Se voikin olla Stubb, joka putoaa jatkosta
Aina eivät valtavat rahavuoretkaan auta vaaleissa...
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/27d91030-523b-4f49-8387-650cea8a5…
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi se hyvä ,jos Stub putoaisi!
On Stubb kuitenkin muutaman kerran parempi kuin esim. Haavisto.
EI STUBB TULE TIPPUMAAN, TURHA TOIVE.
Ja Rehn on kaikista parhain. Koko kansan pressa, joka ihme kyllä ei nouse toimittajien tajuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt unohtakaa ne hemmetin gallupit ja äänestäkää parasta ehdokasta eli Rehn 3.
Tässäkin keskustelussa huomaa miten sekä Halla-ahoa että Haavistoa äänestävät hyväksyisivät Rehnin mieluummin toiselle kierrokselle kuin Stubbin.
Eiköhän viimeistään tässä vaiheessa kaikki suomalaiset muista millainen tuuliviiri häseltäjä Stubb on, ei sovellu mitenkään päin presidentiksi. Mikse se piti edes raahata tähän kisaan mukaan. Todella epämiellyttävää.
Äänestäkää Rehn 3 jatkoon! Jollain täällä oli pullokin valmiina Rehnin jatkosijaa varten, minäkin aion juhlia, jos Rehn pääsee toiselle kierrokselle!
Samoin minä!
Mä NIIN toivon, että ihmiset ajattelisivat itse, ja äänestäisivät Rehniä. Presidentin kuuluu yhdistää kansa, eikä erottaa. Rehn on
Samaa mieltä. Nyt muillekin järki käteen ja kiihkoilut unholaan. Äänestin jo nro 3.
Herää kyllä kysymys, mistä tuollainen rahamäärä syntynyt vaalirahaksi. Olisi hyvä js julkistettaisiin osallistujat. Siellähän on jo käskijät valmiina kuinka Stubb:n tulee toimia, ja kenen hyväksi, jos hänet valitaan. Pelottava tapaus, hän ei opi ikinä. Myös julkinen pelleily jatkuu, milloin lapaset, milloin pipo silmillä. Hävettää katsoa.
Miksi kaikki Rehn keskustelut poistetaan? P a s k a s a n o m a!
Ajatelkaa ihmiset itse ja äänestäkää 3!