Laittaisitteko miehelle viestiä enää?
Eli mies hiljentynyt viestien laitossa, kannattaako yrittää enää vai antaa vaan olla? Menin ihastumaan paljon tähän mieheen.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä aikavälillä mies on hiljentynyt? Ei harventunut viestittelyväli itsessään tarkoita mitään, toinen voi olla esim. niin kiireinen ettei edes huomaa lähettävänsä vähemmän viestejä.
No siis pari päivää hiljaa, tänään ei mitään
Ap
😐
ja minä siis luulin, että ei ole tyyliin kuukauteen mitään laittanut. No sitten kyllä olet aika hätäinen.
Etsitkö kirjekaveria vai mahdollista kumppania? Jos jälkimmäinen, ehdota tapaamista. Yksinkertaista...
Vierailija kirjoitti:
Ottaa kyllä yhteyttä, kun panettaa.
Itseä ei kiinnosta pelkkä panopuuna oleminen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kauhea kiire noissa deittailuhommissa tuntuu nykyään olevan. Jos tässä nyt sellaisesta on kyse? Pari kertaa ollut nyt kokemusta, että kun ei yhdessä illassa ehdi vastaamaan, niin kadotaan iäksi. Ei osata laittaa itse viestiä eikä selvittää asiaa, vaan kadotaan mieluummin.
Minulla yksi katosi pariksi viikoksi, olin siis laittanut viestiä, johon ei vastannut.
Sen parin viikon päästä sitten palasi linjoille muina miehinä, että "mitäs kuuluu :)", ei mitään selitystä tuolla parin viikon hiljaisuudelle.
Juu, en vastannut mitään ja poistin koko numeron.
Oletteko edes tavanneet livenä? Vai hiljenikö mies seksin jälkeen? Ekan seksikerran jälkeen? Oli miten oli, älä ota yhteyttä.
Tähän vaikuttaa tosiaan moni seikka. Mitä on jo tapahtunut, oletteko tapailleet jo. Miten tapaamiset on menneet. Vaikuttiko mies kiinnostuneelta. Yleensä miehen ei suhtaudu näihin asioihin ihan samoin kuin naiset, eli voi mennä montakin päivää, että ei kuulu viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän vaikuttaa tosiaan moni seikka. Mitä on jo tapahtunut, oletteko tapailleet jo. Miten tapaamiset on menneet. Vaikuttiko mies kiinnostuneelta. Yleensä miehen ei suhtaudu näihin asioihin ihan samoin kuin naiset, eli voi mennä montakin päivää, että ei kuulu viestejä.
Pari kertaa tavattu ja ei nyt pitkään aikaan. Eilen laitoin viestiä ja mies vastasi. Tänään ei ole laittanut mitään enkä aio itsekään jos ei mitään kuulu. Tapaamiset menneen vissiin hyvin. Tuntuu kyllä että olen itse se ihastuneempi ja siksi luulen ettei onnistu tämä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa tavattu ja ei nyt pitkään aikaan. Eilen laitoin viestiä ja mies vastasi. Tänään ei ole laittanut mitään enkä aio itsekään jos ei mitään kuulu. Tapaamiset menneen vissiin hyvin. Tuntuu kyllä että olen itse se ihastuneempi ja siksi luulen ettei onnistu tämä.
Ap
Suoraan sanoen en lähtisi suhteeseen, jossa ei panosteta yhtä paljon. Jos jo alussa olisin yksin vastuussa siitä yhteydenpidosta (toisen vain vastatessa, muttei itse aloittaessa), niin en kyllä jaksaisi enää jatkaa tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseä ei kiinnosta pelkkä panopuuna oleminen
Ap
Kiinnostaako anaaliseksi?
Arkipäivät mennään vanhoja fosuja pannessa. Viikonloppuna on uusien vuoro
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Suoraan sanoen en lähtisi suhteeseen, jossa ei panosteta yhtä paljon. Jos jo alussa olisin yksin vastuussa siitä yhteydenpidosta (toisen vain vastatessa, muttei itse aloittaessa), niin en kyllä jaksaisi enää jatkaa tutustumista. <
Nyt ymmärrän, miksi se mies ei pidä sinuun yhteyttä, mutta sinä itse et ilmeisesti edelleenkään tajua sitä.
Ei näköjään ollut miestä kertomaan asiasta edes sillä viestillä vaan pitää ghostata.
Ap
Itse olin kanssa aktiivinen aikanaan yhtä miestä kohtaan. Koska hän vastaili satunnaisesti ja ei juurikaan oma aloitteisesti, niin minua se loukkasi ja ajattelin, että ollan sitten vain hiljaa. Miehestä ei sitten kuulunut mitään viikkoon. Kun laitti lopulta minulle viestin, oli se hyvin vihamielinen tyyliin; "Sulla on vissiin ollut kireitä, kun ei oo kuulunu mitään. Tiedoksi vaan, että kyllä mullakin muita riittää". Ilmeni, että tuo viesti ei ollut vain inhottavaa kiukuttelua, vaan mies oli oppinut, että hänen ei tarvitse vaivautua....... Oli siis naisia joka viikonpäivälle....
Se ghostasi sut. Hänen oma häpeänsä, blokkaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Siis hetkinen, kirjoittamasi mukaan olette eilen viimeksi viestitelleet, ja mies on se joka laittanut viimeisen viestin. En nyt oikein ymmärrä sun ongelmaa, eihän eilisestä ole pitkä aika eikä vielä tuota voi ghostaamiseksikaan oikein laskea.
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään ollut miestä kertomaan asiasta edes sillä viestillä vaan pitää ghostata.
Ap
Sinä et panostanut tarpeeksi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin kanssa aktiivinen aikanaan yhtä miestä kohtaan. Koska hän vastaili satunnaisesti ja ei juurikaan oma aloitteisesti, niin minua se loukkasi ja ajattelin, että ollan sitten vain hiljaa. Miehestä ei sitten kuulunut mitään viikkoon. Kun laitti lopulta minulle viestin, oli se hyvin vihamielinen tyyliin; "Sulla on vissiin ollut kireitä, kun ei oo kuulunu mitään. Tiedoksi vaan, että kyllä mullakin muita riittää". Ilmeni, että tuo viesti ei ollut vain inhottavaa kiukuttelua, vaan mies oli oppinut, että hänen ei tarvitse vaivautua....... Oli siis naisia joka viikonpäivälle....
Tuo kuulostaa kyllä jollekkin 15-vuotiaalle pojalle
Oottko olleet ihan fyysisesti tekemisissä?
Siinä vaiheessa kun on käynyt niin, että minä aina aloitan viestittelyn ja mies vastaa sitten joskus, olen tehnyt niin, että en aloita viestittelyä. Yleensä miehestä ei enää sen jälkeen kuulu mitään, eli ei ollut kiinnostunut. Joskus käy niin, että mieskin sitten alkaa tehdä aloitetta.
Nämä siis sellaisia, joiden kanssa ollaan jo käyty treffeillä. En jaksa mitään viestittelysuhteita, joten sovin tapaamisen melko nopeasti sen jälkeen, kun tuntuu että yhteistä puhuttavaa olisi.