Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menee hermo 8v negatiiviseen tyttöön!

Vierailija
24.01.2024 |

Äiti on tyhmä ja ruma, ruoka on pahaa, koulussa on tylsää, perhe on häpeällisen köyhä, puhelin on paska ja nolo, lelut on halpoja, vaatteet rumia, lomamatka oli perseestä, mummolaan on liian pitkä matka ja läksyt on idiooteille. Milloin tämä loppuu?`Tekisi mieli heittää tuo parvekkeelta kohta.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menee ohi joskus eikä enää aikuisena ole tuollainen marisija, niitäkin näkee paljon ja jonkun lapsia hekin ovat. Oletko kokeillut keskustella asiasta?

Vierailija
2/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen nykyajan pentu. Jos itse lapsena olis sanonu edes yhden tuollasen kommentin niin selkään olis tullu ja se ois loppunu siihen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle lapselle tekisi hyvä asua vanhempiensa kanssa vaikka lomalla, mökissä, jossa ei sähköä, vesi kannettava kaivosta, perunat pestävä ja keitettävä itse, pimeä tulee kahdelta iltapäivällä, ei puhelimia.  Lunta, ympärillä ja hiljaisuutta.

Vierailija
4/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole omena kauas puusta pudonnut.

Vierailija
5/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani jos puhuisi noin niin saisi kuulla kunniansa.

Vierailija
6/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellaiseksi ne kasvaa, mitä mallia kotona näytetään. 

Vierailija
7/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten itse puhut kotona? Käytätkö useinkin samanlaista puhetapaa kuten "menee hermo" ja "tekisi mieli heittää tuo parvekkeelta"? Kiinnitätkö huomiosi usein asioiden negatiivisiin puoliin?

Vierailija
8/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin susta poliisille!

pedo.

Vierailija
9/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät ilman ruokaa jos ei kelpaa äläkä vie enää minnekään matkoille tai kylään. Ota lelut ja laitteet pois. Pari kuukautta tätä niin eiköhän muutu, jos ei niin luunappia kehiin.

Vierailija
10/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu positiivista, se tarttuu; koulussa on kivaa, opettaja on hyvä, kaverit ovat mahtavia... Puhelin noin pieneltä kokonaan pois ja sellainen lasten kellopuhelin ranteeseen, on turvallinen, pieni lapsi ei saisi käyttää esimerkiksi internetiä kun vanhempien valvonnassa. 

Vierailija
11/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eihän tuo lopu koskaan. :)

Mä olen aina yhtä viehättävän negatiivinen kuin lapsesi ja olen nyt yli viisikymmentä. Kenenkään ulkonäköä en ole koskaan haukkunut, enkä nykyään enää ruokaa.. pahan ruuan jätän vaan ottamatta ja sitä on paljon. Etenkin jos on koulusta ja äitini ruuista kyse - niissä en syö enää ollenkaan.

Sun pitää vaan omaa asennettas miettiä uusiksi. Voimia!

Vierailija
12/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitä. Osoita olevasi auktoriteetti ja lopeta vinkuminen.

Vierailija
13/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa pedo olisi parempi vanhempi.

Vierailija
14/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

remmiä

Vierailija
15/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi eihän tuo lopu koskaan. :)

Mä olen aina yhtä viehättävän negatiivinen kuin lapsesi ja olen nyt yli viisikymmentä. Kenenkään ulkonäköä en ole koskaan haukkunut, enkä nykyään enää ruokaa.. pahan ruuan jätän vaan ottamatta ja sitä on paljon. Etenkin jos on koulusta ja äitini ruuista kyse - niissä en syö enää ollenkaan.

Sun pitää vaan omaa asennettas miettiä uusiksi. Voimia!

Oletko kerännyt ympärillesi yhtä negatiivisia ihmisiä vai kuppaatko muiden hyvää energiaa? Mistä luulet negatiivisuutesi johtuvan? 

Vierailija
16/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue vähän lapsipsykologiaa ja tutustu lapsen kehitysvaiheisiin. Lapsellasi on todennäköisesti rankka päivä takana isossa ryhmässä, metelissä, erilaisten vaatimusten täyttämisessä. Hän ei osaa muuten purkaa tunteitaan, kuin rähjäämällä siellä turvallisessa kotipesässä, turvalliselle äidille. Opetelkaa yhdessä sanoittamaan tunteita ja opetelkaa toisenlaisia tapoja pahan olon ja väsymisen purkamiseen, kuin räyhääminen. Neuvolasta saa apua ja erilaisia keinoja ja ohjeita kasvattamiseen. Lapset eivät ole kiiltokuvia eivätkä perheblokkaajien päivitykset todellisuutta.

Vierailija
17/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta 8-vuotiaan puheelta. ?

Vierailija
18/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä kotona puhutaan? Oma äitini haukkui kotona työkavereitaan ja olipa muuten hankala opetella irti muiden arvostelusta ja seläntakana haukkumisesta kun kasvoin aikuiseksi. Yleensä tuollaiset tavat on jostain opittuja tai sitten hän on vain persoonana negatiivinen ja ette ole hoksanneet puuttua siihen ajoissa. Lähtisin kitkemään leikin kautta tapaa pois. Esimerkiksi ei valiteta-päivä ja jos vahingossa valittaa, niin pitää sanoa 5positiivista asiaa tilalle. Tuon ikäisen kanssa asiasta voi käydä ihan rauhallista keskusteluakin.

Vierailija
19/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ikävältä. lapsenkin kannalta tosi paha juttu, että on noin huonosti kasvatettu. sillä on todella surkeat vanhemmat

Vierailija
20/49 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsikin osaa kyllä purnata (lähinnä kaikki on tylsää-ä-ä), mutta ei se nyt sentään noin rumasti puhu. Mistä se lapsi on tuollaisen kielenkäytön oppinut? Saako katsoa liikaa sitä kännykkäänsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi