Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käski kasvaa aikuiseksi kun en luota häneen

Vierailija
24.01.2024 |

Ei olla hädin tuskin kahta kuukautta tunnetta, kun mies vaatii jo luottamusta. Kun en sitten luota, niin mies haukkui minut lapselliseksi ja käski kasvaa aikuiseksi. Kyllä tuli paha mieli, mutta hyvä vain kun todellinen luonne tuli heti esille. Luotatteko te sitten heti uuteen mieheen / naiseen? Olen muutenkin elämässä kokenut paljon valehtelua ja pettämistä, niin sitä suuremmalla syyllä vaikea luottaa, mutta tätä mies ei ymmärrä. Toisekseen tuntuu pahalta, kun mies puhui ihan alussa ihan liikaa exästä. Käskin lopettaa ja sen teki, mutta kaiken jälkeen en tunne oloa kovin välitetyksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko toiseen ihmiseen koskaan edes täysin luottaa? Olen kuullut ettei voi.

Vierailija
2/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tulisi joku mies puhumaan jostain hänen exästä, niin voisi olla aika pian tunteet ohi. Ei mua ainakaan kiinnosta kuulla jostain existä, miksi edes pitäisi puhua uuni tuoreessa suhteessa jostain exästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä hetki juosta. Hänen vastauksensa kuulostaa narsistiselta. Tietenkin sinussa on vika, jos hän aiheuttaa turvattomaa oloa. Next.

Vierailija
4/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse heti luottaa. Pitäisikö heivata mies. Kun nyt näin alussa jo tulee ilkeys esille. Mieheltä pitäisi voida odottaa ymmärrystä yleensä (tuo ei ymmärrä selvästi muiden sanomaa oikein), ja hänen pitäisi myös olla aikuinen, mutta on lapsellinen? Et voi muuttaa ainakaan miestä toiseksi, hän on tuollainen. Ei kuulosta siltä että hän kuuntelisi sinua, ainoastaan itseään. 

Vierailija
5/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä omaan hyvinvointiin, ei kukaan jaksa kuunnella ex tarinoita ja sitä, että uutta puoliskoa vain haukutaan. Kysy mieheltä, että miksi ei palaa exän luokse jos häntä kaipaa. Vai eikö ota takaisin. Olet ehkä laastari. Minä olen kokenut tämän entisessä suhteessa, että mieheni haukkui minua exälle, jopa haukkui minun sänkytaidot hänelle. Olin kuulemma huono ja liian kokematon, olin tuolloin parikymppinen, että en tiedä kuinka kokenut sitä olisi pitänyt olla tuossa iässä. Nyt olen jo kohta 40 vuotias. On sanomattakin selvää, ettei sänkyhommat ja miehet ole enää kinnostanut. Joten olenkin tehnyt 12 tunnin työvuoroja, reissannut ulkomaille, tehnyt rahaa ja nyt olen muuttamassa omakotitaloon :) Yksin voi myös olla onnelinen ja "menestyä" ja jos joskus elämä potkiin, niin sitten aloitetaan alusta.

Vierailija
6/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa keskittyä omaan hyvinvointiin, ei kukaan jaksa kuunnella ex tarinoita ja sitä, että uutta puoliskoa vain haukutaan. Kysy mieheltä, että miksi ei palaa exän luokse jos häntä kaipaa. Vai eikö ota takaisin. Olet ehkä laastari. Minä olen kokenut tämän entisessä suhteessa, että mieheni haukkui minua exälle, jopa haukkui minun sänkytaidot hänelle. Olin kuulemma huono ja liian kokematon, olin tuolloin parikymppinen, että en tiedä kuinka kokenut sitä olisi pitänyt olla tuossa iässä. Nyt olen jo kohta 40 vuotias. On sanomattakin selvää, ettei sänkyhommat ja miehet ole enää kinnostanut. Joten olenkin tehnyt 12 tunnin työvuoroja, reissannut ulkomaille, tehnyt rahaa ja nyt olen muuttamassa omakotitaloon :) Yksin voi myös olla onnelinen ja "menestyä" ja jos joskus elämä potkiin, niin sitten aloitetaan alusta.

No, ei ehkä kannata myöskään tuohon tyyliin traumatisoitua. Yksi sanoo jotain, niin menee koko loppuelämä uusiksi? What?

Vierailija
7/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset jotka looraa eniten.  Ei usko muihin koska itse loorais heti kun vois.

Syyttely on eka merkki että nainen on täys reikä.

Vierailija
8/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että voit tavata hänet sitten, kun koet olevasi riittävän aikuinen luottamaan häneen. Lisää siihen vielä, että otat itse yhteyttä sitten, kun olet riittävän aikuinen.

Tällä tavallaan "tunnustat" sen, mistä hän sinua syyttää, mutta samalla irtisanoudut suhteesta (millä tasolla se nyt lieneekään). Sen jälkeen sinun ei enää tarvitse täyttää hänen kriteerejään, koska sinulla ei ole mitään velvollisuuksia koskaan "aikuistua" niin paljon, että hän olisi tyytyväinen sinuun.

Ja tietenkin laitat hänet estoon kaikilla yhteydenpitokanavilla.

Vierailija
9/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen askel sitä hänen toivomaansa aikuistumista on se, että jätät hänet. Alat seisomaan omilla jaloillasi, ja kannattelemaan itseäsi omalla selkärangallasi.

Vierailija
10/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle tulisi joku mies puhumaan jostain hänen exästä, niin voisi olla aika pian tunteet ohi. Ei mua ainakaan kiinnosta kuulla jostain existä, miksi edes pitäisi puhua uuni tuoreessa suhteessa jostain exästä.

Sekä minulla, että kumppanilla on kokemusta sekä väkivaltaisesta että pettävästä exästä. Traumakontekstissa on aika oleellista puhua mitä on aiemmin tapahtunut, koska tuollaiset asiat voi ja todennäköisesti vaikuttaakin myös uuteen suhteeseen, ja esimerkiksi se aloittajan mainitsema luottamus voi tulla todella hitaasti. Jos edes tällaisessa yhteydessä ei kiinnosta, niin sitten voi vaan miettiä että mikä kaikki muu sitä toista osapuolta EI kiinnosta kumppanissa. 

Vierailija
11/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitää luottaa heti.

Jos sitten pettyy, niin mitä sitten? Kyllä elämään kokemuksia mahtuu.

Vierailija
12/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne alkoi ja eteni? Mistä oli kyse? Aloituksesta ei voi tehdä mitään johtopäätöksiä. Jos minulta esimerkiksi vaadittaisiin mustasukkaisuusharhoissa todisteita tai puhelimen näyttämistä todisteeksi ties mistä, on varmaa että seurustelusuhde päättyisi siihen. 

Vierailija
13/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeks mutta olenko tyhmä, kun muakaan ei kiinnosta puhua exästä. Exä tykkäsi siitä ruoasta, exän kanssa reissattiin siellä ja täällä, exä oli siellä töissä ja teki tätä.  EI KIITOS! En minä exän kanssa seurustele, tai halua häneen tutustua :D

Vierailija
14/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset jotka looraa eniten.  Ei usko muihin koska itse loorais heti kun vois.

Syyttely on eka merkki että nainen on täys reikä.

Mikk Saare ja Tomppa S. Kertauksen vuoksi en hae seuraa enkä näyttäydy impotenttien seurassa.

Vierailija
15/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on komea mies varmaan ja ja valitsit sen takia sen mutta se todennäköisesti pettää itse. Vaikuttaa narsistiltakin vielä kun tuollaine heti haukkuu ettei luota. Narsistit on  pahimpia valehtelijoita ja haukkuvat naista jo heti alkuun.

Vierailija
16/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on hyvä hetki juosta. Hänen vastauksensa kuulostaa narsistiselta. Tietenkin sinussa on vika, jos hän aiheuttaa turvattomaa oloa. Next.

Turvatonta, ei turvattomaa. Ja ennen kuin lopettaa suhteen, olisi ihan asiallista yrittää ymmärtää toistakin sen verran, että tietää miksi hän on jotain mieltä. Onko käytös muutenkin ollut toisen mielestä lapsellista, ja tuossa puuskahduksessa ärtymys huipentuu? Se on sitten seuraava kysymys, kumpi on oikeassa ja onko kumpikaan väärässä.

Jos haluaa hyvän suhteen, on syytä ymmärtää, että yleensä muut näkevät meissä ominaisuuksia, joille olemme itse hiukan sokeita. Jos toinen sanoo mitä sanoo ylimielisyydestä ja manipuloidakseen, se on sitten ihan eri tarina. 

Vierailija
17/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin kaltaisesi akan pihalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän