Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks 85A harvinainen rintsikkakoko, en meinaa mistään löytää

Vierailija
25.01.2024 |

80B ostan useimmiten, mut ei se aina hyvä oo ja välil haluisin testata 85A:ta. 

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo tartte edes rintsikoita.

Luuletko että esim töihin voi mennä niin että  nännit paistaa paidan läpi?

Tiedän, että voi. Vai kuinka monen miehen luulet käyttävän rintaliivejä? :D

Miesten nännejä ei seksualisoida kuten naisten. Vai kuinka usein nainen jää tuijottamaan miespuolisen työkaverin nännejä paidan läpi tai miehen pukeutumista kokouksessa pidetään sopimattomana? Koskee toki muitakin paikkoja kuin työpaikkaa. 

En minä ainakaan millään tasolla seksualisoi naisen nännejä. Ne ovat yhtä seksikkäät kuin naisten nenänpää tai pikkurilli. Se, että sinä et osaa käyttäytyä, vaan toimit kuin pikkupoika ei tarkoita, että naisten p

Jep. Olen 42-vuotias nainen. Kiva kuulla, että toimin kuin pikkupoika 😄 Jos ymmärtäisit lukemasi, niin luultavasti ymmärtäisit, etten missään vaiheessa sanonut, että _minä_ seksualisoisin naisten nännejä. Kyllä sen tekee ihan yhteiskunta.

Vierailija
102/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Lindexin ja Cubuksen fyysisessä kaupassa, haluan ensisijaisesti sovittaa liivejä. Ei löytynyt kaupasta eikä zalandolta löytynyt 85A:ssa niistä mitä katsoin, en halua mitään rumia liivejä vaan myös kauniit. Ootko tyhmä vai idiootti?

Älä kirjoita "ei löydy mistään", jos tarkoitat "minun mielestäni kauniita liivejä ei löytynyt tässä koossa kahdesta kaupasta". Äläkä nimittele toisia, jos haluat keskustella aikuismaisesti. 

"Onks 85A harvinainen rintsikkakoko, en meinaa mistään löytää" 

En meinaa mistään löytää. 

En meinaa mistään löytää. Eri asia kuin "ei löydy mistään". 

Ja kuten sinulle jo todistettiin: löytyi ihan helposti useita satojakin vaihtoehtoja. Eli puhut potaskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että esim töihin voi mennä niin että  nännit paistaa paidan läpi?

Tiedän, että voi. Vai kuinka monen miehen luulet käyttävän rintaliivejä? :D

Miesten nännejä ei seksualisoida kuten naisten. Vai kuinka usein nainen jää tuijottamaan miespuolisen työkaverin nännejä paidan läpi tai miehen pukeutumista kokouksessa pidetään sopimattomana? Koskee toki muitakin paikkoja kuin työpaikkaa. 

En minä ainakaan millään tasolla seksualisoi naisen nännejä. Ne ovat yhtä seksikkäät kuin naisten nenänpää tai pikkurilli. Se, että sinä et osaa käyttäytyä, vaan

Tiedoksi arvon rouvalle, että sinäkin olet osa yhteiskuntaa. Katsos kun yhteiskunta=kaikki sen jäsenet. 

Vierailija
104/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te isomman ympäryksen omaavat voitte sentään jatkaa ympärystä lisäpaloilla. Liian isoa ympärystä on taas viimeistä hakasta enempää vaikea pienentää. Ja kyllä, olen ratkonut liian löysistä liivestä hakaspaneelit ja ommellut kauemmaksi. Siitä tuli ruma.

Voit ommella ympärysnauhaan sisäpuolelle ylä/alareunaan tai molempiin joustamatonta nauhaa, se tekee ympärysnauhan kireämmäksi. On olemassa myös rixie clip jota en ole tosin koskaan kokeillut https://www.revelationlingerie.co.uk/shop/accessories/rixie-clip-2/

Kiitos! Teinillä 60D ja ihan mahdoton koko. Jospa tuollaisilla sais 65C:n pysymään aloillaan :)

Vierailija
105/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa ketjussa erikoisia olettamuksia, vaikka varmaan suurin osa kommentoijista naisia. Minulla on A-kupit (tyypillisesti 75A). Rintani ovat herkät ja kipeytyvät liikkumisesta ja ihan jo auton tärinästä ilman liivejä. Tuki on ihan ehdoton. Topit on mielestäni tukalia ja hiostavia eikä ilman toppauksia tue tarpeeksi. Nännit on myös selkesti isommat kuin miehillä ja ihan nekin on kiva piilottaa. Olen hoikka nainen, joten en mielestäni myöskään näytä rinnattomalta. Se että joku mies haluaa naisellensa isommat rinnat on minulle ihan ok, mutta kumoan väitteen että vain isorintainen tarvitsee liivit. AP.n ongelmaan en osaa vastata. Omaa kokoani löytyy kaikista kaupoista.

Miten toppi voi olla hiostavampi kuin liivit? Toppihan tarkoittaa tässä yhteydessä sellaista urheluliivi-maalista rintaliivityyppiä, ei paitamallista toppia. 

P.S. Toppaus on eri asia kuin tuki. Toppaamaton

Liivit tukevatkin ilman toppauksia. Tosin itselleni miellyttävimmät on kevyet toppaukset ja varsinkin ilman pitsiä, joka lähes aina on liian karheaa. Itse tarvitsen urheilutoppeihin toppaukset, jotta rinnat ei ärsyty liikkeestä ja on mukavat päällä. Toki toinen vaihtoehto on ostaa niin kireä toppi ettei rinnat pääse liikkumaan, mutta sitten ne litistää rinnatkin pois ja en minä sellaistakaan halua. Makukysymyksiä varmaan. Ehkä minulla on normaalia herkemmät rinnat ja iho.

Vierailija
106/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan alanuolitatte, tyypillinen miesten koko.

En tiennytkään, että on erikseen miesten rintaliivejä. Missä niitä myydään?

No kyllähän jotkut käyttääkin mutta tuo on tyypillinen hoikahkojen miesten koko. (A-kuppi)

Vierailija
107/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Lindexin ja Cubuksen fyysisessä kaupassa, haluan ensisijaisesti sovittaa liivejä. Ei löytynyt kaupasta eikä zalandolta löytynyt 85A:ssa niistä mitä katsoin, en halua mitään rumia liivejä vaan myös kauniit. Ootko tyhmä vai idiootti?

Älä kirjoita "ei löydy mistään", jos tarkoitat "minun mielestäni kauniita liivejä ei löytynyt tässä koossa kahdesta kaupasta". Äläkä nimittele toisia, jos haluat keskustella aikuismaisesti. 

Ja kuten sinulle jo todistettiin: löytyi ihan helposti useita satojakin vaihtoehtoja. Eli puhut potaskaa. 

Ei löytynyt fyysisestä kaupasta. En halua nettikaupasta tilata ja melko varmasti palauttaa. 

Vierailija
108/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on joku miehen kroppa. Mihin tarttee liivejä tuolla koolla?

85A miehen kroppa? Entä 80B? 75C? Ne on kaikki toistensa rinnakkaiskokoja. Aina ei vaan 80B ja 75C rintsikat istu, mutta ei löydy 85A testattavaksi.

-ap

No kun ne eivät ole sama koko, usko jo!

Kyllä tuo 85A melko miehekkäältä kuulostaa. Onneksi voit paikata ja vääristellä tilannettasi superhyper push-upeilla, niitähän teille rinnattomille on tarjolla pilvin pimein ;)

Sä oot varmaan ruma kuin vanha noita-akka vai miks muuten oot noin pahalla päällä ja haukut muita netissä? Et taida olla kovin tyytyväinen ittees.

Ja itsehän kirjoitat niin kauniisti. Olen pahoillani, mutta ei ole minun syyni, että sinä olet ruma miesmäinen lauta, joka ei miehille kelpaa ;)

Vierailija
109/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 95A ja aiemmin 100A, vaikea löytää. Tänään ostin 95B ja on aika ok

Vierailija
110/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n koossa löytyy kyllä vaikka mitä. Tosiaan niitä extratopattuja push uppejakin, jos haluaa huijata. Eli koko ketju on turhaa ulinaa.

Vierailija
111/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan alanuolitatte, tyypillinen miesten koko.

En tiennytkään, että on erikseen miesten rintaliivejä. Missä niitä myydään?

No kyllähän jotkut käyttääkin mutta tuo on tyypillinen hoikahkojen miesten koko. (A-kuppi)

Ei ole mitään "tyypillistä miesten kokoa" kun puhutaan rintaliiveistä. Miehet kun tyypillisesti eivät niitä käytä. 

Vierailija
112/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuten sinulle jo todistettiin: löytyi ihan helposti useita satojakin va

Ei löytynyt fyysisestä kaupasta. En halua nettikaupasta tilata ja melko varmasti palauttaa. 

No mutta jos ei mistään kivijalkakaupasta löydy niin melkein se on pakko tilata. 

Vierailija
113/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä löytyy. Olen 100%:n varma tästä. 

Vierailija
114/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

85A miehen kroppa? Entä 80B? 75C? Ne on kaikki toistensa rinnakkaiskokoja. Aina ei vaan 80B ja 75C rintsikat istu, mutta ei löydy 85A testattavaksi.

-ap

Kyllä tuo 85A melko miehekkäältä kuulostaa. Onneksi voit paikata ja vääristellä tilannettasi superhyper push-upeilla, niitähän teille rinnattomille on tarjolla pilvin pimein ;)

Taidat olla joku maatalouslomittaja, jolla tissit roikkuu polvissa asti?

Mikä kateellinen narttu siellä räksyttää. Oliko tuo pahinta, mitä keksit?

Vierailija
115/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löytynyt KAHDESTA kaupasta. Siitä on vielä pitkä matka siihen, että "ei meinaa löytyä mistään". Suomessa kun on aikas paljon enemmän kauppoja kuin sinun käymäsi tietyn paikkakunnan Lindex ja Cubus. Niistäkin olisi varmasti löytynyt, kun olisit käynyt läpi koko valikoiman etkä vain sinun mielestäsi kauniita. Eli ongelma ei ole se, että koko olisi harvinainen tai sitä ei meinaisi löytyä mistään. Ongelma on se, että sinulle mieluista liiviä tuossa koossa ei ollut kahdessa kaupasa, joissa kävin pyörähtämässä. 

Vierailija
116/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Taidat olla joku maatalouslomittaja, jolla tissit roikkuu polvissa asti?

Älä nyt näytä kateuttasi noin avoimesti, pikkuinen.

-eri

Vierailija
117/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 85- ympärysmitalla ole mikään tuhti nainen. Mistä noin kuvittelette? Mulla on toi rintsikan mitta ja olen M-kokoa, painan 60 kiloa. Siis hyvin keskikokoinen. Tosin lantioni on S-kokoa, olen sitä mallia. 

No periaatteessa liivi valitaan siten että mitataan oma rintakehän ympärysmitta ja pyöristetään mielellään pienempään, tai ainakin lähimpään vastaavaan ympärysmittaan. Eli koko 85 on tarkoitettu rinnanympärysmitaltaan noin 85-95cm ihmiselle, riippuen miten kireistä tykkää. Tuo rinnanymp.mitta ei ole ihan M-kokoisen mitta, vaan enemmän. Mikään ei estä käyttämästä löysempiä liivejä kuin mitä omat mitat on, mutta sitten ei voi myöskään sanoa että hei olette väärässä kun puhutaan minkä kokoiselle ihmiselle 85 ympäryksiset liivit on tarkoitettu. 

Ihmisillä on erilaisia rakenteit

Rintaliiveissä on vain se yksi senttimitta jonka on sovittava yhteen kohtaan vartaloa. Ei ole mitään väliä oletko omena vai päärynä tai mikä vaan kropanmalliltasi. 

Vierailija
118/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tulla keskusteluun enää ton vänkkääjän takia.

-ap

Vierailija
119/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kyllä tuota rinnakkaiskokoajatusta. Itse tarvitsisin 85 ympärysmitan ja usein vähän suuremman kupin kuin B, mutta C kuppi 85 koossa taas on liian iso. 75 ja 80 ympäryyskoot taas eivät käy.  

Eihän se tarkoitakaan sitä, että liivit voisi noin vaan vaihtaa rinnakkaiskokoon. Tuo tarkoittaa sitä, että rinnakkaiskokojen kuppi on sisällöltään saman kokoinen. Ei siis edes samanmuotoinen, mutta tavaraa mahtuisi suunnilleen yhtä monta kuutiosenttiä molempiin kuppeihin. 

Mutta kun se pelkkä kupin tilavuus ei ole se merkityksellinen asia. Jos rinnat ovat keitetyn kananmunan malliset (pieni ympärysmitta) versus paistetut kananmunat (iso ympärysmitta), niin vaikka kuinka olisi samanverran tavaraa, ja rinnakkaiskoon kupin tilavuus sama, niin erikokoiset liivit ne vaatii. Rinnakkaiskoko saattaa toimia yhden koon jompaankumpaan suuntaan (ei edes molempiin), mutta ei sen yli. 

Vierailija
120/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tulla keskusteluun enää ton vänkkääjän takia.

-ap

Nyyhkistä.