Kuinka paljon rahaa olet käyttänyt tänään?
Päivien välillä on tietysti paljon eroa ja siihen tottakai vaikuttaa ihan jo se sattuuko olemaan palkkapäivä ja paljon laskuja vai päivä käy missään eikä kuluta mitään. Kuinka paljon rahaa sinä olet käyttänyt tänään tähän mennessä?
Itse olen käynyt tänään kaupassa ja ostin tomaatteja, teetä, lakun, rahkan ja kahdet sukat. Rahaa on mennyt 9,10€. Ei laskuja tai muita menoja.
Kommentit (67)
Tokmannilta hain vartalorasvan ja ostin kaksi pakettia lakuja. 4,90 e. Enempää rahaa ei tule tänään menemäänkään.
0 euroa. Jos käyn kaupassa ja apteekissa menee yhteensä noin 200 euroa mutta monena päivänä viikossa menee 0 euroa.
En ole tänään vielä käyttänyt yhtään. Kauppaan pitäisi lähteä ja mietin mitä ruokaa sitä ostaisi.
Tänään etätöitä kotoa, joten 0€. Mutta keskimäärin varmaan menee noin 80€ päivässä, kun laskee kaikki meidän perheen kulut yhteen. Ei hirveästi, mutta aika paljon kuitenkin.
Päiväkohtaisesti vähän mitäänsanomatonta seurata, kun riippuu siitä, käykö kaupassa vai ei. Viikko- ja kuukausitasolla on jo jotain merkitystä-
En ole ostanut tänään vielä mitään mutta kuluttanut olen toki silti.
VIitisen Euroa on mennyt kuluvan vuorokauden lämmitykseen ja sähköineen. Aamiaista ja lounasta (molemmat ostettu ja lounas valmistettu jo alkuviikosta) noin kolmella eurolla. Bussimakta töihin otti matkakortilta arvoa 2,5 euron arvosta. Yhteensä on siis mennyt vähän yli kympin. Lisää menee lähemmäs toisen kympin verran ennen kuin työpäivä on ohi.
Illalla pitää myös maksaa parilla satasella laskuja.
4,60 euroa, kun ostin alennettuun hintaan kuivattuja mangoja.
Nolla euroa. Mutta säästin yhdestä laskusta liki neljäkymppiä, kun soitin firmalle ja pyysin korjaamaan työntekijän meillä työhön käyttämän ajan. Meinasivat laskuttaa ylimääräisestä ajasta.
2,50e ostin pyyhkijänsulan, oli löytölaarissa.
- 97e viikon ruokiin
- 5e Ikeassa
- n 2800e laskuihin
En yhtään. Teen tälläkin hetkellä etänä kotoa käsin töitä, enkä käytä rahaa edes työmatkoihin.
Ensin ajattelin etten lainkaan, mutta kävinkin kaupassa ja sinne meni vajaa 50, lapsille vaatetta ym. tuli ostettua.
Noin 17 e kauppaan. Fazerin hävikkipussi, tarjousvoita, energiajuomia ja maito. Ja juustoraastetta lohilasagneen.
0€