Laittaisitteko miehelle viestiä enää?
Eli mies hiljentynyt viestien laitossa, kannattaako yrittää enää vai antaa vaan olla? Menin ihastumaan paljon tähän mieheen.
Kommentit (76)
En mä nyt vielä yhdestä vuorokaudesta huolestuis, mutta tietysti sitten, jos selkeästi alkaa olla hiipumisen merkit ilmassa, niin en kyllä ottais enää yhteyttä. Onko tällä miehellä sitten tullut joku reissu, millaiset työajat ( siis jos on töissä), joku kiire vaihe elämässä tms? Tiedätkö tästä miehestä kuinka paljon noin ylipäänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kanssa aktiivinen aikanaan yhtä miestä kohtaan. Koska hän vastaili satunnaisesti ja ei juurikaan oma aloitteisesti, niin minua se loukkasi ja ajattelin, että ollan sitten vain hiljaa. Miehestä ei sitten kuulunut mitään viikkoon. Kun laitti lopulta minulle viestin, oli se hyvin vihamielinen tyyliin; "Sulla on vissiin ollut kireitä, kun ei oo kuulunu mitään. Tiedoksi vaan, että kyllä mullakin muita riittää". Ilmeni, että tuo viesti ei ollut vain inhottavaa kiukuttelua, vaan mies oli oppinut, että hänen ei tarvitse vaivautua....... Oli siis naisia joka viikonpäivälle....
Tuo kuulostaa kyllä jollekkin 15-vuotiaalle pojalle
Valitettavasti oli jo 35v "mies". Narsistihan tuo oli. Odotti, että naiset tappelevat hänestä.
Viestien hiljentyminen tarkoittaa ainakin naisilla yleensä sitä, ettei nainen ole kiinnostunut miehestä.
Itse en ainakaan vastannut mitään miehelle, joka oli minusta kiinnostunut, mutta minä en hänestä. Hän otti minuun yhteyttä, mutta ilmoitin hänelle heti kantani. Silti hän vastasi viestiini ja alkoi vuodattaa omia tuntojaan vielä lisää. Minusta se toinen viesti oli täydellinen ylilyönti ko. mieheltä - se osoitti, ettei hän ottanut kieltoani vakavasti - enkä siihen hänen tunteiluunsa sitten enää mitään vastannutkaan. Sen jälkeen hän ei ole edes päin katsonut ja tervehtinyt minua. Hyvä niin. Pitäisi tajuta kerrasta.
Sillä, ettei toinen viestitä, voidaan siis osoittaa, ettei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro syyt miksi ihastuit?
Vaikutti aidosti ihastuneelta muhun. Ja siksi tää nyt sattuu
Ap
Ainahan se alussa siltä näyttää. Vasta jatko kertoo totuuden.
Laita nyt viestiä sille komealle miehelle. Kai sillä on sinulle aikaa sitten kun on pannut muita naisia ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaa kyllä yhteyttä, kun panettaa.
Itseä ei kiinnosta pelkkä panopuuna oleminen
Ap
Hyvä ettet suostu panopuuksi. Ei kannata jahdata tuollaista miestä. Hän voi just sitä odottaakin että alkaisit jahtaamaan ja laitat heti hiestiä kun ei pariin päivään oo mitään kuulunut. Kyllä hänellä on aikaa viestitellä mutta tuntuu että tahallaan on hiljaa tai sit ei oo kiinnostunut susta ja pyörittelee mutta naisia samalla. Jätä se.
Mulla oli just tuollainen on/off tapailusuhde jossa toinen jatkuvasti antoi minulle hiljaisuushoitoa ja katodi kerta toisensa jälkeen. Se on henkistä väkivaltaa jos on jatkuvaa. Ei tuollainen käytös ole aikuismaista käytöstä. Unohda tuo mies. Tulee aivan varmasti satuttamaan sinua ja sama kohtelu jatkuu. En usko että muuttuu. Varomerkit jo näkyy. Kokemusta on.
Pelimiehet ja narsistit tekee tuota. Varo noita.
En laittaisi viestiä. Enkä odottelis montaa päivää että tuleeko viestiä. Eteenpäin vaan. Itsekunnioitus ja arvostus on hyvä säilyttää. Ei tuollainen mies ole yhdenkään naisen arvoinen joka naisen laittaa odotuttamaan ja jahtaamaan.
Älä nyt vaan mene tuohon mieheen rakastumaan. Jos alussa jo on tuollaista niin loppu voi olla katastrofi.
Älä laita viestiä. Anna hänen laittaa se viesti. Jos ei mitään kuulu tai susta tuntuu muutenkin jokin oudolta niin luota vaistoosi ja älä lähde tuohon peliin.
Vanhat sanonnat no message is a message ja if they would like they would pitävät edelleen paikkansa.
Arghh!!!! Näitä ghoustaajia sitten riittää nyky deittailussa. Ihan sairaaksi mennyt kun ei voi kehenkään enää luottaa.
Itselleni oma rauha on tärkeintä. En jaksaisi mitään jokapäiväistä viestittelyä kovin kauaa edes kohteliaisuudesta. Liika kohteliaisuus on tuhoisaa. Toinen saattaa tulkita kohteliaisuuden tarkoittavan että on kiinnostunut romanttisessa mielessä, vaikka olisi monta kertaa sanonut ettei ole kiinnostunut.
Tämä ketju loistavine ajatuksineen on raottanut minulle hieman femcelien mielenmaisemaa.
Minä laittaisin. Kerran täällä vain eletään, ja jos menit jo ihastumaan, niin kannattaa nyt ainakin vielä kerran koklaa. Jos homma ei etene, suhun sattuu vähän aikaa, mutta tiedät ainakin yrittäneesi. Ja sitä ei oikeasti koskaan tiedä! Tsemppiä, pidän peukkuja!
Tässä pitää huomata että joillekin jo se että ei tule viestiä yhteen ainoaan päivään tarkoittaa sitä että toinen kohtelee huonosti ja on kusi*ää.
Narsistin tai epävakaan tyypillinen toimintapa jos kaavamaisesti toistuu ja toistuu eikä tapa muutu.
Ompa saamarin lyhyttempoista nykynuorten deittailu. Mulla voi olla päiviäkin välissä ettei muikkelin kanssa jutella.