Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kitaristi Emppu ei omista eikä käytä rintaliivejä

Aliisa akupilla
19.11.2022 |

Kitaristi kertoo Menaisissa, että valinta on mukavuuskysymys mutta myös kannanotto. Mukavuuden tajuan kannanottoa en, monille isorintaisille rintaliivit taasen ovat mukavuuskysymys eikä kannanotto mihinkään. Todellinen syy miksi Emppu ei käytä rintaliivejä on se, että miksi hän käyttäisi jos rintavarustus on kuin teinipojalla, ei ole mitään syytä. En minäkään ole koskaan käyttänyt.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kannanotto???????

Vierailija
2/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällähän ole lolloja. Pienet hyttysen pistot korkeintaan, hyvä keulia olevansa ilman. Koittais isoilla hyllyvillä lollottimilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisten kierrätysviikot TAAS käynnissä?

Vierailija
4/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvan orgasmi, Marian pick me-girl asenne, Empun rintaliivittömyys, jne. Saa taas olla niin ylpeä meidän naisista kun lukee iltapäivälehden otsikoita. Girl power💪

Vierailija
5/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa se rohkea. Uskaltaa täysin lautana olla ilman rintsikoita. Oikea free the boobs-liikkeen keulakuva 😒

Vierailija
6/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinnat ja tosi harvoin käytän rintaliivejä koska inhoan tunnetta, että joku puristaa rintakehää. mutta en mä juokse lehtien palstoilla sitä juhlistamassa, miksi pitäisi 🤷 kaikki pukeutuu just niinku haluaa ja mun päätös ei ole mikään kannanotto kun tiedän, ettei ketään oikeasti kiinnosta miten pukeudun..

Vierailija
7/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mätänee rinnan aluset eli hautuu, jos en käytä jotain siinä välissä, joten rintaliivit aika pakolliset. Ihan okhan tuo on jos ei ongelmia, mutta mulle aika pakolliset. 

Vierailija
8/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen jolla ei ole rintoja, ei käytä rintaliivejä!? Shokkiuutinen!

Vierailija
9/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus jutusta, Olen rockia soittava mimmi. Minusta on tärkeää, että voin myös pukeutumisellani olla muille mallina. Kyllä jengi tietää, ettei tyttöjen tarvitse enää pukeutua mekkoihin. Mutta joskus voi silti olla vaikeaa löytää rohkeus pukeutua eri tavalla kuin muut.

Emppu ei omista eikä käytä rintaliivejä. Se on sekä mukavuuskysymys että feministinen kannanotto.

Olen elänyt koko elämäni Suomessa, jossa naisilla on ollut täysin yhdenvertaiset mahdollisuudet tehdä mitä tahansa kuin miehillä. Olen 70-luvulla syntynyt, 80-luvun lapsi ja 90-luvun nuori, joka en ole koskaan edes ajatellut, etteikö nainen olisi pätevä tekemään mitä tahansa. Milloinkaan omassa nuoruudessani en muista, että olisimme (ikäpolveni siis) koskaan ikinä ajatelleet, ettei nainen voi käyttäytyä noin, että tuo on miehen työ ja tämä on naisen paikka. Minun sukupolveni on aina ajatellut, että kaikki, jokainen ihminen voi tehdä mitä haluaa. Siksipä tuntuu kovasti kummalliselta, että valmiiseen pöytään tullut sukupolvi on nyt keksinyt esim rintaliivittömyyden.🤣

Vierailija
10/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisi samaa ö-kuppisena niin se voisikin olla jo haaste. Näen Emppua isorintaisempia miehiä menevän ilman rintaliivejä päivittäin.

Vierailija
11/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virvan orgasmi, Marian pick me-girl asenne, Empun rintaliivittömyys, jne. Saa taas olla niin ylpeä meidän naisista kun lukee iltapäivälehden otsikoita. Girl power💪

Älä unohda Annia. 💪 Nuoremmat miehet ovat Annin, 42, juttu: Olisiko minun parempi istua kotona jätesäkki päällä neulomassa?

Vierailija
12/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauta ei tarvitse liivejä, mitä ihmeellistä tässäkin nyt on? Voihan sitä olla vaikka ilman alkkareita. 😆

Vierailija
13/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia näin viime yönä unta, että olin nainen, mutta minulla ei ollut rintoja ollenkaan ja mietin peloissani että en voi olla näin, mullahan on D-kupin rinnat.

Ohis

Vierailija
14/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ei sopis jollekin meijerihinkille. Yöööök!

Vierailija
15/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittajan täytyy sanoa että tällä kitaristilla on rintavarustus kuin teinipojalla ja toiset haukkuvat laudaksi. Naisella on naisen rinnat, olivat ne mitä kokoa tahansa.

Olen 90-luvulla syntynyt ja esim oma äitini paheksuu edelleen aina rintaliivittömyyttäni. Olen samaa mieltä ettei liivittömyys ole välttämättä kannanotto, mutta kyllä siihen välillä suhtaudutaan nuivasti. 

Vierailija
16/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä unohda Annia. 💪 Nuoremmat miehet ovat Annin, 42, juttu: Olisiko minun parempi istua kotona jätesäkki päällä neulomassa?

Eikö yhtään juttua naisen seksuaalisuuden keksineestä Erikasta?

Vierailija
17/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa se rohkea. Uskaltaa täysin lautana olla ilman rintsikoita. Oikea free the boobs-liikkeen keulakuva 😒

Jep kun vaan tietynlaiset ja kokoiset rinnat saa olla mukana free the boobsissa.. 

Vierailija
18/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on just vain 2 vaihtoehtoa

Esitellä tissejä tai jätesäkki

Vierailija
19/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia. Jokainen syntyy tiettyihin mittoihin. Haukkuminen on sivistymättömyyttä. Aamen.

Vierailija
20/30 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on niin pienet rinnat ettei tarvitsekaan. Onnekas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi