Mies, onko Taylor swift kaunis?
Kommentit (105)
Ennemmin tummahiuksinen Katy Perry. Very hot.
Ei paha, mutta ei silti kuitenkaan. Vähän liian pitkäkin mun makuun. Mutta varmasti ottajia riittää.
Maskuliininen. Pidän enemmän pehmeämmän näköisistä naisista.
Ei ole, liian laihakin. Dua lipa on kauniimpi sekä hänellä on parempi lauluäänikin.
Aika perus. Ei mitenkään erityisen luonnonkaunis.
Vierailija kirjoitti:
Pantava on. Sellainen kevytkenkäinen blondi. Taylorilla on miehiä ollut jo kymmeniä 💃
Ja mulla naisia satoja. Silti saappaat tuntuu liianki raskailta.
Kiva katsella, mutta ei ehkä kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
On melko täydellinen ulkonäöltään. En ole kiinnostunut hänen musiikistaan, en ole kuullut yhtäkään biisiä loppuun asti.
Mahdatko olla vanhus?
Vierailija kirjoitti:
Ei paha, mutta ei silti kuitenkaan. Vähän liian pitkäkin mun makuun. Mutta varmasti ottajia riittää.
Niin riittääkin. Monta poikaystävää
N. 10 vuotta nuorempana oli erityisen kaunis. Esim tuo otsatukka on tehnyt hänestä tavallisemman näköisen
Vartalo kaunis, mutta kasvoista tulee jotenkin mieleen satukirjojen noita-akat
Onhan se. Tosin en tiedä yhtään hänen biisiään, mutta sitähän ei kysytty.
Tavallisen näköinen. Monet naiset on nuorena nättejä ja kun tulee se 30v mittariin se alkaa näkyä naamasta. Meikeillä aikaansaatu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivan näkönen mutten erityisesti "kuolaisi perään". Tosin en tee sitä muillekkaan.
Samaa luokkaa kuin vaikka Jessica Biel, Kiera Knightley, Sanna Marin ja Karita Tykkä. Nättejä joo mutta niin on miljoonat muutkin naiset.
Nuo kaikki ovat paremman näköisiä kuin taylor. Tai olivat ennenkun rupsahtivat.
Ei. Jotenkin mean girl-mäinen naama, pienet silmät. Ei iske yhtään, ei ulkonäöltään , musiikiltaan eikä maineeltaan patjana. pistää vaan miettimään miten noi kaikki suhteet kaatuu, kyse ei kuitenkaan ole vain kahdesta eikä kolmesta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vartalo kaunis, mutta kasvoista tulee jotenkin mieleen satukirjojen noita-akat
Sen äiti onkin saatananpalvoja ja onhan sillä noidan elkeet sen showssa
https://medium.com/dose/is-taylor-swift-the-clone-of-a-former-satanic-l…
Omituisia on sen esiintymiset
On kaunis ja juuri minun tyyppiäni. Naisellinen nainen ja mahtava vartalo.
Superkuuma nainen!