Nyt iski kansalaiseen vaalipaniikki - eihän noista pääehdokkaista voi äänestää ketään! Toinen toistaan pöhkömpiä
Kommentit (393)
Harkimolla edustavin parempi puolisko. Pistää jopa Trumpin pään sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Rehn on varmasti mukava, mutta Presidentiksi siitä ei ole. Onneksi kansa on tämän huomannut ja äänimäärä sen mukainen.
Kärki kolmikosta vaihtoehtoina on raha, erilaisuus ja älykkyys. Itse valitsin älykkyyden eli Jussi Halla-ahon. Suomi tarvitsee viisaan Presidentin ja Jussi Halla-aho täyttää kirkkaasti tämän vaatimuksen.
Ymmärrätkö presidentin tehtävät? Hän johtaa ulkopolitiikkaa ja toimii ns. arvojohtajana kotimaassa. Halla-aholla ei ole ulkopolitiikasta mitään kokemusta ja on saanut jo suomalaisetkin riitelemään keskenään ennennäkemättömällä tavalla. Mies olisi totaalinen katastrofi kv-ympyröissä. Arvojohtajuudesta tuon hyypiön kohdalla ei voi edes puhua, jos tarkoitus on yrittää pitää yllä suomalaisten keskinäistä solidaarisuutta ja yhteiskuntarauha.
Vierailija kirjoitti:
Andersson. Li Andersson.
Äänestä mieluummin vaikka Urpilaista, jos olet vasemmalle kallellaan. Haluatko todella presidentiksi henkilön, joka kannattaa varastamista?
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestän todennäköisesti Urpilaista. Virheitä on tietty tullut tehtyä, mutta on kokemusta EU-komissaarin tehtävästä ja toiminut ministerinä. Tasainen maltillinen suorittaja näihin muihin verrattuna.
Urpilainen on vaalikoneiden mukaan minua lähimpänä oleva ehdokas, mutta en lämpene hänelle yhtään. Harmi sinänsä.
Sanna Marinin olisi oikeasti pitänyt olla ehdolla. Olisi voittanut mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän Pekka Haavistoa. Todellinen vaihtoehto.
Yök.
Vierailija kirjoitti:
Valitsen ennemmin Suomalaisen Jussin, kuin musli,, Presidentin.
Jussi Halla-aho on suomalaisia ja suomea sydämellään ajatteleva.
Äänestäkää numeroa 5, jota itse myös äänestän ja on hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Olli Rehn on luutnanttina aivan loistava valinta puolustusvoimien ylipäälliköksi. Ei muuta tällä kertaa.
Sinulla olisi ollut mahdollisuus äänestää vuonna Jari Leinoa,eli toisinsanoen somalien kotiinpaluun puolesta
Äänestin Rehniä. Ei mainittavia skandaaleita. Älykäs ja kokenut. Hyviä mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Olli. Jos Olli pääsee 2. kierrokselle niin Olli saa kansan äänet ja voittaa. Olli ja Sari ovat ainoat vakaat ja luotettavat ehdokkaat, mutta Sarilla ei ole mahkuja niin siksi Ollille ääni.
Kumpaakaan ei voi äänestää, kun ovat taikauskoisia. Muuten kyllä Ollia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko ei ole äänestää. Se on myös aito, todellinen mahdollisuus.
En käsitä, kun jättää äänestämättä. Äänioikeuden saamiseksi on jopa sodittu historiassa - ja edelleen soditaan. Kuka pystyy halveksumaan tuolla tavoin demokratialle äärimmäisen tärkeää asiaa, jonka saamiseksi kaikille yhteiskunnan (täysi-ikäisille) jäsenille ovat edelliset sukupolvet taistelleet?
Tällä kertaa aion äänestää Komisario Palmua, siinä vasta tosimies!👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Pakko ei ole äänestää. Se on myös aito, todellinen mahdollisuus.
Aikanaan en pystynyt äänestämään Halosen ja Ahon välillä, ja ajattelin, että tätä surkeampia ehdokkaita ei voi olla. Väärässäpä olin.
Minä taidan äänestää Halla-Ahoa. Presidenttiainesta.