Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt iski kansalaiseen vaalipaniikki - eihän noista pääehdokkaista voi äänestää ketään! Toinen toistaan pöhkömpiä

Vierailija
24.01.2024 |

Mitä tässä tilanteessa pitää tehdä?

Kommentit (393)

Vierailija
181/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa aion äänestää Komisario Palmua, siinä vasta tosimies!👍🏻

Tuolla tavalla kun hukkaa äänensä niin valta menee pikkuhiljaa eliitille. Mitä vähemmän tavallinen kansa äänestää, sitä enemmän eliitti pääsee valtaan, koska eliittiä kannattavat äänestävät joka tapauksessa aina (eli kokoomuslaiset)

Siksi kannattaa käyttää oma äänioikeutensa järkevästi ja valita vähiten huono ehdokas

Vierailija
182/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös eräs joka EI taatusti äänestä näistä pölkkypäistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa ja kuunnelkaa tätä hetki: https://youtu.be/PB-9UF0wjeU?si=jc15z9_44cWtI3z8

Minä vakuutuin.

Vierailija
184/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho

Vierailija
185/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ja kuunnelkaa tätä hetki: https://youtu.be/PB-9UF0wjeU?si=jc15z9_44cWtI3z8

Minä vakuutuin.

Hih. Aaltola jauhottaa Halla-ahon niin, että ei olla moista nähty mies muistiin. Mahtaa Halla-ahoa vituttaa...

Vierailija
186/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kansa joutuu valitsemaan näistä, surullista, ei voi muuta sanoa...

Tosin kuka vaan näistä mieluummin kuin minkä valinnan edessä ovat usa,ssa; Trump tai Biden.

Vierailija
187/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saadaan presidentti, jota puolet kansalaisista inhoaa. Sama tilanne kuin USAssa 2016, 2020 ja tänä vuonna. Rehn on sellainen, joka herättää vähiten mielipiteitä. En usko loppukirin riittävän, ihmiset ovat nyt Halla-Aho huumassa. Moni haikaili Häkkäsen perään, kokemattomuus olisi näkynyt. Muut olisivat syöneet elävältä. Antin aika tulee joskus, kun on enemmän liemissä keitetty.

Vierailija
188/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vakuutuin.

Hih. Aaltola jauhottaa Halla-ahon niin, että ei olla moista nähty mies muistiin. Mahtaa Halla-ahoa vituttaa...

Mitä, SERVATTIINKO Halla-aho? Nyt persujonnejakin vatuttaa.

Vierailija
189/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vakuutuin.

Ei videolla ole aaltolaa.

Vierailija
190/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vakuutuin.

Joo, katso vaikka.

Vierailija
191/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut taktikoida eka kierroksella ja äänestin Essayahia. Järkevin ja moraalisin ehdokas. Tietää että sukupuolia on kaksi ja että Hamasia vastaan on taisteltava, raja-asiassa oltava tiukka ja puolustuskyvystä pidettävä huolta. Taustassakaan ei mitään moraalisesti arveluttavaa kuten esim. Halla-aholla, jota olisin muuten äänestänyt.

Pitää sitten 2.kierroksella yrittää valita heistä kahdesta vähemmän huono ehdokas, jota äänestää. 

Minunkin mielestäni Essayah on hyvä ja selväsanainen esiintyjä ja ellei uskoisi, että maailma on luotu 6000 vuotta sitten, äänestäisin ehdottomasti häntä. Miten voikin kaikki ehdokkaat olla jotenkin vähä-älyisiä? Li Andersson on ainoa, joka ei vaikuta retardilta, mutta edustaa vaan ihan väärää puoluetta.

Eli Rehniä sitten taidan äänestää.

ap

Rehn vastasi sukupuolikysymykseen että luottaa tutkimukseen.

Hermafrodiiteista on puhuttu aina. On olemassa sukupuoli joka ei ole selvästi mies tai nainen. Persut ei toki tätä tajua kun mielessä vilkkuu vain pridekulkueet.

Nykyään käytetään mieluummin termiä intersukupuolisuus.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Intersukupuolisuus

Rehn on täysin oikeassa. Kyseessä on fakta ei mikään hössötys.

Vierailija
192/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka et ole vielä äänestänyt, mun ehdotus on, pelaa nyt taktikoiden,  Jos äänstät Saria, tai Aalltolaa, äänesi menee hukkaan.  Niin mielelläni kuin Sarin pressan näkisinkin.

Ite päädyin Rehn, no 3, kuten moni muukin täällä, monesta huonosta vähiten huono, ja jos nyt saadaan hänen % osuus nousemaan niin toisella kierroksella voisi olla Rehn ja Stubb, ja silloin Rehn voittaisi. Stubb ei mielytä suomalaisia lainkaan. Häntä työntää esiin ns. eliitti yms.

Vierailija
193/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vakuutuin.

Joo, katso vaikka.

Ei, joku huijaa!

Vierailija
194/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin jo Rehniä. Kun en osannut päättää kolmen gallupkärjen välillä, hän oli hyvä vaihtoehto. Ei skandaaleja tai möläyttelyjä, ei nihilistinen niin kuin H-a. Humaani, isänmaallinen tyyppi. Voisi nukkua yönsä rauhassa jos siellä olisi Rehn. Joo, on hieman pitkäveteinen, mutta en minä kaipaa presidentistä mitään pop-tähteä tai influensseria - ei ole ollut tapanani paljon presidentin puheita muutenkaan kuunnella muuta kuin yksittäisiä kommentteja. 

Vierailija
195/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vakuutuin.

Joo, katso vaikka.

Ei, joku huijaa!

Trollit ulos keskustelusta!

Vierailija
196/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin jo Rehniä. Kun en osannut päättää kolmen gallupkärjen välillä, hän oli hyvä vaihtoehto. Ei skandaaleja tai möläyttelyjä, ei nihilistinen niin kuin H-a. Humaani, isänmaallinen tyyppi. Voisi nukkua yönsä rauhassa jos siellä olisi Rehn. Joo, on hieman pitkäveteinen, mutta en minä kaipaa presidentistä mitään pop-tähteä tai influensseria - ei ole ollut tapanani paljon presidentin puheita muutenkaan kuunnella muuta kuin yksittäisiä kommentteja. 

Minä taasen äänestin Halla-ahoa. Mitäs siihen sanot? Häh?

Vierailija
197/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestän Pekka Haavistoa. Todellinen vaihtoehto.

Venäjä ja lähi-idän arvomaailma ei tule hyväksymään tämmöistä. Suututtaa venäjän arvomaailman ja samalla lähi-idänkin.

Näissä maissa ei todennäköisesti oteta vastaan tiettyjä vähemmistöjä.

Halutaanko me ärsyttää lähi-itää ja venäjää niin?

Mikä ettei haluttaisi. Ei me haluta nöyristelläkään.

Vierailija
198/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vaikealta tuntuu.

Halla-ahon suurin heikkous liittyy laajojen verkostojen johtamiseen ja yhteistyötaitoihin. Hänen ainoa johtajakokemuksensa oli olla puolueen pj muutamia vuosia. Hänellä varmasti oli oma linjansa, mutta uskoisin että suurimman osan käytännön puoluejohtamisesta tekivät Matti Putkonen, Riikka Slunga-Poutsalo ja Riikka Purra. Halla-aho oli taasen legenda ja mediassa esiintyvät kasvot, joita puolueväki sai tavata kentällä.

Stubbilla on selvästi kokemusta sekä virkamiehenä, että heidän esihenkilönään toimisesta. Pääministerinä joutunut johtamaan muita ministereitä. Haavistolla pitkä kokemus myös, minkä lisäksi Haavisto on toiminut puolueen pj:nä useasti. Rehnillä johtamiskokemusta ehkä vankimmin, Suomen Pankki on lisäksi käsittääkseni monia muita valtion lafkoja pidetympi työpaikka. Jopa Mika Aaltola tietää käytännössä enemmän todellisesta johtamisesta Halla-ahoon verrattuna.

Minusta Halla-ahon ministerinpestikokemattomuutta pitäisi tuoda enemmän esiin, ja haastaa häntä lausunnostaan, että tekee mieluiten päätökset yksin. Hyvä johtaja osaa ympäröidä itsensä itseään pätevimmillä, mutta Halla-aholla taisi olla päinvastainen ongelma kunnes Purra pääsi puolueeseen kunnolla mukaan.

Vierailija
199/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentin tehtävä on ajaa Suomen asiaa. Halla-aho on näistä eniten Suomen puolella. Stubb, Rehn, Haavisto, Urpilainen ovat EU.n marionetteja ja heitä ei kiinnosta Suomen asiat vaan valta ja miten voivat junailla itselleen mainetta ja mammonaa huonontamalla suomalaisten asemaa. 

Vierailija
200/393 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taasen äänestin Halla-ahoa. Mitäs siihen sanot? Häh?

Kuulostat erittäin viisaalta ja harvinaisen tasapainoiselta yksilöltä. On hienoa, että jokaisella aikuisella on maassamme äänioikeus, eikä se oikeus perustu esimerkiksi älykkyysosamäärään. Se on demokratiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi