Oon valid 8,5 level mies enkä saa tinderissä osumia saman levelin naisten kanssa?
Swaippaako ne kaikki tyhmyyksissään vain jotai 10 level miehiä??
Kommentit (25)
Ite oon kansa valid 9,2 tason mies ja saan mätsiä ja pipaa.
Taso on se mitä saat. Et näy saavan mitään.
Elämässä on tarkoitus oppia ihmissuhteiden kautta. Universumi tuo sulle juuri niitä naisia, joita tarvitset henkisen kehityksesi kannalta.
Kysynnän ja tarjonnan laki on myös Tinderissä:
Jos kuviteltaisiin että 10% misten huipusta A saa 40% naisten kiinnostuksesta, 30% eli seuraava taso B saa 40% ja loput C ja alle tason 60% saa 20% naisten huomiosta. Ja ajatellaan että naisten osalta tilanne olisi sama, mutta miehiä on 3 yhtä naista kohti.
Tästä seuraa että samassa ajassa:
A tason miehet saavat esimerkiksi 40 mätsiä naisilta (jokainen saa 4) ja A tason naiset saavat 120 mätsiä miehiltä (jokainen saa 12).
B tason miehet saavat 40 mätsiä naisilta (jokainen saa 1,3) ja B tason naiset saavat 120 mätsiä miehiltä (jokainen saa 4).
C tai alla tason miehet saavat 20 mätisä naisilta (joikainen saa 0,3) ja C tai alle tason naiset saavat 60 mätisä (joakainen saa yhden).
Eli 40% miehistä saa suunnilleen saman määrän kuin naiset keskimäärin ja 60% miehistä ei saa (juuri) yhtään. Jos käytettäisiin arvioni esimerkissä aikayksikkönä päivää, niin parhaat naiset saavat viikossa yli sata ja parhaat miehet yli kolmekymmentä. Enemmistö miehistä ei saa viikossa kuin yhden, korkeintaan kolme. Naisilla alle 5 on todella poikkeuksellisen vähän.
Voin olla täysin väärässä, mutta:
Uskon että luvut eroavat paljon todellisista, että miehet hakevat paljon enemmän s-seuraa ja kelpuuttavat lähes kaikki naiset, joten veikkaan että naisten luvut pitää * 10 ja miesten huomio /10.
Top 10% miehistä saa kivasti huomiota, usein joka päivä tai useita päivässä ja naisten top 10% hukkuu päivittäisiin satoihin viesteihin kiinnostuneilta miehiltä. B tason miehet saavat huomiota viikottain ja sen alle pari kertaa vuodessa (kunnes ymmärtävät luovuttaa). Jopa C/D tason naiset saavat kymmeniä mätsejä / viikko, vaikka näissä haettaisiin vain s-seuraa, on se silti enemmän kuin ei mitään.
M50 (asiasta josta en väitä tietäväni paljoa)
Mä level uppasin ja omg mit kisulii mä sit nappasin. Mutta sitten äiti tuli ja käski tulla syömään, just kun mä elämääni larppasin.
M43
Ota huomioon, että sekä sinä, että tinderin naiset etsivät omaa itsensä tasoista tai tasoaan parempaa seuraa. Siispä kun sinua tavoittelevat nelostason naiset, niin tasosi on 4 - korkeintaan 6. Naiset määrittävät tasosi, et sinä itse.
Jotta saisit naisen, tulee sinun kohdistaa haku 4 -7 tason naisiin. 8 ja sitä ylemmän tason naiset eivät koske sinuun pitkällä tikullakaan. Tämän tiedätkin, et vain ymmärrä vetää siitä oikeita päätelmiä
Parhaita timanttijuttuja | Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006213032.html
KERRATAAN JÄLLEEN KERRAN: OK Cupidin tilastojen mukaan (kattaa satoja tuhansia ihmisiä ympäri maailman) nettideiteillä kaikki miehet valitsevat nuorimmat ja kauneimmat naiset,ja viestittelevät heille.
AP,ja muut miehey: kai tajuatte, että noita ei riitä kaikille miehille+ se tärkein: nuo naiset huolivat TASOISENSA MIEHEN,eli nuoren ja komean. Jos teille ei tasoisenne nainen kelpaa,niin olkaa ilman. Lopettakaa kuitenkin se loputon ulina täällä ja muissa medioissa siitä, että naiset on kranttuja ja hypergamisia,kun oikeassa elämässä TE MIEHET OLETTE KRANTTUJA JA HYPERGAMISIA!!!
Mistä tuo 8,5? cm?