Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti, en tiedä mitä ajatella

Vierailija
23.01.2024 |

Välillä häiritsee ja välillä ei. Luulen, että aika paljon minua häiritsee ihan se, että jos tästä lähtien puhun miehestäni läheisille ystävilleni, niin joudun pitämään tällaista salaisuutta. En haluaisi, että muut ajattelevat, että mies on minulle epäkunnioittava tai joku kauhea sika. Tämä on aika iso kysymys. Toisaalta vähän inhottaa myös ajatella, että mies tekee tuollaista.

Toisaalta uskon, että hän kyllä rakastaa minua. Tavallaan ajattelen, että se ei ole minulta pois, mitä hän omalla ajallaan tekee. Maailma on muuttunut tosi monimutkaiseksi, kun nykyisin puhutaan niin paljon avoimista suhteista. Olen periaatteessa sitä mieltä, että tehköön kuka vaan mitä vain ja mies voisi vapaastikin harrastella. Toisaalta itseä ei kiinnosta vieraat ja joku romanttinen asia, joka on ollut minulle tärkeä, tuntuu nyt rikkoutuneen. Olen miettinyt sitäkin, että voiko omaa asennetta muuttaa, mutta siihen ystäväni järkyttyneenä sanoi, että ei itseään saa muuttaa, että se on läheisriippuvaisuutta ja merkki siitä että olen aivan sekaisin ja miehen alistama. En sitten tiedä voiko mies lopettaa noita pettämisiään. Tai pitäisikö hänen lopettaa. Vähän kurja erota, kun muuten on asiat hyvin. Onko vastaavia kokemuksia kenelläkään?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko sun miehelle täysin ok jos itsekin kävisit vieraissa?

minkä ikäisiä olette?

kun/jos olet miehelle eroa väläytellyt, mitä mieltä hän on haluaako erota?

Vierailija
22/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies siis pettää sua?

Menee baarista panemaan vieraita naisia vai eikä enää näe heitä?

Vai onko hänellä yhteyksiä muihin viikottain, kirjoitellaan, on romanttista ja samaa naista tai samoja naisia pannaan useastikin?

Onko mies rakastunut tai ihastunut toiseen naiseen ja panee sitä?

Pettämistä on niin monenlaatuista.

Kauan olette olleet yhdessä, onko lapsia ja minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee? Välillä ei? Ok. Kiva jos selviät häiritsevillä ajatuksilla. Mulla romahti pohja monelta asialta pitkäksi aikaa. Koin nöyryytystä, häpeää, riittämättömyyttä, vihaa, surua, pettymystä jne. Koko kirjo kakkaa kerralla niskaan. Siitäkin selvisin. Tai selvittiin yhdessä. Oli kuitenkin pakko rakentaa kaikki uudestaan. Kamalaa olisi jos en olisi kaikkein lähimmilleni asiasta voinut mitään sanoa. Mutta jokainen reagoi omalla tavallaan, ja niin tämä elämä on elettävä. Kunhan ao et jää hiljaisesti häiritsevään tunteeseesi loputtomaksi ajaksi. Se on kuin matala-asteinen tulehdus, tappaa hitaasti, mutta taustalla vääjäämättömästi. 

Ymmärrän tuon matala-asteisen tulehduksen ajatuksen, kyllä tämä minuakin vaivaa, mutta syystä tai toisesta minulta ei kyllä mikään pohja ole romahtanut. Mietin että enkö sitten itse rakasta miestä? Toivoisin, että hänellä

Koska sait tietää asiasta? Itselläni meni jonkinsortin shokkitilassa muutama päivä jolloin olin aivan tyyni ja kylmän rauhallinen. 

Ihmiset reagoivat eri tavoin, oikeaa ja väärää tapaa ei ole. Reagoin ylipäätään isosti ja intohimoisesti. Se toisaalta auttaa minua eteenpäin enkä jää tyyneen veteen lillumaan. Joku toinen taas menisi sijoiltaan minun matkassani. Pääasia, että itse tiedät mitä tunnet ja säilytät yhteyden omiin tunteisiisi. Ja erotat omat tunteesi miehesi tai ulkopuolisten ajatuksista. Niistä ei kauheasti kannata nyt välittää. Ja jos ei maa vajioa alta, niin hyvä niin. Ei se kerro mistään muusta kuin että maa ei vajoa altasi. Rakkautta on niin montaa lajia eikä yksikään toistaan parempi.

Vierailija
24/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvetta pettämiseen ei ole, jos parisuhteessa on kaikki kunnossa. Oletko muistanut tukea miestäsi? Oletko pihdannut seksiä? Oletko osoittanut haluavasi häntä? Katse peiliin nyt.

No voe voe ;D On niin paljon erilaista tarinaa ja erilaisia syitä. Moni mies on pettänyt jo ennen häitä kaason kanssa, jopa anopin kanssa ja kun vaimo on ollut synnärillä. Lapsi syntymässä ja mies menee panemaan muiden kanssa??? :o

Minullakin oli ex-miesystäväni kanssa paras intohimon kausi menossa, kun muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen paljastui sarjapettäjäksi. Samoin teki toinenkin, juuri oltiin kihloihin menty. Ja ei, en ole lihonut, en nalkuta, olen nätti, töissä käyvä ja suht fiksu.

No joo, tukea kai tällaisia miehiä pitäisi, ja vielä peiliinkin katsoa...

Vierailija
25/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa tää ap olikin trolli, haha hyvän jutun keksit taas😂😂😂

Vierailija
26/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten asiat hyvin. Anteeksi, mutta asiat eivät ole muuten hyvin jos mies pettää. Jätä se. Kunnioita itseäsi. Ansaitset parempaa. 

Niin, siis kyllä sanoinkin hänelle jo että eroamme, ja juuri tällä perusteella, mutta en minä oikein tiedä, että miten ne asiat olivat huonosti, kun olin onnellinen hänen kanssaan ja mies ilmeisesti myös. Oli tulevaisuuden suunnitelmia ja hyvä olla, seksi toimi ja muutkin asiat. Kyllä haluan kunnioittaa itseäni, mutta tässä käy mielessä, että mitä jos tällaisesta näkymättömästä periaatesyystä, joka ehkä ainakin osittain tulee jostain ulkopuolelta, nyt sitten tuomitsen itsenikin yksinäisyyteen ja ikävään. Tiedän että kokonaiset perheet repeytyvät hajalle tällaisten asioiden takia ja ihmisillä on suurta kipua. Ja sitten toisaalta kuitenkin ihmiset pettävät ja paljon. En oikein tajua tätä koko kuviota, jos sitä oikein mietin. Onko maailma jakautunut petääjiin ja pettämisestä hermostuviin ihmisiin. 

Vierailija
27/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häiritsee? Välillä ei? Ok. Kiva jos selviät häiritsevillä ajatuksilla. Mulla romahti pohja monelta asialta pitkäksi aikaa. Koin nöyryytystä, häpeää, riittämättömyyttä, vihaa, surua, pettymystä jne. Koko kirjo kakkaa kerralla niskaan. Siitäkin selvisin. Tai selvittiin yhdessä. Oli kuitenkin pakko rakentaa kaikki uudestaan. Kamalaa olisi jos en olisi kaikkein lähimmilleni asiasta voinut mitään sanoa. Mutta jokainen reagoi omalla tavallaan, ja niin tämä elämä on elettävä. Kunhan ao et jää hiljaisesti häiritsevään tunteeseesi loputtomaksi ajaksi. Se on kuin matala-asteinen tulehdus, tappaa hitaasti, mutta taustalla vääjäämättömästi. 

Ymmärrän tuon matala-asteisen tulehduksen ajatuksen, kyllä tämä minuakin vaivaa, mutta syystä tai toisesta minulta ei kyllä mikään pohja ole romahtanut. Mietin että enkö sitten itse rakasta miestä? Toivoisin, että hänellä

Ootko ajatellut, että sä ansaitset paljon parempaa kuin vieraissa ravaavan miehen? Ota itseäsi nyt niskasta ja tee sun oloa kohentava päätös. Ilmeisesti se ei ole tuossa suhteessa pysyminen.

Vierailija
28/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei selkeästi ole hyvä olla tuon asian kanssa, tunnet ikäviä tunteita piilottelet sitä aktiivisesti. Älä yritä miettiä asiaa ulkoapäin (keskustelut avoimista suhteista yms) vaan siitä mitä itse toivot suhteelta. Avoimista suhteista pitää keskustella yhdessä, se on eri asia kuin pettäminen salaa ja yksipuolisella. Ne ei myöskään sovi kaikille, monogamia on aika yleistä edelleen ja on ihan ok olla mono ja vaatia suhteeltaan uskollisuutta. Voit valita sen, että pysyt suhteessa, elät tuon asian kanssa ja diilailet huonojen fiilisten kanssa, tai sitten kokeilet olla sinkku ja ehkä etsiä uutta kumppania.

Vierailija
29/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein silleen että mies johon oli ihastunut ja tavannut pari kertaa, eli tämä ei ole edes suhde ollut, oli toisen naisen kanssa baarissa. Eivät edes lähteneet yhdessä pois, mutta pussailivat. Pahaltahan se tuntui. Tein sitten itse saman seuraavana viikonloppuna. Ei olis voinut vähempää kiinnostaa tuo toinen mies, mutta kostin siis. No ei se auttanut yhtään se kosto. Mikä tässä on pointti. Tunteitaan ei voi pyyhkiä noin vaan pois. Ole rehellinen omille tunteillesi ja sano ne myös miehelle. Jos et ole varma, pystytkö antamaan anteeksi, jatkamaan suhdetta, sano se. Sitten joudut itse valitettavasti päättämään mitä teet. Se on se vaikea tosia-asia tässä. Toinen on loukannut sinua ja sinä joudut ottamaan siitä tavallaan vastuun, hyväksytkö vai et. Varmaan hyväksyisit helpommin, jos mies esim pyytäisi anteeksi, kertoisi syyn, sanoisi että rakastaa sinua ja että asia ei toistu, eikö? Mutta jos asia ei näin ole, niin joudut miettimään miten jatkatte.

Vierailija
30/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia ja olette vielä nuoriakin, niin suosittelen eroamista. Esim 3-kymppisenä on turha haaskata loppuelämänsä tuollaiseen

Vierailija
31/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa kumppaniaan pettävä ei ole hyvä ihminen vaan itsekäs ja epäkunnioittava luuseri.

Haluatko olla parisuhteessa kynnysmatto vai tasavertainen kumppani, jota miehen ei tulisi mieleenkään pettää?

Vaikka tunteesi ovat nyt ymmärrettävästi sekaisin, voin luvata että se viha ja pettymys miestä kohtaan tulevat jossain vaiheessa. Silloin ihmettelet mitä edes näit koko tyypissä.

Vierailija
32/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvetta pettämiseen ei ole, jos parisuhteessa on kaikki kunnossa. Oletko muistanut tukea miestäsi? Oletko pihdannut seksiä? Oletko osoittanut haluavasi häntä? Katse peiliin nyt.

Olen mielestäni tukenut ja osoittanut haluavani häntä, enkä ole pihdannut. Ei mieskään ole sanonut, että suhteessa olisi vikaa, vaikka olen kysynyt, että siitäkö pettäminen johtui. Hän sanoi, että suhteemme on hyvä mutta hän tarvitsee vaihtelua seksissä. En tiedä uskoako häntä vai sinua. Kun katson peiliin, niin en myöskään näe siellä mitään suurta virhettä. Ehkä sellainen on, mutta en sitä näe.

Oletko kokeillut itse tarjota tuota vaihtelua? Esim. roolileikkejä, sträppäriä, kakkosta jne? Jos vain makaat lahnana niin ei mikään ihme jos mies hakee nautintoa muualta.

Vierailija
33/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielestäni tukenut ja osoittanut haluavani häntä, enkä ole pihdannut. Ei mieskään ole sanonut, että suhteessa olisi vikaa, vaikka olen kysynyt, että siitäkö pettäminen johtui. Hän sanoi, että suhteemme on hyvä mutta hän tarvitsee vaihtelua seksissä. En tiedä uskoako häntä vai sinua. Kun katson peiliin, niin en myöskään näe siellä mitään suurta virhettä. Ehkä sellainen on, mutta en sitä näe.

No kai sun miehelle on ihan hyväksyttävää, jos säkin hankit vaihtelua seksiin. Vaikka jos sä kaipaisit välillä isompaa vehjettä, niin kaipa tuo nyt sun miehelle sopis, e

Kokeile isoa mustaa kullia, saatat innostua siitä!

Vierailija
34/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 0,5 % parisuhteista on avoimia siten, että molemmat antavat luvan pitää muitakin rinnalla.

Loput 99,5 % on normaaleja kahden välisiä suhteita.

Vierailija
35/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan osaa ottaa sui hi HYVIN, silloin sitä hakee miehenä muualta.

Vierailija
36/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vaan osaa ottaa sui hi HYVIN, silloin sitä hakee miehenä muualta.

Osaan ottaa ihan hyvin suihin ja olen aina mielelläni kuunnellut ja toteuttanut miehen toiveita ja mahdollisia opastuksia mitä seksiin tulee, ja seksielämämme oli todella tyydyttävää molemmille, mutta tässä viestissä on kyllä joku totuuden ydin, koska eihän se antelias vaimo miehelle silti riittänyt. Niin se kai on, että jotkut on seksin suhteen sellaisia, että sitä vaan hakee "miehenä" muualta, että ei vaan riitä mikään, ja sitten jälkeenpäin itkee kun vaimo lähtee ja koko elämä menee pilalle. Vaikea sitä on ymmärtää, mutta tällaistahan se on. Onkohan tämänkin viestin kirjoittaja sitä mieltä, että hyvä suihinotto on parempi kuin hyvä parisuhde? Kurjaa kun tällaisten ihmisten takia heidän oma ja toistenkin elämä menee pilalle. Meillä ei ole onneksi lapsia, mutta joskushan lapsetkin sitten joutuvat tällaisesta kärsimään. Olisi kyllä kiva tietää jonkun pettäjän ajatuksia. Vai onko se sairaus sitten. Aloittaja

Vierailija
37/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäis salata tuo ystäviltäsi, miehesi on tiennyt mitä tekee niin miksi sun pitäisi sitä peitellä? 

Sua itseäsi auttaisi että asia olisi julkinen

Vierailija
38/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäis salata tuo ystäviltäsi, miehesi on tiennyt mitä tekee niin miksi sun pitäisi sitä peitellä? 

Sua itseäsi auttaisi että asia olisi julkinen

Jos jätän miehen niin sittenhän se on selkeä kertoa kaikille, mutta jos jään hänen kanssaan yhteen, en voi kertoa totuutta, koska sitten saan sääliä ja halveksintaa. Aloittaja

Vierailija
39/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein silleen että mies johon oli ihastunut ja tavannut pari kertaa, eli tämä ei ole edes suhde ollut, oli toisen naisen kanssa baarissa. Eivät edes lähteneet yhdessä pois, mutta pussailivat. Pahaltahan se tuntui. Tein sitten itse saman seuraavana viikonloppuna. Ei olis voinut vähempää kiinnostaa tuo toinen mies, mutta kostin siis. No ei se auttanut yhtään se kosto. Mikä tässä on pointti. Tunteitaan ei voi pyyhkiä noin vaan pois. Ole rehellinen omille tunteillesi ja sano ne myös miehelle. Jos et ole varma, pystytkö antamaan anteeksi, jatkamaan suhdetta, sano se. Sitten joudut itse valitettavasti päättämään mitä teet. Se on se vaikea tosia-asia tässä. Toinen on loukannut sinua ja sinä joudut ottamaan siitä tavallaan vastuun, hyväksytkö vai et. Varmaan hyväksyisit helpommin, jos mies esim pyytäisi anteeksi, kertoisi syyn, sanoisi että rakastaa sinua ja että asia ei toistu, eikö? Mutta jos asia ei näin ole, niin joudut miettimään miten jatkatte.<

Siis menit 'kostamaan'. Kyllä oli typeryyden huippu, olisit vain viileästi kävellyt ulos kuviosta. 

Vierailija
40/65 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tein silleen että mies johon oli ihastunut ja tavannut pari kertaa, eli tämä ei ole edes suhde ollut, oli toisen naisen kanssa baarissa. Eivät edes lähteneet yhdessä pois, mutta pussailivat. Pahaltahan se tuntui. Tein sitten itse saman seuraavana viikonloppuna. Ei olis voinut vähempää kiinnostaa tuo toinen mies, mutta kostin siis. No ei se auttanut yhtään se kosto. Mikä tässä on pointti. Tunteitaan ei voi pyyhkiä noin vaan pois. Ole rehellinen omille tunteillesi ja sano ne myös miehelle. Jos et ole varma, pystytkö antamaan anteeksi, jatkamaan suhdetta, sano se. Sitten joudut itse valitettavasti päättämään mitä teet. Se on se vaikea tosia-asia tässä. Toinen on loukannut sinua ja sinä joudut ottamaan siitä tavallaan vastuun, hyväksytkö vai et. Varmaan hyväksyisit helpommin, jos mies esim pyytäisi anteeksi, kertoisi syyn, sanoisi että rakastaa sinua ja että asia ei toistu, eikö? Mutta jos asia ei

Noh- ei edes ollut mitään "kuviota", josta kävellä ulos, kun oli vaan ollut pari tapaamista ja ihastuminen. Puhuin tunteiden tasolla asiasta. Itselle voi tuntua muka paremmalta, kun kostaa olevinaan tuon "kivun, että toinen nainen on ollut rakkaan sylissä". Sehän siinä koskee. Mutta ei se kosto kyllä auta :D noh ehkä vähän siinä, että jos jatketaan yhdessä, ollaan jotenkin "tasoissa" ? kö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi