Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välittääkö miehet siitä että nainen on kaunis?

Vierailija
25.01.2024 |

Kun oon lukenut että mielummin ottavat rumemman naisen kuin kauniin jos se ruma osaa paremmin flirttailla. Itse oon kaunis mutta en osaa yhtään flirttailla, en edes tajua kuka ja milloin flirttailee mulle. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa välittää ja osa katsoo muita asioita.

Omassa kaveripiirissä on mies, joka on komea jne, niin hänellä on aina ollut tosi kaunis kumppani. Hän lähestyy automaattisesti kaunista naista ja samalla olen huomannut, että kauniit naiset lähestyy häntä. Kaveripiirin kauniit naiset on myös komeiden miesten kanssa. Noiden ihmisten väliin ei mahdu ns rumempaa yksilöä väliin. Tää on ehkä tosi tyhmästi sanottu, mutta noilla ihmisillä on jonkinlainen yhteys, kun molemmat sukupuolet tietää sen oman ns tasonsa. Komea saa kauniin ja kaunis komean ja tän näen omassa kaveripiirissä, että kyllä se paikkansa pitää ainakin suurimmalla osalla.

Oma kumppani ei ole naisilla ekana mielessä, kun ovat ravintolassa. Minua kiinnosti omassa kumppanissa muut asiat kuin ulkonäkö. Jos en tuntis kaveripiirin komeaa miestä ja näkisin hänet ravintolassa. Ajattelisin, että ohhoh onpas toi kuuma, mutta en silti haluaisi tutustua häneen. Minä en näe itseäni hänen kanssaan missään muodossa ja tiedostan sen kyllä, hän ei edes katsoisi minua.

Vierailija
22/23 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa välittää ja osa katsoo muita asioita.

Omassa kaveripiirissä on mies, joka on komea jne, niin hänellä on aina ollut tosi kaunis kumppani. Hän lähestyy automaattisesti kaunista naista ja samalla olen huomannut, että kauniit naiset lähestyy häntä. Kaveripiirin kauniit naiset on myös komeiden miesten kanssa. Noiden ihmisten väliin ei mahdu ns rumempaa yksilöä väliin. Tää on ehkä tosi tyhmästi sanottu, mutta noilla ihmisillä on jonkinlainen yhteys, kun molemmat sukupuolet tietää sen oman ns tasonsa. Komea saa kauniin ja kaunis komean ja tän näen omassa kaveripiirissä, että kyllä se paikkansa pitää ainakin suurimmalla osalla.

Oma kumppani ei ole naisilla ekana mielessä, kun ovat ravintolassa. Minua kiinnosti omassa kumppanissa muut asiat kuin ulkonäkö. Jos en tuntis kaveripiirin komeaa miestä ja näkisin hänet ravintolassa. Ajattelisin, että ohhoh onpas toi kuuma, mutta en silti haluaisi tutustua häneen. Minä en näe itseäni

Sä taidat olla ruma jos sulla kun miehesi ei ole komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavan suomalaista miestä kiinnostaa naisessa isot tissit, vakituiset tulot ja hyvät perinnöt.

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme