Mies petti, en tiedä mitä ajatella
Välillä häiritsee ja välillä ei. Luulen, että aika paljon minua häiritsee ihan se, että jos tästä lähtien puhun miehestäni läheisille ystävilleni, niin joudun pitämään tällaista salaisuutta. En haluaisi, että muut ajattelevat, että mies on minulle epäkunnioittava tai joku kauhea sika. Tämä on aika iso kysymys. Toisaalta vähän inhottaa myös ajatella, että mies tekee tuollaista.
Toisaalta uskon, että hän kyllä rakastaa minua. Tavallaan ajattelen, että se ei ole minulta pois, mitä hän omalla ajallaan tekee. Maailma on muuttunut tosi monimutkaiseksi, kun nykyisin puhutaan niin paljon avoimista suhteista. Olen periaatteessa sitä mieltä, että tehköön kuka vaan mitä vain ja mies voisi vapaastikin harrastella. Toisaalta itseä ei kiinnosta vieraat ja joku romanttinen asia, joka on ollut minulle tärkeä, tuntuu nyt rikkoutuneen. Olen miettinyt sitäkin, että voiko omaa asennetta muuttaa, mutta siihen ystäväni järkyttyneenä sanoi, että ei itseään saa muuttaa, että se on läheisriippuvaisuutta ja merkki siitä että olen aivan sekaisin ja miehen alistama. En sitten tiedä voiko mies lopettaa noita pettämisiään. Tai pitäisikö hänen lopettaa. Vähän kurja erota, kun muuten on asiat hyvin. Onko vastaavia kokemuksia kenelläkään?
Kommentit (65)
Onko ap vielä linjoilla, miten teillä jatkui suhde? Tuosta on nyt puoli vuotta, erositko vai oletko yhä miehen kanssa? Millaiset ovat tunnelmasi? Olisi kiva kuulla päivitystä.
iten voi opetella kunnioittamaan itseään? Minä en taida arvostaa itseäni, eikä mieskään kunnioita, eikä arvosta. Hän on haukkunut minua suoraan ja eilen sain tietää, että hänellä on ollut jo jonkin aikaa peliä exänsä kanssa selkäni takana niin, että exänsä haaveilee yhteenpaluusta.
Oma reaktioni on aika samanlainen kuin mitä ap kuvaa aloituksessa. En ole koskaan oppinut esim suuttumaan tällaisesta. Mietin pääosin, että minussa on myös paljon vikaa ja hävettää, jos kaikki huomaavat, etten ole normaalissa parisuhteessa, koska he pitäisivät minua viallisena. Miten onnistuisi suuttumaan pettävälle ja valehtelevalle miehelle sen sijaan, että ajattelee, että tapahtumat ovat omaa syytäni?
Asiat ei ole koskaan suhteessa hyvin, jossa on uskottomuutta. Kerää itsekunnioituksesi ja eroa!
Vierailija kirjoitti:
Asiat ei ole koskaan suhteessa hyvin, jossa on uskottomuutta. Kerää itsekunnioituksesi ja eroa!
Miten itsekunnioitusta voi kehittää?
T.kynnysmatto
miehet pettää seksitreffit sivustonkautta hierontaa ei seksiä paikkakunta ikä, näin miehenikin teki,mutta ei enää freda 63 käy helsinki 0449447641 tv susanna en ole tyhmä nainen ja uskoisin selityksiä asioista
upupup