Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan jonkinasteinen seksiaddikti? =(

Vierailija
10.01.2007 |

Elän melko tuoreessa (alle1v) parisuhteessa ja seksihalut on hirmu-luokkaa. Pelkään, että mieystävä pelästyy minua. Halut heräs oikeestaan vasta rakastumisen myötä, enkä tosiaan himoitse muita, vain omaani, joten siinä mielessä tilanne tuskin kovin huolestuttava. Mutta seksiä meillä on aina kun nähdään (5-7krt/vko), kerralla useampi tunti illassa(parhaimmillaan). En tiedä voinko " ylirasittaa" miestä. Siis kyllä hänellä aina seisoo hienosti jo ennen kun ehdin edes koskea, mutta mutta... Leikillään (?) sanoo ettei mun kanssa voi nukkua rauhassa... Eilenkin otin toista tuntia suihin ja ihanaa oli. Tais tuo mieskin tykätä. Vähän tyhmää tilittää täällä ja hieno seksielämä meillä on, että ei sinänsä syytä ruikuttaa. Haluaisin vaan yleistä kommenttia (miehiltä) mikä on liikaa? Miehelleni olen sanonut kuitenkin etten hänen kanssa ole seksin takia, vaan himoitsen, koska rakastan... Tiedä sitten uskooko...? Seisooko miehellä, vaikkei panettais yhtään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä voi seistä, vaikkei hän sitä haluaisikaan, mutta tuskinpa hän kanssasi rakastelisi tuntikausia jos ei sitä haluaisi tehdä! Ei se kalu niin omaa elämäänsä vietä ;-)

Nauti ja nauttikaa vaan nyt täysillä tuosta vastarakastuneena olosta. Kyllä se hurma siitä ajan kanssa rauhoittuu, valitettavasti!

Vierailija
2/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on edellisestä suhteesta kaks pientä lasta ja sillonkin koin olevani todella rakastunut. Halut vaan ei ollu tätä luokkaa... Onhan tää ihanaa aikaa! Joskus olis vaan kiva ajatella muutakin kuin seksiä =) Toki me keskustellaankin asioista yms. Kai mieheni tajuaa tulla meille harvemmin jos muutaman tunnin yöunet alkaa rasittaa liikaa =) Vaikka kuin sovitaan, että nyt nätisti nukkumaan, niin aina asia johtaa toiseen ja hupsista taas pannaan ja huolella. =D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkukiima rauhoittuu niin näette kuinka paljon suhteesta oikeasti rakentuu sen seksin varaan ja onko siinä muutakin. toivotaan että on.

t.mies

Vierailija
4/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sun lapset on jos ehditte tuolla lailla rakastella? Se nyt vain tuli mieleen yhtäkkiä kun luin et sulla on 2 lasta. Koska eihän nyt 5-7 yötä viikossa jaksa valvoa jos on pieniä lapsia?? Muista siinä rakkauden ensihuumassa et lapset ovat ekalla paikalla ettei mee niin et työnnät ne pois saadaksesi olla uuden rakkauden kanssa. " miehiä tulee ja menee mut lapset ovat aina mukanasi"

Vierailija
5/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan nukkuu 12h yöunet ja mulle riittää hyvin viitisen tuntia. Ei lapsia todellakaan ole unohdettu. Olen vaan onnessani kun vaikean eron ja vauvajan jälkeen vihdoin löysin itselleni miehen ja sain elämänilon takasin. Tottakai lapset on elämässä etusijalla, mutta sitä nyt seksipalstalla tuskin tarvitsee mainita?

Vierailija
6/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo tuntuu myös ihan normaalilta.

Eihän näitä tilanteita voi mitenkään verrata keskenään, mutta lohdutukseksi sanottakoon, että meillä on huomattavasti enemmän seksiä ja olemme olleet yli 20v yhdessä.

En ole mitenkään ylirasittunut vaan pikemminkin toivon lisää...

t. mään

Vierailija
7/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin mun seksielämä lapsia haittaa. Jos äiti leijuu pilvissä ja on tarmoa täynnä, niin onko haitaksi??? Tuskin... Kun vertaan meidän tilanteeseen vuosi sitten, niin voin sanoa että merkittävä muutos joka suhteessa. Enkä nyt tarkota että kaikki johtuu taivaallisesta seksistä, mut kun yrittää moralisoida tuo yksi.

Vierailija
8/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin rakastuneena. Meillä on vähän vaihdellut puuhailutahti elämäntilanteen ja kausien mukaan. Välillä jää pariin kertaan viikossa, mutta nykyään useinkin sekstaillaan päivittäin tai montakin kertaa päivässä. Ja koko ajan pyörii seksi mielessä... Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta. Lapsiperhe olemme mekin eikä tämä toki lasten edelle mene. Välillä tuntuu, että olen jonkinlainen seksiaddikti, mutta so not kunhan hyppy kulkee ;)

N30

Vierailija
9/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä joskus vastaavaan. ap

Vierailija
10/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ainakin seksin osalta toimivaa.

Tunnen sellaisenkin parin, jotka nukkuivat eri sängyissä jo 2 vuoden jälkeen. Ja miehen mielestä ihan normaalia... No jokainen tavallaan, mutta ainakin itelle aktiivinen seksielämä on todella tärkeä juttu.

Vierailija
11/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kai seki riippuu miehestä...

Itselle on joskus käynny että on joutunnu hommiin kun nainen on ollu niin mega kiimoissaan....Ja koska kyllä sen kullin saa aina kovaks vaikka en itse ois ihan 100% innostunnu...

Sitte se menee jyystöks ku ei meinaa nalli palaa....

Oon muutaman kerran näytelly orkun!

Ja on menny läpi!

Ja naiset luulee että ne on ainoita ku kusettaa partnereitaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi