Osa-aikainen parisuhde
Sopiiko kenelläkään sellainen suhde, jossa syksyllä ja talvella seurustellaan tiiviimmin, mutta keväällä ja kesällä vähemmän, koska silloin tärkeintä vapaa-ajan viettoa on luonnon rauhassa oleminen.
Kommentit (13)
Meillä on osa-aikainen parisuhde, ei noin määritelty kuin teillä ( kesällä olemme eniten yhdessä ), mutta mm. asumme erillämme. Näin jo yli 20 vuotta.
En mä haluaisi olla kovin paljon erossa siitä, jota rakastan todella paljon. Vähintään kerran viikossa pitäisi nähdä.
Vierailija kirjoitti:
En mä haluaisi olla kovin paljon erossa siitä, jota rakastan todella paljon. Vähintään kerran viikossa pitäisi nähdä.
Kesällä alkaa ahdistaa sisällä oleminen kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy sen toisen näkemiseen? Me ollaan ulkona paljonkin kesällä yhdessä ja käydään sisällä lähinnä panemassa.
Keikkaluontoinen parisuhde on parempi.
Avioeron jälkeen olen harrastanut juuri näitä kevytsuhteita. Moni nainen tuntuu myös tuntevan vetoa näihin. M44
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naimisissa, mutta asumme puolisoni kanssa silti erillään omasta tahdostamme, eli emme näe arkisin ollenkaan, mutta vietämme viikonloput ja lomat yhdessä jomman kumman asunnossa. Tämä "osa-aikaisuus" sopii meille koska kummallakin on harrastuksia joihin tarvii omaa aikaa, ja kun viikolla saa tehtyä kaikki omat jutut, niin viikonloput voi keskittyä pelkästään parisuhteeseen.
Miksi olette naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy sen toisen näkemiseen? Me ollaan ulkona paljonkin kesällä yhdessä ja käydään sisällä lähinnä panemassa.
Silloin ei välttämättä voi ryypätä niin paljon kuin haluaisi.
Etä- ja avoin suhde on paras valinta.
Ei turhia riitoja, kyttäystä. Arki on helppoa.
Oma tupa oma lupa.
Vierailija kirjoitti:
Etä- ja avoin suhde on paras valinta.
Ei turhia riitoja, kyttäystä. Arki on helppoa.
Oma tupa oma lupa.
Silloin ei tarvitse tehdä mitään kompromisseja kotona. Ainoastaan silloin pitää ottaa toinen huomioon kun tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen naimisissa, mutta asumme puolisoni kanssa silti erillään omasta tahdostamme, eli emme näe arkisin ollenkaan, mutta vietämme viikonloput ja lomat yhdessä jomman kumman asunnossa. Tämä "osa-aikaisuus" sopii meille koska kummallakin on harrastuksia joihin tarvii omaa aikaa, ja kun viikolla saa tehtyä kaikki omat jutut, niin viikonloput voi keskittyä pelkästään parisuhteeseen.
Miksi olette naimisissa
eri:
rakkaus - olemme toistemme lähiomaiset - meillä ei ole yhteisiä lapsia, mutta aviopuolisolle voi jättää testamentilla perintöä ilman perintöveroa 90 000