Kenen julkkiksen kanssa menisit sänkyyn?
Itse olen intohimoinen Formula1 fani ja kyllä siitä piiristä pitäisi lähteä karsimaan. Komein mies maailmassa on toki Charles Leclerc, paras kuski kiistatta Max Verstappen, mutta ajatuskin Fernando Alonsosta punastuttaa, joten mun valinta olisi Alonso!
Kommentit (73)
Tommi Korpelan tai Adewale Akinnuoye-Agbajen jos olisivat sinkkuja
Vierailija kirjoitti:
Tommi Korpelan tai Adewale Akinnuoye-Agbajen jos olisivat sinkkuja
Mielenkiinnolla kyselen, että kirjoititko ulkomuistista nimen vai haitko googlesta apua?
Ohistelen ohi teemalla.
Ralph Fiennesin. Pöksyt kostuu pelkästä ajatuksesta...
Leonardi DiCaprion. Haluaisin tietää, mitä kaikki nuoret mimmit siinä pitää niin vastustamattomana.
Muutaman kanssa olisin "päässyt", mutten ikinä mennyt. Mä en ymmärrä mikä hinku joillakin on sekstailla julkkiksen, laulajan tai soittajan kanssa.
Sanna Marin on ihana somejulkkis <3
T:toyboy25v
Olen jo ollut aika monen julkkiksen kanssa sängyssä. Ei ole ketään sellaista, jota vielä haluaisin kokeilla.
George Cloney, Ronn Moss, Jason Momoa, Brad Pit, Harrison Ford ja Archie Cruz. Noi kaikki kun tulis kylään niin hoitelisin jokaisesta mehut pihalle illan aikana.
Se tubettaja pikku pinsku, se on tosi kuuma ja kattelin sitä kun se oli selviytyjissä. Tämä mies syttyy tuollaisista naisista eikä mistään rupsahtaneista mummoista.
M47
Mä oon ite SE julkkis, enkä koskaan menisi kenenkään taviksen kanssa sänkyyn. Jotain tasoa pitää olla. Siivoojat ja cittarin kassat telmiköön keskenään.
Cillian Murphy
Tom Hiddleston
Daniel Day-Lewis
Vikings-näyttelijät
GoT näyttelijät
Justin Trudeau
Siis jos "pakko" olisi
Suuri osa espanjalaisista jalkapalloilijoista käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-Ahon.
Se kirjoitetaan Alonso-aho.