä ja vastenmielisenä käytöksenä, joka antaa henkilöstä kyllä selkeän kuvan; Siinäpähän lähesty ja kerro ajatuksistasi, ei voisi vähempää kiinnostaa enkä vaivaudu sinulle mitään vastaamaan. No oma moka kun lähestyin tuota. Enpähän tee toiste samaa virhettä 🙄

Vierailija
74/76 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmiset nykyään kunnioita toisiaan. Itse lähestyin erästä tietämääni miestä, että olisi mukava tutustua ja hän jäi ajatuksiini edellisen tapaamisen myötä (työliityntä). Ei vastannut mitään, ei kerta kaikkiaan mitään, vaikka luki viestin. Itse olen arvostanut aina muita ihmisiä, jopa niitä ei toivottujakin yhteydenottajia nuorempana, että olen aina jotakin vastannut ja näin ilmaissut, että näin henkilön ja hänen ajatuksensa, mutta homma ei nyt kuitenkaan valitettavasti etene. Yleensä nämä ovat olleet livekohtaamisia ja minulla on ollut selkärankaa todeta tämä sama kasvotusten, samoin toimisin viestitse. Pidän tuollaista totaalista ignooraamista empatiakyvyttömänä ja vastenmielisenä käytöksenä, joka antaa henkilöstä kyllä selkeän kuvan; Siinäpähän lähesty ja kerro ajatuksistasi, ei voisi vähempää kiinnostaa enkä vaivaudu sinulle mitään vastaamaan. No oma moka kun lähestyin tuota. Enpähän tee toiste samaa virhettä 🙄

No ehkä se oli varattu ja katsoi helpommaksi "unohtaa" vastata. Ja jos se olisi vastannut olevansa varattu (mikä on kyllä vähän töks vastaus kuitenkin) niin sillähän olisi mennyt mahikset myöhempään lähestymiseen, jos olikin kahden vaiheilla. Nyt voisi selitellä että "ai luin sen mutta en ehtinyt heti vastata ja sitten unohtui kokonaan..."

Vierailija
75/76 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen olla aloitteellinen yhteydenpidossa, muuten vaikutat helposti ripustautuvalta ja siitäkös ne ahdistuu. Itsellä eräs säädöntapainen otti hiljattain yhteyttä 2kk hiljaiselon jälkeen kun oli saanut eron jälkeen muutettua erilleen exästään. Kyseli vaan kuulumisia mihin vastasin lyhyehkösti ja sitten ei taas ole kuulunut mitään. En silti hermoile, kyllä se palaa asiaan jos vaakamambo vielä kiinnostaa. Keskityn omiin juttuihini sillä välin.

Vierailija
76/76 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin keino saada tietää onko mies kiinnostunut on jättää itse laittamatta viestiä ja elää omaa elämäänsä, kyllä se mies ottaa yhteyttä jos on kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä