Opamoxista vieroittuneet apuja teiltä
Hei, Jos sieltä löytyy teitä jotka olette käyttäneet säännöllisesti opamoxia (tai muuta rauhottavaa) useampia kuukausia ja lopettaneet / lopettamassa niin kiitos tuhannesti jos jaksat kirjoittaa miten sinun vieroituksesi eteni (eli kuinka nopeasti vähensit, tuliko karseita oireita vai kestettäviä jne) <3
Olen käyttänyt yli 4 kk opamoxia lääkärin ohjauksessa ja näistä viimeisen pari kk murustellut annosta alaspäin. Tällä hetkellä menee 15mg tabletista aamulla 1/4, ip 1/4 ja illalla 3/4, eli yhteensä noin 22mg, puolitoista 15mg tablettia päivässä. On oikeastaan koko aika tuntunut siltä että kärsii pikkuisista vierotusoireista annosten välillä, enkä enää edes tiedä mikä on alkuperäistä sairautta ja mikä on opamoxin vierotusoiretta. Olen ihan tuskaisuuteen asti googlaillut muiden kokemuksia vieroituksesta sillä olen hyvin pelokas lääkkeiden käytöstä ja niiden lopetuksesta, vielä ei olla sinut paniikkikohtausten tai ahdistuksen kanssa.. (vaikka hyvin tarpeeseen tuli ja toiminut niin että olen päässyt aloittamaan terapian ja kotoa ulos). Jos jatkan tätä murustelua eli noin 2mg per viikko niin tätä touhua pitäisi vielä yli 2kk jatkaa...:( Muuten asialla ei olisi kiire mutta pelkään mitä pidempään jatkuu sen vaikeammaksi menee ja myös se että ajatukset junnaa tämän ympärillä päivästä toiseen ei auta varmastikaan ahdistuksen hoitoon (kun pitäisi keskittyä paranemiseen ja positiivisempiin asioihin).
Kiitos kaikille jotka asiasta tiedätte ja vastaatte, huonot/pelottavat puolet rauhoittavista tiedän kyllä, niitä netti on ollutkin pullollaan.
💕🥰sivu