Mies, onko Taylor swift kaunis?
Kommentit (105)
En kiinnittäisi huomiota jos kadulla kävelis vastaa. Ei ruma, muttei kiinnostavakaan, noita perseettömiä tusina tyttöjä on liikaa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siro nainen, jolla on pikemminkin elegantit ja persoonalliset kuin klassisen kauniit piirteet.
Voiko yli 180-senttistä naista sanoa siroksi? 🤔
Ei. Voi sanoa korkeintaan koripalloilijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus. Oudosti tykkää pitää sukkahousuja pikkareiden alla ja olla lavalla ilman asun alaosaa. Musiikkiaan en ole kuullut.
Juu perus muuten mutta aika pitkä. Musiikistaan en tiedä mitään. Sitä mä mietin että mitä se ap tekee sillä tiedolla onko joku nainen tuntemattomien miesten mielestä kaunis? Mua kiinnostaa enemmän onko nainen seksikäs. Sitä tämä taylori ei ole mun maun mukaan. Seksikkyyttäkin on niin monenlaista. Sää typy mette on jollain tapaa seksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus. Oudosti tykkää pitää sukkahousuja pikkareiden alla ja olla lavalla ilman asun alaosaa. Musiikkiaan en ole kuullut.
Juu perus muuten mutta aika pitkä. Musiikistaan en tiedä mitään. Sitä mä mietin että mitä se ap tekee sillä tiedolla onko joku nainen tuntemattomien miesten mielestä kaunis? Mua kiinnostaa enemmän onko nainen seksikäs. Sitä tämä taylori ei ole mun maun mukaan. Seksikkyyttäkin on niin monenlaista. Sää typy mette on jollain tapaa seksy.
Onko Taylorilla jotain koulutusta vai kuuluuko white trashiin? Säätypy on sentään maisteri.
Kyllä, hän on kaunis nainen. Mutta esim. näyttelijä Naomi Watts on kauniimpi.
Ihan nätti. Puuttuu se vau-efekti mikä oman pääni kääntäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, hän on kaunis nainen. Mutta esim. näyttelijä Naomi Watts on kauniimpi.
Nuorena. Hänkin on sittemmin rapistunut.
Ei, tyypillinen tusina blondi että jos niitä laittaisi 10 vierekkäin niin ei niitä erottaisi toisistaan kun kaikkien ulkonäkö on kirurgin rakentama, naama täynnä pakkelia ja on kaiken maailman teko lisäkkeitä
Ikäisekseen ok, mutta alkaahan se olla kohta mummo-osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Sukkahousut ovat tosiaan yhtä eroottinen asuste kuin miesten pitkät alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ole koskaan laulajien/tanssijoiden/esiintyjien esiintymisasuja nähneet? Tiedoksi että hänellä on esiintyessään kahdet sukkahousut päällekkäin, shokkivau.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette ole koskaan laulajien/tanssijoiden/esiintyjien esiintymisasuja nähneet? Tiedoksi että hänellä on esiintyessään kahdet sukkahousut päällekkäin, shokkivau.
Tuplayök.
Outoja vastauksia.
Ei naiset vastaisi ikinä mitään. "Ei,mutta vois se nuolla mua" etc.
Oksettavaa.
On sillä teini Petterillä (Vaikka sitten henkisesti teini) vielä paljon opittavaa. Ehkä pääsee joskus puhumaan naiselle,kun oikein tsemppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplayök.
Miljardööriä ei sinun yökkimisesi kiinnosta 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplayök.
Donald on rikkaampi
Vierailija kirjoitti:
Outoja vastauksia.
Ei naiset vastaisi ikinä mitään. "Ei,mutta vois se nuolla mua" etc.
Oksettavaa.
On sillä teini Petterillä (Vaikka sitten henkisesti teini) vielä paljon opittavaa. Ehkä pääsee joskus puhumaan naiselle,kun oikein tsemppaa.
Joo 5 min palstalla antoi taas terävän muistutuksen siitä miksi pysyn miehistä ja palstasta kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuplayök.
Donald on rikkaampi
Ja saa myös pukeutua sukkahousuihin niin halutessaan. Saat sinäkin, vaikka kaksiin kerralla <3.
Tehnyt kauneusleikkauksia, joten kuuluuko arvioida luonnollista vai muokattua ulkonäköä? Joka tapauksessa, ei oikein omaan makuuni, mutta sanotaan noin 6/10.
Siis Putin.