Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks 85A harvinainen rintsikkakoko, en meinaa mistään löytää

Vierailija
25.01.2024 |

80B ostan useimmiten, mut ei se aina hyvä oo ja välil haluisin testata 85A:ta. 

Kommentit (138)

Vierailija
61/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo tartte edes rintsikoita.

Luuletko että esim töihin voi mennä niin että  nännit paistaa paidan läpi?

Tiedän, että voi. Vai kuinka monen miehen luulet käyttävän rintaliivejä? :D

Miesten nännejä ei seksualisoida kuten naisten. Vai kuinka usein nainen jää tuijottamaan miespuolisen työkaverin nännejä paidan läpi tai miehen pukeutumista kokouksessa pidetään sopimattomana? Koskee toki muitakin paikkoja kuin työpaikkaa. 

En minä ainakaan millään tasolla seksualisoi naisen nännejä. Ne ovat yhtä seksikkäät kuin naisten nenänpää tai pikkurilli. Se, että sinä et osaa käyttäytyä, vaan toimit kuin pikkupoika ei tarkoita, että naisten pitäisi piilotella nännejään. 

Vierailija
62/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole kuullut nänninsuojista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 85- ympärysmitalla ole mikään tuhti nainen. Mistä noin kuvittelette? Mulla on toi rintsikan mitta ja olen M-kokoa, painan 60 kiloa. Siis hyvin keskikokoinen. Tosin lantioni on S-kokoa, olen sitä mallia. 

Vierailija
64/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on joku miehen kroppa. Mihin tarttee liivejä tuolla koolla?

85A miehen kroppa? Entä 80B? 75C? Ne on kaikki toistensa rinnakkaiskokoja. Aina ei vaan 80B ja 75C rintsikat istu, mutta ei löydy 85A testattavaksi.

-ap

Vierailija
65/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä erikoisliikkeistä löytyy. Itsellä on juurikin 85A. Kokeile myös 75B.

Jatkan vielä: minulla ovat normaalin kokoiset rinnat, mutta leveät hartiat = leveä rintakehä.

Sitä leveyttä antaa tuo 85A.

Noi rintsikkakoot riippuu niin käyttäjän mieltymyksistä, itse käytän kokoa 70j mutta joku toinen samankokoinen voisi olla täysin tyytyväinen vaikkapa koossa 80e. 

Vierailija
66/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

85A miehen kroppa? Entä 80B? 75C? Ne on kaikki toistensa rinnakkaiskokoja. Aina ei vaan 80B ja 75C rintsikat istu, mutta ei löydy 85A testattavaksi.

-ap

No kun ne eivät ole sama koko, usko jo!

Kyllä tuo 85A melko miehekkäältä kuulostaa. Onneksi voit paikata ja vääristellä tilannettasi superhyper push-upeilla, niitähän teille rinnattomille on tarjolla pilvin pimein ;)

Vierailija
67/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 85- ympärysmitalla ole mikään tuhti nainen. Mistä noin kuvittelette? Mulla on toi rintsikan mitta ja olen M-kokoa, painan 60 kiloa. Siis hyvin keskikokoinen. Tosin lantioni on S-kokoa, olen sitä mallia. 

No periaatteessa liivi valitaan siten että mitataan oma rintakehän ympärysmitta ja pyöristetään mielellään pienempään, tai ainakin lähimpään vastaavaan ympärysmittaan. Eli koko 85 on tarkoitettu rinnanympärysmitaltaan noin 85-95cm ihmiselle, riippuen miten kireistä tykkää. Tuo rinnanymp.mitta ei ole ihan M-kokoisen mitta, vaan enemmän. Mikään ei estä käyttämästä löysempiä liivejä kuin mitä omat mitat on, mutta sitten ei voi myöskään sanoa että hei olette väärässä kun puhutaan minkä kokoiselle ihmiselle 85 ympäryksiset liivit on tarkoitettu. 

Vierailija
68/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No kun ne eivät ole sama koko, usko jo!

Kyllä tuo 85A melko miehekkäältä kuulostaa. Onneksi voit paikata ja vääristellä tilannettasi superhyper push-upeilla, niitähän teille rinnattomille on tarjolla pilvin pimein ;)

1) en omista yksiäkään 85A liivejä, koska en oo löytänyt niitä

2) miks kaikki laskurit sit sanoo, et mun koko on 75C, 80B ja 85A.

3) 75C ja 80B ei aina istu, niin haluaisin testata miten 85A istuu

4) turha haukkua ketään miehekkään näköiseks jos et oo mua koskaan ees nähnyt

-ap

Vierailija
69/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kyllä tuota rinnakkaiskokoajatusta. Itse tarvitsisin 85 ympärysmitan ja usein vähän suuremman kupin kuin B, mutta C kuppi 85 koossa taas on liian iso. 75 ja 80 ympäryyskoot taas eivät käy.  

Vierailija
70/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te isomman ympäryksen omaavat voitte sentään jatkaa ympärystä lisäpaloilla. Liian isoa ympärystä on taas viimeistä hakasta enempää vaikea pienentää. Ja kyllä, olen ratkonut liian löysistä liivestä hakaspaneelit ja ommellut kauemmaksi. Siitä tuli ruma.

Vierailija
71/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kyllä tuota rinnakkaiskokoajatusta. Itse tarvitsisin 85 ympärysmitan ja usein vähän suuremman kupin kuin B, mutta C kuppi 85 koossa taas on liian iso. 75 ja 80 ympäryyskoot taas eivät käy.  

Kokeile eri merkkejä, samoissa koissakin/kuppimalleissa on eroja.

Vierailija
72/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tarkoitakaan sitä, että liivit voisi noin vaan vaihtaa rinnakkaiskokoon. Tuo tarkoittaa sitä, että rinnakkaiskokojen kuppi on sisällöltään saman kokoinen. Ei siis edes samanmuotoinen, mutta tavaraa mahtuisi suunnilleen yhtä monta kuutiosenttiä molempiin kuppeihin. 

Vierailija
73/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnan(alus)ympräys on itsemitattuna 82-83cm. Kokolaskurit antaa kooksi 75C, 80B ja 85A.

Kiinteet ja pyöreet rinnat on, kaikki miehet kenen kanssa oon sänkypuuhissa ollut, ovat kehuneet näitä ihan hulluna. Et siinä teille miehekästä kroppaa.

-ap

Vierailija
74/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään 85 kokoa on vaikea löytää. Myös 85 B. 

Ihan helppoa. Jokaisesta kaupasta löytyy 85 ympärysmitan liivejä, jos kaupan valikoimiin kuuluvat rintaliivit. Koot 75-90 ovat ihan peruskauraa. 

No joo, jonnekin petite-osastolle pitää eksyä jos ei 85 ympärystä muka löydä. 

Vierailija
75/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Change. Tosin siellä on oma mitoitus. Siellä todennäköisesti sulle paras onkin se B-kuppi. Oma marketti B muuttui DD-kokoon Changella ja parhaat liivit ikinä.

Vierailija
76/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te isomman ympäryksen omaavat voitte sentään jatkaa ympärystä lisäpaloilla. Liian isoa ympärystä on taas viimeistä hakasta enempää vaikea pienentää. Ja kyllä, olen ratkonut liian löysistä liivestä hakaspaneelit ja ommellut kauemmaksi. Siitä tuli ruma.

Voit ommella ympärysnauhaan sisäpuolelle ylä/alareunaan tai molempiin joustamatonta nauhaa, se tekee ympärysnauhan kireämmäksi. On olemassa myös rixie clip jota en ole tosin koskaan kokeillut https://www.revelationlingerie.co.uk/shop/accessories/rixie-clip-2/

Vierailija
77/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee abrathatfits testi niin löydät oikeasti oikean kokoset rintaliivit.

Vierailija
78/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun rinnan(alus)ympräys on itsemitattuna 82-83cm. Kokolaskurit antaa kooksi 75C, 80B ja 85A.

Kiinteet ja pyöreet rinnat on, kaikki miehet kenen kanssa oon sänkypuuhissa ollut, ovat kehuneet näitä ihan hulluna. Et siinä teille miehekästä kroppaa.

-ap

Valehtelet. Kokolaskurit eivät nimittäin anna useita vaihtoehtoja. Ja se vasta onkin paskapuhetta, että koon 85A liivejä ei löytyisi mistään. Melkein kaikkein helpoin koko löytää. 

Vierailija
79/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ole kuullut nänninsuojista?

Tuntuu epämukavalta ja pervolta. 

Vierailija
80/138 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kupin rintaliivejä ei kokemukseni mukaan ole aina edes tarjolla. Luullaan, ettei rintaliivejä muka tarvita, jos ei ole rehevä - rintakehä on kuitenkin laaja, mutta rinnat pienet. Vaikka olen (onneksi) pienirintainen, haluan käyttää tukevia ja leveäolkaimisia rintaliivejä, koska olen kokenut ohuet liivinlipareet liian kevyiksi. Kesällä sellaiset voivat kyllä menetellä.

Käytän kokoa 80A, jos sellaisia löytyy (esim. Anitan urheiluliiveistä). Koko 75B on tuntunut kuristavalta. Olo on alaston, ellei liivejä ole. Inhoan ns. pitsirysiä, käytännöllisyys ennen kaikkea ja mummokalsarit myös päälle!

Käsittämätöntä mollata pienirintaisuutta, siitä on paljon etua! Mm. sekin, etteivät ukot koko ajan kyttää rintamusta