Se voikin olla Stubb, joka putoaa jatkosta
Aina eivät valtavat rahavuoretkaan auta vaaleissa...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/27d91030-523b-4f49-8387-650cea8a5…
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso raha yrittää ostaa Suomelle presidentin.
Mitäs jos me suomalaiset päättäisimme presidentistämme itse?
Ei Stubbille.
Tämä on se mikä itseäni myös risoo. Stubbilla ei ole mitään sen kaltaisia meriittejä, että sen pohjalta hänen pitäisi muka olla ilmiselvästi seuraava presidentti. Päinvastoin, hänellä on taustallaan liuta heikkoja esityksiä. Tuntuu että raha on puhunut jos hän tosiaan tämän skaban voittaa.
Ainoa kenet haluaisin vielä vähemmän nähdä ruorissa on Halla-aho.
Jännäksi menee vielä tämä homma. Oma ääneni meni kovan harkinnan päätteeksi Rehnille.
Tämän saman ajatuskuvion kävin itsekin läpi. Toivottavasti meitä on paljon, paljon lisää. Saadaan oikea presidentti meille!
Vierailija kirjoitti:
Stubb on ennen kaikkea vaarallinen valinta.
Hölösuisuus, naiivi ja feikki yltiöpositiivisuus, heikot vuorovaikutustaidot, ylimielisyys, olematon yleissivistys, yleinen tuuliviirimäisyys, syvän tiedon puute....
En keksi Stubbista yhtään positiivista seikkaa. Sori siitä.
Ei mulla(kaan) muuta.
Itsekin vähän vanhempana en jaksa enää yhtään 20-vuotta nuorempia besserwissereitä.
Stubb oli mennyt opettamaan Ranskan Francois Hollandelle talouspolitiikaa
Kyllä järkevä ihminen äänestää suomalaisen sukunimen omaavaa ehdokasta.
Olisi hyvä jos tippuisi.
Haavisto vastaan Halla-aho olisi sellainen trilleri, että haluaisin sen nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Apua miksi laitoit tän. Olin menossa äänestämään vastahakoisesti Stubbia mutta nyt ei enää pysty. Kai se sitten Mestaria on pakko äänestää vaikken persuja kannatakaan
Stubb - Haavisto = Stubb voittaa
Stubb - Halla-aho = Stubb voittaa
Haavisto - Halla-aho = Halla-aho voittaa (kyllä vaan, näin se menisi)
Stubb - Rehn = Rehn voittaa
Haavisto - Rehn = Rehn voittaa
Halla-aho - Rehn = Rehn voittaa
Joten..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua miksi laitoit tän. Olin menossa äänestämään vastahakoisesti Stubbia mutta nyt ei enää pysty. Kai se sitten Mestaria on pakko äänestää vaikken persuja kannatakaan
Karsea video. En muistanutkaan että tuo oli noin narsisti. Naispuolinen Marin.
Meidän perheestä lähtee äänet Haavistolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli se jäätävä hetki siinä Luokan edessä ohjelmassa jossa Stubb ei tiennyt mitään eikä osannut laskea 5 potenssiin 3. Tunnusti itsekin ettei oikein pärjää matematiikassa.
Jäin pohtimaan että eikö Stubb osaa laskea 5x5x5 vai eikä ymmärtänyt kysymystä. Eikö Stubb tiedä mitä tarkoittaa ekspotentiaalinen kasvu ?
Kun selvisi että Stubb oli saanut lyhyestä matematiikasta surkean A:n en enää ihmetellyt mitään.
Yksikään insinööri ei äänestä Stbbia. Ei vaan pysty.
Stubb oli Euroopan investointipankin varapääjohtaja muttei siltikään ymmärrä numeroita. Jännä juttu.
Onhan se johonkin viiteen asti ainakin oppinut laskemaan kun sillä on aina ne kolme, neljä tai viisi asiaa. Käyttää varmaan sormiaan apuna pointtiensa kanssa.
No ne pointit kirjoittaa sille joku muu ja tuo puhuva pää vain opettelee ne ulkoa jotta voi niitä toistella ja vaikuttaa tolvanoiden silmissä fiksulta. Sitten kun sen pitää sanoa spontaanisti jotain "omaa" niin suusta loikkaakin sammakko. Kuten nyt vaikka se hallintarekisterin täysin virheellinen prosenttiluku aikanaan eduskunnassa, jonka se sai omasta päästään.. Ja tämä siis oli silloin meidän valtiovarainministeri.
Miten noin hölmö ja matemaattisesti täysin lahjaton tyyppi edes päästetään tuollaiseen asemaan, joissa nimenomaan pitäisi ymmärtää numeroita ja omata edes jonkinlaista loogista päättelykykyä? Ja sitten tämä vielä oli joku investointipankinkin pomo. Voi jeesus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karsea video. En muistanutkaan että tuo oli noin narsisti. Naispuolinen Marin.
Meidän perheestä lähtee äänet Haavistolle.
Stubb on just kuin Marin. Tyhjä tynnyri.
Meidän perheestä äänet lähti Halla-aholle jo viime viikolla.
Kuka sanoikaan Pohjoismaiden päämiesten tapaamisessa: " V*ttu mitä paskaa".
Muistin virkistykseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Rehniä.
3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on täysin mahdollinen skenaario. Vasemmisto ryhmittyy Haaviston taakse ja konservatiivioikeisto äänestää Halla-ahoa, koska pitää Stubbin pääsyä toiselle kierrokselle selviönä.
Tämän takia minunkin on nyt sitten annettava ääneni Stubbille, vaikka olin jo päättänyt äänestäväni Jussia. Tärkeintä on että Pekka ei pääse hallitsijaksi.
Ei se pääsekään jos vastassa on Halla-aho 2. kierroksella. Se on oikeasti suosittu vain hipsterikuplassa kun taas Halla-aho miellyttää itärajalla asuvaa mökin mummeliakin.
Ja tämä on oikeasti tieto.
Allekirjoitan tämän. Olen kuullut aikasta monen +70-vuotiaan naisen kertomana että aikoo äänestää Jussi Halla-ahoa.
Ja olen aika yllättynyt.
Ei se mikään ihme ole. Oma 76v äitini selvästi arvostaa Halla-ahoa, on kehunut usein monella lailla. Ja muistan miten on ollut joku Haavisto-fani joskus, nyt ei enää siitä ole puhunut mitään.ä Äänesti Rehniä nyt, mutta jos Halla-aho on 2.kierroksella esim Stubbia tai Haavistoa vastaan, olen varma että Halla-ahoa äänestää.
Eduskuntavaaleissa se äänestää demaria tai vas.liittoa, ettei menis yhtään sekavammaksi. 😁
Tein muuten äitistäni joskus snapchatissä miehen, sen kuvasta, oli aivan Halla-ahon näköinen. Ehkä äitini pitää myös Jussin kasvoista älyn lisäksi. Äitinikin on muuten Tampereelta syntysin. 🤔
T. Se Jussia kehuvan 76v äitin lapsi
Vierailija kirjoitti:
Stubb - Haavisto = Haavisto voittaa
Stubb - Halla-aho = Stubb voittaa
Haavisto - Halla-aho = Haavisto voittaa (kyllä vaan, näin se menisi)
Stubb - Rehn = Stubb voittaa
Haavisto - Rehn = Haavisto voittaa
Halla-aho - Rehn = Rehn voittaa
Joten..
Äänestän Haavistoa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kakkoskierrokselta pitäisi saada pois sekä stubb joka onkin jo kannatussyöksyssä, mutta myös haavisto jonka presidenttiyttä venäjä tuntuu odottavan kuin kuuta nousevaa.
Toivottavasti suomalaiset äänestää fiksusti ja Halla-ahon lisäksi kannatustaan nostaa myös Rehn jotta nämä saadaan molemmat 2. kierrokselle. Silloin Suomi saa parhaan presidentin minkä nämä ehdolla olevat mahdollistaa voittaa sitten kumpi tahansa.
Juuri näin. Kunhan on Rehn tai Hallis.
Stubb olisi katastrofi Suomelle kaikintavoin.
https://hs.mediadelivery.fi/img/468/6dcd0420202447bcba43fcb4eef52be4.jpg
Kuka muistaa? Pressana vois mennä uudestaan tikkatauluun 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoikaan Pohjoismaiden päämiesten tapaamisessa: " V*ttu mitä paskaa".
Muistin virkistykseksi.
Siellä oli tylsää. Ja tylsää oli kuulemma kokouksissa muutenkin ja jopa juoksulenkilläkin jossa tämä kertoikin keskittyvänsä fantasioimaan Condoleezza Ricen sääristä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Stubb tippuu. Eiköhän loppupeleissä ole Halla-aho ja Stubb.
Ja en edes haluaisi Haavistoa loppu peleihin, koska inhoan sitä sen verran paljon.
Haavisto on liian vanha ja kömpelö, pian jo muistisairas. Haavisto joutaa tippumaan.
Nuoremmille tilaa, kyllä he osaavat ja jokainen tietää, että työ tekijäänsä neuvoo.
Haavisto on kokenut ja sopivan ikäinen. Maailman muut johtajat ovat yli 70-vuotiaita. Biden, Putin, Trump, Xi JinPing jne
Ei voi laittaa täysin kokematonta ihmistä presidentiksi.
Ne on edelleen kokoomuslaisia, mutta eivät siedä stubbia yhtään sen enempää kuin harkimokaan.