Kenen julkkiksen kanssa menisit sänkyyn?
Itse olen intohimoinen Formula1 fani ja kyllä siitä piiristä pitäisi lähteä karsimaan. Komein mies maailmassa on toki Charles Leclerc, paras kuski kiistatta Max Verstappen, mutta ajatuskin Fernando Alonsosta punastuttaa, joten mun valinta olisi Alonso!
Kommentit (73)
Käytännössä en menisi julkkiksen kanssa samaan sänkyyn.
Mutta jos ajatusleikkiä jatketaan kuitenkin ja eipä siihen juuri vaaraa ole edes ajatusleikkinä niin.
-Sanna Marin tai Shannyn Sossamon, jos olisi sinkku. no lisätään nyt listaan viellä Maria lund, en tiedä onko sinkku tällä hetkellä.
Epärealistiset, mutta naismakunsa kullakin laulajat Miley Curys ja Ariana Grande.
Kaikkien näiden leidien kanssa olisi varmaan hienoa päästä ihan keskustelemassa, sänkyhommat jätän mieluusti adigteille.
Leuka rintaan ja kohti uusia selkkauksia.
Volodymir Zelenskyn. Todellinen Mies isolla kirjaimella, komea, urhea ja taistelee ryssää vastaan. Voiko enemmän meriittejä ollakaan?
Kenenkä vain. Pääasia, että on tyhmä ja tyrkky.
Niko Saarinen ja Tuure Boelius olisi kiva saada samaan kimppaan. Huomiovaatteet ja saappaat molemmilla.
M 35
Pete Parkkonen ja Lauri Tähkä kelpaisi ensialkuun
Pete voisi laulaa pure mua ja ottaa suihkunraikkaana.
Lauri taas vois aloittaa "suudellaan.." ja käydä kiinni.
Sebastian Rejman, hänet ottais mieluusti ilman sanoituksiakin.
Ihania miehiä, aah.
T. Yks nainen
Rita Behm ehdottomasti. Saisi moinen jumalatar kynsiä selkääni ja lopuksi kusta suuhuni aaahhh
Vierailija kirjoitti:
Jutta U. Ja Li A.
Jutta kyllä mutta ei Li.
Oikeastaan vain ulkoministeri omaa sellaisia piirteitä joihin ihastun ja asiat voisivat helposti edetä sänkyasteelle minun puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ite SE julkkis, enkä koskaan menisi kenenkään taviksen kanssa sänkyyn. Jotain tasoa pitää olla. Siivoojat ja cittarin kassat telmiköön keskenään.
Vai taso,ite kyllä monen julkkiksen kohdalla tunnen myötähäpeää,enkä koskisi pitkällä tikullakaan.
Rita Behm olisi minunkin valinta. Ihana!
tanskalainen näyttelijä tanssija mikcelson
stub ja jo kuollut professori elokuvohjaaja mikko niskanen
Ei niitä montaa ole. En koe pintaliitäjä julkkiksiin vetoa. Ennemmin vaikka jonkun kaupan kassan kanssa.
Haluaisin nähdä monenkin julkkiksen, jolla on muotoja keikistelevän edessäni erilaisissa asuissa ja tuhmasti todellakin. Mutta en välttämättä tiedä, johtaisiko tuo yhdyntään. Lähinnä se, että voisi komentaa vaihtamaan asuja ja näyttämään paikkoja on kiihottava ajatus.
Armi Toivosen kanssa. Ihana on hän.
Ulkomaisista Kate Winslet. Kotimaisista Katri Kulmuni.