Nyt iski kansalaiseen vaalipaniikki - eihän noista pääehdokkaista voi äänestää ketään! Toinen toistaan pöhkömpiä
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
En usko että Haavisto olisi erityisen katastrofaalinen pressa. Rehnin kohdalla samanlaista haastetta kuin Niinistöllä, kryptistä puhetta vailla sen syvempää sanomaa. Toisaalta Niinistöä vähemmän herkkähipiäinen, mikä on hyvä.
Stubbin kohdalla huolestuttaa keuliminen, enkä tiedä onko hän erityisen arvostettu kv-kuvioissa. Halla-aho voisi pärjätä hyvin, jos tasavallan presidentiltä ei odotettaisi myös koko kansakunnan isänä toimimista - pystyisikö pitämään esim. Tarja Halosen hautajaisissa kunnioittavaa juhlapuhetta?
No hyvänen aika, totta kai pystyisi! Ja toisaalta, eipä se Haloselta itseltäänkään ihan putkeen mennyt kun olisi pitänyt muistella kunnioittavasti Ahtisaarta.. Lähinnähän hän puhui itsestään.
Ja joo, tiedän kyllä eron hautajaispuheen ja tv-ohjelman keskustelun välillä mutta hassusti aina asiallinen Halla-aho nähdään jotenkin arvaamattomana riskinä, kun taas vaikkapa käytännössä aina asiansa (ja usein vielä itse asian vierestä) räksyttävä Li nähdäänkin vain ihanan raikkaana tuulahduksena..
Vierailija kirjoitti:
Rehniä äänestän. Paras kokemus puolustusvoimista joita myös presidentti tulee johtamaan.
Minä äänestän Halla-ahoa.
Nykyiset EU:n lihapatojen sokaisemat päättäjät eivät ole Suomelle hyväksi.
"Se mitä on tapahtunut ennenkin, on vastakin tapahtuva.
"Maallinen rikkaus on vain tuulen tavoittelua tyhjästä.
Tänään se tulee, huomenna se menee.
Minä sain jälleen huomata, että kaikki tämä on turhuutta ja tuulen tavoittelua".
-Saarnaaja
Sanna Marin tuki ei näy mitenkään Urpilaisen kampanjassa. Tukea ei taida juuri edes olla, Sanna lentelee ympäri maailmaa. Urpilainen ja Aaltola pahimmat flopit. Essayhilta, Anderssonilta ja Harkimolta kukaan ei edes odottanut sen isompaa nostetta.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut taktikoida eka kierroksella ja äänestin Essayahia. Järkevin ja moraalisin ehdokas. Tietää että sukupuolia on kaksi ja että Hamasia vastaan on taisteltava, raja-asiassa oltava tiukka ja puolustuskyvystä pidettävä huolta. Taustassakaan ei mitään moraalisesti arveluttavaa kuten esim. Halla-aholla, jota olisin muuten äänestänyt.
Pitää sitten 2.kierroksella yrittää valita heistä kahdesta vähemmän huono ehdokas, jota äänestää.
Arvosta sitä, että joku uskaltaa äänestää aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Nykyiset EU:n lihapatojen sokaisemat päättäjät eivät ole Suomelle hyväksi.
"Se mitä on tapahtunut ennenkin, on vastakin tapahtuva.
"Maallinen rikkaus on vain tuulen tavoittelua tyhjästä.
Tänään se tulee, huomenna se menee.
Minä sain jälleen huomata, että kaikki tämä on turhuutta ja tuulen tavoittelua".
-Saarnaaja
"Jos olen jotain oppinut lyhyen elämäni aikana, niin se on, että kukaan ei pidä saarnamiehistä"
- Adam First
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa ja kuunnelkaa tätä hetki: https://youtu.be/PB-9UF0wjeU?si=jc15z9_44cWtI3z8
Minä vakuutuin.
Hih. Aaltola jauhottaa Halla-ahon niin, että ei olla moista nähty mies muistiin. Mahtaa Halla-ahoa vituttaa...
Mitä, SERVATTIINKO Halla-aho? Nyt persujonnejakin vatuttaa.
Tässä Haavisto servaa Halla-ahon 6-0 Al-Hol-väittelyssä. Varsinkin tuo loppu on Hallikselta noloa, kun vänkää ja jää alakynteen. Halliksen mielestä olisi pitänyt antaa siellä leirillä lasten radikalisoitua, jotta voivat sitten vapaasti aikuisina tulla Suomen passilla Suomeen terroritekoja suunnittelemaan. Hallis rankaisisi lapsia äitiensä vääristä valinnoista. Vänkäsi myös, että
Halla-aho on pölhöpopulisti, jolla ei minkäänlaista ymmärrystä eikä myötätuntoa muita ihmisiä kohtaan. Jäänyt jotenkin lapsen tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin tuki ei näy mitenkään Urpilaisen kampanjassa. Tukea ei taida juuri edes olla, Sanna lentelee ympäri maailmaa. Urpilainen ja Aaltola pahimmat flopit. Essayhilta, Anderssonilta ja Harkimolta kukaan ei edes odottanut sen isompaa nostetta.
Olisin kyllä odottanut, että Harkimon parempi puolisko olisi saanut edes vähän nostetta aikaiseksi.
Suomessa on tehty heikkoa ja yhteiskunnan hyvinvointia tuhoavaa politiikkaa, päätöksia ja lakeja jo Matti Vanhasen uuniperunoiden ja Anneli Jäätteenmäen vessapapereista lähtien. Jokainen hallitus on edellistä avuttomampi. Odottakaahan kun valitaan ensimmäiset Tik-Tok sukupolven edustajat...
Äänestä sitä, jolla on järkevimmät kannat? Itse äänestän Jussia.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa joka on järjissään on Olli Rehn. Pankinjohtajataustaa ja ymmärtää globaalia ekonomiaa, sekä maiden välisiä suhteita.
Tunti 17 min. kohdalla hyvää keskustelua: "ettekö usko transsukupuolisuuteen?" :D
Vierailija kirjoitti:
Äänestän Jenniä.
Missä piileksivät todelliset kansojen johtajat?
https://m.media-amazon.com/images/I/61LGKxnvgmL._AC_UF1000,1000_QL80_.j…
Mulle pahin mahdollinen kombo kakkoskierroksella olisi Stubb ja Halla-aho. Punnitsen, uskallanko olla äänestämättä Haavistoa sunnuntaina. Haluaisin äänestää Rehniä, koska hän on ainoa jonka noista oikeasti haluaisin nähdä presidenttinä, mutta muista vaihtoehdoista Haavisto on pienin paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa ja kuunnelkaa tätä hetki: https://youtu.be/PB-9UF0wjeU?si=jc15z9_44cWtI3z8
Minä vakuutuin.
Hih. Aaltola jauhottaa Halla-ahon niin, että ei olla moista nähty mies muistiin. Mahtaa Halla-ahoa vituttaa...
Tässä Haavisto servaa Halla-ahon 6-0 Al-Hol-väittelyssä. Varsinkin tuo loppu on Hallikselta noloa, kun vänkää ja jää alakynteen. Halliksen mielestä olisi pitänyt antaa siellä leirillä lasten radikalisoitua, jotta voivat sitten vapaasti aikuisina tulla Suomen passilla Suomeen terroritekoja suunnittelemaan. Hallis rankaisisi lapsia äitiensä vääristä valinnoista. Vänkäsi myös, että
Ei minusta servannut kyllä ollenkaan. Olen tismalleen samaa mieltä kuin Halla-aho. Niitä lapsia ja isisäitejä ei olisi pitänyt ikinä tuoda Suomeen. Jos aletaan pelkäämään, että joku radikaali tänne pääsee Suomen passilla, niin halojatahalloo, tännehän kulkee harva se päivä joukkolasteittain ihmisiä, joista ihan kuka tahansa voi olla radikalisoitunut. Tai no ei nyt just kulje, mutta helmikuussa taas aukeaa rajat kun kukaan ei uskalla niitä sulkea pysyvästi vaikka vuosia on pyydetty.
Jos täällä on pressana joku maailmanhalaaja, joka luulee, että rakkaus parantaa kaiken, niin pulassa ollaan. Halla-aho on järkevä, viisas ja realisti, ei myötäile ketään ja varmasti suojelee suomalaisia parhaansa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vakuutuin.
Tässä Haavisto servaa Halla-ahon 6-0 Al-Hol-väittelyssä. Varsinkin tuo loppu on Hallikselta noloa, kun vänkää ja jää alakynteen. Halliksen mielestä olisi pitänyt antaa siellä leirillä lasten radikalisoitua, jotta voivat sitten vapaasti aikuisina tulla Suomen passilla Suomeen terroritekoja suunnittelemaan. Hallis rankaisisi lapsia äitie
Halla-Aho on se kuuluisa viimeinen naula arkkuun.
Haaviston lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä posti sähläsi P.V:n kannattajakorttien kanssa niin, ettei hän päässyt kisaan mukaan. Aikaa oli niin niukasti korttien keräämiseen, kun tämänkertaisista vaaleista tiedettiin vain 12 vuotta sitten.
Veikkaan, että ei ole ollut mitään sähläystä, vaan pave vaan halus säilyttää kasvonsa syyttämällä taas jotain muuta. Vuosia sitten oli "mediapelin" syy ja nyt sitten posti.
Edelliselle, luuletko, että presidentti on se, joka avaa tai sulkee rajat? Voi tuota tyhmyyden määrää.
Ikävä kyllä posti sähläsi P.V:n kannattajakorttien kanssa niin, ettei hän päässyt kisaan mukaan. Aikaa oli niin niukasti korttien keräämiseen, kun tämänkertaisista vaaleista tiedettiin vain 12 vuotta sitten.