Suolaisista herkuista eroon!
Olen viimein saanut sokeririippuvuuteni päihitettyä (jes!!), mutta.. Nyt olen jämähtänyt kaikkeen suolakseen D:
Ajattelen lähes koko ajan jotain suolaisia naposteltavia, sipsejä ja naksuja yms. Ei yhtään kivaa. En alussa älynnyt, millä tasolla himo oli - hankin pari pussia kaupasta ja ajattelin yhdellä päästä himosta eroon. Vaan olen nyt 2 viikon aikana syönyt 4 sipsipussia. NELJÄ. 3 oikeasti tuhdin kokoista, yhden normikokoisen.
Tosiaan alussa vain pari pussia, mutta en pystynyt olemaan käymättä kaupassa ostamassa 2 pussia lisää (siis oikeasti tunsin pakkomielteen jo pelkästään niiden OSTAMISEEN.) Mitään vinkkejä päästä koukusta? :( Nytkin aivan järkyttävä olo, viimeinen pussi syöty nyt iltapäivällä, enkä silti voi olla ajattelematta sipsejä. Painonnousua enemmän pelkään sitä rasvan ja suolan määrää, joista en muuten välittäisi, mutta ei minkäänlaista kontrollia annoskokojen kanssa sipseissä.
Kylmästi vieroittautumalla, et anna periksi ja jätät sipsit kauppaan. En tiedä, miten pääsit sokeririippuvuudesta, mutta pelkkä täyskieltäytyminen toimi täällä.