Onks 85A harvinainen rintsikkakoko, en meinaa mistään löytää
80B ostan useimmiten, mut ei se aina hyvä oo ja välil haluisin testata 85A:ta.
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei 85- ympärysmitalla ole mikään tuhti nainen. Mistä noin kuvittelette? Mulla on toi rintsikan mitta ja olen M-kokoa, painan 60 kiloa. Siis hyvin keskikokoinen. Tosin lantioni on S-kokoa, olen sitä mallia.
No periaatteessa liivi valitaan siten että mitataan oma rintakehän ympärysmitta ja pyöristetään mielellään pienempään, tai ainakin lähimpään vastaavaan ympärysmittaan. Eli koko 85 on tarkoitettu rinnanympärysmitaltaan noin 85-95cm ihmiselle, riippuen miten kireistä tykkää. Tuo rinnanymp.mitta ei ole ihan M-kokoisen mitta, vaan enemmän. Mikään ei estä käyttämästä löysempiä liivejä kuin mitä omat mitat on, mutta sitten ei voi myöskään sanoa että hei olette väärässä kun puhutaan minkä kokoiselle ihmiselle 85 ympäryksiset liivit on tarkoitettu.
Ihmisillä on erilaisia rakenteita. Rinnanympäryskoko, vyötärö ja lantio ei seuraa aina niitä mitä kokotaulukoissa on annettu. Esim. Minä omenavartaloisena olen aina lantion kokoa S, mutta ei mulle S koon paidat mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tunnu A:ta tai AA:ta löytyvän oikein millään ympäryksellä näistä perusliikeistä (ellet halua megatopattuja oushupeja tai sitten jotain pelkkä yksi mitään tukematon pitsikolmio-tyylistä toppia). Just kävin viime viikolla alusvaateostoksilla ja löysin tasan yhdet kokoa 75A. Niihin oli pakko tyytyä, vaikka joudunkin ratkomaan hakaset irti ja siirtämään kun tuo 75-koon ympärys on liian iso.
Mihin AA-kokoinen tarvitsee tukea? Sehän on niin pieni koko, ettei edes näy kunnolla paidan alta.
Ei myöskään koot A tai B tartte
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rinnan(alus)ympräys on itsemitattuna 82-83cm. Kokolaskurit antaa kooksi 75C, 80B ja 85A.
Kiinteet ja pyöreet rinnat on, kaikki miehet kenen kanssa oon sänkypuuhissa ollut, ovat kehuneet näitä ihan hulluna. Et siinä teille miehekästä kroppaa.
-ap
Valehtelet. Kokolaskurit eivät nimittäin anna useita vaihtoehtoja. Ja se vasta onkin paskapuhetta, että koon 85A liivejä ei löytyisi mistään. Melkein kaikkein helpoin koko löytää.
https://svea-aalto.fi/pages/koko-opas-kokolaskur
Tuolta tuli kolme eri kokoa. Ja ite en oo löytänyt 85A, eilen olin Lindexilla ja Cubuksella ja jotain oon Zalandolta kattonut. En käynyt ihan jokaista liiviä läpi, vain ne mitkä näytti omaan silmään kivoilta. Ei löytynyt yhtään 85A:ta eiliseltä reissulta.
Jännä juttu kun itse löysin alle 10 sekunnissa Zalandolta 412 vaihtoehtoa rintaliivien koolla A85.....
https://www.zalando.fi/naisten-alusasut/__koko-85A/
Cubukselta löytyi 28 vaihtoehtoa
https://cubus.com/fi/naiset/mallisto/alusvaatteet/rintaliivit/#size=%3B…
Lindexiltä 40 vaihtoehtoa
https://www.lindex.com/fi/alusvaatteet/rintaliivit?page=1&filter=availa…
Eli voitko lopettaa valehtelun, että MISTÄÄN ei löydy A85 kokoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikee on löytää isolla ympärysmitalla ja pienellä kupilla.
Jotain 95 tai 100 ympärysmitalla esim. ei todellakaan löydy.
Kuulostaa aika kummalliselta jo metrin ympärysmittalla on vain puolikkaan nyrkin kokoiset tissit.
Kuule 100 cm ympärysmitalla a-kuppikin on aika paljon isompi, kuin puolikas nyrkki 🙄.
Miksi sitten ei voi ostaa rinnakkaiskokoa? Esim. 90C on varmasti aika helppo löytää.
Olen eri, mutta mun mielestäni noi rinnakkaiskoot on ihan shaibaa.
Ei ole, kunhan vaan kokeilee niitä oikeita rinnakkaiskokoja. 85A:n rinnakkaiskoko ei ole 90C vaan 90AA. Tosin jos käytössä oleva koko on 80B, niin 90 on varmaan ympärysmitaltaan aivan liian iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi vaikee on löytää isolla ympärysmitalla ja pienellä kupilla.
Jotain 95 tai 100 ympärysmitalla esim. ei todellakaan löydy.
Kuulostaa aika kummalliselta jo metrin ympärysmittalla on vain puolikkaan nyrkin kokoiset tissit.
Kuule 100 cm ympärysmitalla a-kuppikin on aika paljon isompi, kuin puolikas nyrkki 🙄.
Miksi sitten ei voi ostaa rinnakkaiskokoa? Esim. 90C on varmasti aika helppo löytää.
Olen eri, mutta mun mielestäni noi rinnakkaiskoot on ihan shaibaa.
Ei ole, kunhan vaan kokeilee niitä oikeita rinnakkaiskokoja. 85A:n rinnakkaiskoko ei ole 90C vaan 9
Se 90C olikin 100A:lle rinnakkainen, ei ap:n koolle.
t. eri
Siis tuota ympärystä ainakin löytyy joka kaupasta. A kuppien saatavuuteen en ole perehtynyt, kun oma koko on 65F. Ja noin pientä ympärystä on vaikeaa löytää. Cubus on ainut mistä olen löytänyt, lindeksillä on vissiin 65, mutta pienillä kupeilla. Urheiluliivit on hankalia myös, kun S koko on rinnoille liian pieni ja M taas liian löysä rintojen alta.
Onpa ketjussa erikoisia olettamuksia, vaikka varmaan suurin osa kommentoijista naisia. Minulla on A-kupit (tyypillisesti 75A). Rintani ovat herkät ja kipeytyvät liikkumisesta ja ihan jo auton tärinästä ilman liivejä. Tuki on ihan ehdoton. Topit on mielestäni tukalia ja hiostavia eikä ilman toppauksia tue tarpeeksi. Nännit on myös selkesti isommat kuin miehillä ja ihan nekin on kiva piilottaa. Olen hoikka nainen, joten en mielestäni myöskään näytä rinnattomalta. Se että joku mies haluaa naisellensa isommat rinnat on minulle ihan ok, mutta kumoan väitteen että vain isorintainen tarvitsee liivit. AP.n ongelmaan en osaa vastata. Omaa kokoani löytyy kaikista kaupoista.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ketjussa erikoisia olettamuksia, vaikka varmaan suurin osa kommentoijista naisia. Minulla on A-kupit (tyypillisesti 75A). Rintani ovat herkät ja kipeytyvät liikkumisesta ja ihan jo auton tärinästä ilman liivejä. Tuki on ihan ehdoton. Topit on mielestäni tukalia ja hiostavia eikä ilman toppauksia tue tarpeeksi. Nännit on myös selkesti isommat kuin miehillä ja ihan nekin on kiva piilottaa. Olen hoikka nainen, joten en mielestäni myöskään näytä rinnattomalta. Se että joku mies haluaa naisellensa isommat rinnat on minulle ihan ok, mutta kumoan väitteen että vain isorintainen tarvitsee liivit. AP.n ongelmaan en osaa vastata. Omaa kokoani löytyy kaikista kaupoista.
Miten toppi voi olla hiostavampi kuin liivit? Toppihan tarkoittaa tässä yhteydessä sellaista urheluliivi-maalista rintaliivityyppiä, ei paitamallista toppia.
P.S. Toppaus on eri asia kuin tuki. Toppaamaton liivikin tukee, kun se on oikean kokoinen ja malliltaan sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rinnan(alus)ympräys on itsemitattuna 82-83cm. Kokolaskurit antaa kooksi 75C, 80B ja 85A.
Kiinteet ja pyöreet rinnat on, kaikki miehet kenen kanssa oon sänkypuuhissa ollut, ovat kehuneet näitä ihan hulluna. Et siinä teille miehekästä kroppaa.
-ap
Valehtelet. Kokolaskurit eivät nimittäin anna useita vaihtoehtoja. Ja se vasta onkin paskapuhetta, että koon 85A liivejä ei löytyisi mistään. Melkein kaikkein helpoin koko löytää.
Tuolta tuli kolme eri kokoa. Ja ite en oo löytänyt 85A, eilen olin Lindexilla ja Cubuksella ja jotain oon Zalandolta kattonut. En käynyt ihan jokaista liiviä läpi, vain ne mitkä näytti omaan silmään kivoilta. Ei löytynyt yhtään 85A:ta eiliseltä reissulta.
Ai kauhee, toi antoi mulle kooksi 80f/75h/85e😄 Käytän kokoa 70j. Noi koot olisi ihan karsean tuntuisia päällä, ympärys niskassa ja tissit pursuisi ulos kupista, kaikki rintojen paino olkaimilla jotka painaisi ihan hulluna. Ei ihme että naiset kokee liivit niin epämukavana jos/kun mennään näiden laskurien mukaan ostamaan liivejä.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Voi nolouden huippu. Ketään ei kiinnosta sun "kiinteet ja pyöreet" rinnat ja mitä miehet on niistä sanoneet 😂😂😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on joku miehen kroppa. Mihin tarttee liivejä tuolla koolla?
85A miehen kroppa? Entä 80B? 75C? Ne on kaikki toistensa rinnakkaiskokoja. Aina ei vaan 80B ja 75C rintsikat istu, mutta ei löydy 85A testattavaksi.
-ap
No kun ne eivät ole sama koko, usko jo!
Kyllä tuo 85A melko miehekkäältä kuulostaa. Onneksi voit paikata ja vääristellä tilannettasi superhyper push-upeilla, niitähän teille rinnattomille on tarjolla pilvin pimein ;)
Lättäperse haukkuu.
Sähän et mun perseestäni mitään tiedä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tuolta tuli kolme eri kokoa. Ja ite en oo löytänyt 85A, eilen olin Lindexilla ja Cubuksella ja jotain oon Zalandolta kattonut. En käynyt ihan jokaista liiviä läpi, vain ne mitkä näytti omaan silmään kivoilta. Ei löytynyt yhtään 8
Olin Lindexin ja Cubuksen fyysisessä kaupassa, haluan ensisijaisesti sovittaa liivejä. Ei löytynyt kaupasta eikä zalandolta löytynyt 85A:ssa niistä mitä katsoin, en halua mitään rumia liivejä vaan myös kauniit. Ootko tyhmä vai idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisen tuhti ja rinnaton nainen, ei jatkoon.
Onko tässä ketjussa kysytty sinulta jotain??
Vierailija kirjoitti:
-ap
Todistele nyt vielä lisää, lauta. Että sä olet nolo.
Olin Lindexin ja Cubuksen fyysisessä kaupassa, haluan ensisijaisesti sovittaa liivejä. Ei löytynyt kaupasta eikä zalandolta löytynyt 85A:ssa niistä mitä katsoin, en halua mitään rumia liivejä vaan myös kauniit. Ootko tyhmä vai idiootti?
Älä kirjoita "ei löydy mistään", jos tarkoitat "minun mielestäni kauniita liivejä ei löytynyt tässä koossa kahdesta kaupasta". Äläkä nimittele toisia, jos haluat keskustella aikuismaisesti.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo tartte edes rintsikoita.
Turhaan alanuolitatte, tyypillinen miesten koko.
Kunnon man-boobsit on kyllä F kokoa
Vierailija kirjoitti:
Älä kirjoita "ei löydy mistään", jos tarkoitat "minun mielestäni kauniita liivejä ei löytynyt tässä koossa kahdesta kaupasta". Äläkä nimittele toisia, jos haluat keskustella aikuismaisesti.
"Onks 85A harvinainen rintsikkakoko, en meinaa mistään löytää"
En meinaa mistään löytää.
En meinaa mistään löytää. Eri asia kuin "ei löydy mistään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo tartte edes rintsikoita.
Turhaan alanuolitatte, tyypillinen miesten koko.
En tiennytkään, että on erikseen miesten rintaliivejä. Missä niitä myydään?