Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään vaikeaa löytää kumppani

Vierailija
23.01.2024 |

Toistan otsikon vielä, nykyään on niin vaikeaa löytää kumppani. Tai sitten vika on vaan mussa :D Tinder nyt lähtökohtasesti on huono alusta löytää kumppani, mutta en sellaista löydä niin sanotusti oikeasta elämästäkään. Jos ystävystyn miehen kanssa, siihen se jääkin enkä saa mitään romanttisia tunteita tätä kohtaan. Tinderissä taas tuntuu, että kaikki ne naiset/miehet sekottaa ihmisten päät ja aina ajatellaan että parempi löytyy kun pystyy vaan swaippailemaan eikä oteta aikaa toiseen ihmiseen tutustuessa. Seksiä on miehille niin helposti tarjolla, että miksi ne haluaisi parisuhteen kun saa tarvittavan ilman mitää vaivaa :D

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko haluta parisuhde, lapsia, omakotitalo ja koira? 

En kai mä sille mitään voi jos oman perheen perustaminen on yksi elämän tavoite? Onko siinä jotain pahaa vai?

Et vastannut esitettyyn kysymykseen. 

Kai se on pakko haluta kun niitä haluan? :D Trust me, kumpa en haluaisi, tulisi elämästä helpompaa.

Eli sinä olet se häviäjä tässä kertakäyttökultuurissa. Yhä useampi haluaa asua yksin, yhä useampi ei halua niitä lapsia, jne. 

Eri mieltä. Edelleen aika moni haluaisi (hyvän) parisuhteen. Ja kaipuu erakkoelämään liittyy usein pettymyksiin, joita sitten mieli korjaa defensseillä. Olen monta kertaa nähnyt, miten joku ikisinkuksi julistautunut rakastuukin täysillä, kun sopiva ihminen sattuu tulemaan vastaan. Ja haluaa jopa niitä lapsia yhtäkkiä. 

Älä usko näitä Ap! Olet voittaja jo nyt, kun uskallat haaveilla rakkaudesta.  

Vierailija
62/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on sosiaalisesti hyväksyttävämpää kuin ennen sanoa, ettei halua esim parisuhdetta. Omaan elämään ei haluta niitä rasitteita ja sitoumuksia, joita parisuhteeseen uskotaan liittyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko haluta parisuhde, lapsia, omakotitalo ja koira? 

En kai mä sille mitään voi jos oman perheen perustaminen on yksi elämän tavoite? Onko siinä jotain pahaa vai?

Et vastannut esitettyyn kysymykseen. 

Kai se on pakko haluta kun niitä haluan? :D Trust me, kumpa en haluaisi, tulisi elämästä helpompaa.

Eli sinä olet se häviäjä tässä kertakäyttökultuurissa. Yhä useampi haluaa asua yksin, yhä useampi ei halua niitä lapsia, jne. 

Eri mieltä. Edelleen aika moni haluaisi (hyvän) parisuhteen. Ja kaipuu erakkoelämään liittyy usein pettymyksiin, joita

Parisuhde kuulostaa lähinnä toiselta päivätyöltä. Se on vahvistanut mun ajattelua, että mä en halua tuollaista elämää.

Vierailija
64/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Mulle kyllä aika helppoa kun tarjokkaita on jonossa. 

Enkä edes etsi.

N 58

Vierailija
65/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä edes etsi.

N 58

Onko kukaan halunnut pitää sinua? 

Vierailija
66/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä edes etsi.

N 58

Meillä on ehkä HIEMAN eri deittimarkkinat. Olen siis 21 vuotias :) Huolestunut olen jos 40+ olisi kiinnostuneita musta. Tai jos 25v olisi kiinnostunut susta.

Vierailija
67/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole. Ihmiset on vain tumpeloita.

Vierailija
68/68 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.