Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään vaikeaa löytää kumppani

Vierailija
23.01.2024 |

Toistan otsikon vielä, nykyään on niin vaikeaa löytää kumppani. Tai sitten vika on vaan mussa :D Tinder nyt lähtökohtasesti on huono alusta löytää kumppani, mutta en sellaista löydä niin sanotusti oikeasta elämästäkään. Jos ystävystyn miehen kanssa, siihen se jääkin enkä saa mitään romanttisia tunteita tätä kohtaan. Tinderissä taas tuntuu, että kaikki ne naiset/miehet sekottaa ihmisten päät ja aina ajatellaan että parempi löytyy kun pystyy vaan swaippailemaan eikä oteta aikaa toiseen ihmiseen tutustuessa. Seksiä on miehille niin helposti tarjolla, että miksi ne haluaisi parisuhteen kun saa tarvittavan ilman mitää vaivaa :D

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa vain komeita miehiä joten on vaikeaa löytää kumppani koska komeita miehiä on vain 5% miehistä. Loput 95% miehistä on taviksia tai rumia eikä naiset halua mitään tavis miestä.

Ja miehet haluavat kauniita naisia? Se on todistettu, että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset kumpania etsiessä. Mulle riittä että on mua pidempi mikä ei ole paljoa vaadittu, koska olen itse suht. lyhyt nainen. Itsellä kuitenkin oma asunto jne niin en halua miestä kellä ei ole työelämässään tavotteita. Enemmänkin harmittaa miesten kyvyttömyys tehdä asioita, ottaa vastuuta ja tunteettomuus.

Mikset kelpuuta lyhyttä miestä. Lyhyet miehetkin haluaa lyhyen naisen. Eli naiset on todella nirsoja kun ei lyhyt mies kelpaa. Lyhyt mies on ihan varmana yhtä hyvä kumppani kuin kuka tahansa.

Vierailija
22/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksiä on miehille niin helposti tarjolla,"

Ahhahhaa, kuinka kujalla voi ihminen olla?! Luulen, että ap:n vaikeudet kumppanin löytymisessä johtuu lähinnä tyhmyydestä ja kyvyttömyydestä asettua toisen ihmisen asemaan. Tinderissä n. 80 % miehistä ei ikinä pääse tapaamaan livenä yhtään naista.

Jos laittaa parinmuodostuksen pelkästään sellaisen appin varaan, joka keskittyy ulkonäköperusteisiin irtosuhteisiin, niin on aika selvää että siellä pärjää ne, joilta ulkonäön perusteella halutaan irtosuhteita. Ei tinder ole mikään wolt, jonka avulla saat tilattua itsellesi seuraa. Suorastaan omituista katkeroitua itse aiheuttamastaan ongelmasta. Kalastaminenkin käy helpommin, kun menee ojan vierestä meren ääreen. 

Tiedän, että tinder on ulkonäkö painotteinen ja siksi just kirjotinkin että ei ideaali paikka löytää kumppania. Silti tuntuu oudolta etteikö muka kukaan sieltä jaksaisi tutustua toiseen jos on kiinnostava ihminen ja kenen kanssa viihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla rupeaa silmät avautumaan. Suurinosa parisuhteista perustuu miehen kannatteluun. Ei kyetä siivoamaan,hajotetaan omia ja naisen tavaroita, kiukutellaan uhmaikäisen tavoin.. Naiset haluaa itsestään huolehtivan aikuisen. 

Vierailija
24/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa vain komeita miehiä joten on vaikeaa löytää kumppani koska komeita miehiä on vain 5% miehistä. Loput 95% miehistä on taviksia tai rumia eikä naiset halua mitään tavis miestä.

Ja miehet haluavat kauniita naisia? Se on todistettu, että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset kumpania etsiessä. Mulle riittä että on mua pidempi mikä ei ole paljoa vaadittu, koska olen itse suht. lyhyt nainen. Itsellä kuitenkin oma asunto jne niin en halua miestä kellä ei ole työelämässään tavotteita. Enemmänkin harmittaa miesten kyvyttömyys tehdä asioita, ottaa vastuuta ja tunteettomuus.

Mikset kelpuuta lyhyttä miestä. Lyhyet miehetkin haluaa lyhyen naisen. Eli naiset on todella nirsoja kun ei lyhyt mies kelpaa. Lyhyt mies on ihan varmana yhtä hyvä kumppani kuin kuka tahansa.

Sitten on kyllä todella lyhyt mies jos on alle 165cm. Oon tapaillut itseni pituista eli lyhyttä miestä. Eikös tää mene sitten samaan kastiin että mitä vikaa lihavissa naisissa? Ei lihava nainenkaan ole varmasti huono kumppani painonsa vuoksi :D Silti miehet ei sellasta ainakaan tietty osa halua. Haloo nyt.

Vierailija
25/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans jää helposti tutustumiset kaveriasteelle tai ei vain tuu niitä treffejä vaikka juttu luistais 🤔 Mutta en oikeastaan edes haluaisi löytää "the one:a" mistään deittisovelluksesta. Jos johonkin haluan uskoa, ni siihen et mun oma tyyppi löytyy vielä ja kaikki odotus oli vaivan arvoista :D (katotaan mp muutaman vuoden kuluttua...)

N31

Vierailija
26/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyys,lihavuus ja pienimunaisuus periytyy. Samaten kaljuus. 

Vierailija
27/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen tekis duunarimiehen kanssa vauvoja eli perustaisi perheen kanssani? 🥺

Vierailija
28/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksiä on miehille niin helposti tarjolla"

Vain top1% miehille, kaikki muut on siellä vuosikaudet ilman mitään.

Te oikeasti pidätte suurta osaa miehistä täysin näkymättömänä.

Höpö höpö, miesten rima on maanpinnan alapuolella. Jos omaa vähääkään käytöstapoja ja näkee ihan pikkuisen vaivaa, niin seksiä on kyllä saatavilla.

Mitä sitten? Ei se pelkkä seksi kovin onnelliseksi tee. Kyllä siinä on sillä toisella ihmisellä ja millainen hän on suurempi merkitys.

Ja se seksikin tuntuu sitä paremmalta mitä enemmän kiinnostusta siihen ihmiseen on muillakin elämänalueilla.

-mies.

Vierailija
29/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No onhan se ongelmallista jos itse aina vaan panostaa samalla kun muut pitävät vaihtoehdot auki? Nykymaailmassa hankalaa löytää ihmistä, kuka panostaisi myös sinuun. Ja sama panostuksenpuute koskee myös useita naisia, eikä vain miehiä."

Mutta tuohan on paradoksi, itseään ruokkiva kehä? Jos miehet ja naiset eivät kummatkaan jaksa panostaa, koska OLETTAVAT, että ei se toinen kuitenkaan panosta, niin eihän siitä sitten mitään tule . Tuo kierre olisi helppo katkaista: Alatte vaan kaikki panostamaan, jos parisuhteen haluatte! Ei niitä suhteita ennenkään muodostettu ilman pientä heittäytymistä ja riskinottoa. 

Oikeasti surettaa tuokin eräs kommentoija, joka kuvaili baari-iltaa, joka päättyi pelkkiin hyvästeihin. Ehkäpä siinäkin kumpikin ajatteli, että en uskalla kysyä numeroa tai ehdottaa jatkoja, kun ei tuo toinenkaan kuitenkaan panosta. 

Pelko pois ihmiset! Jos ette yhtään uskalla luottaa, niin yksinhän te jäätte.  

Vierailija
30/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin riittää että nainen on mua keveempi mikä ei ole paljoa vaadittu koska painan 70 kiloa. Tai noh.

Vierailija
31/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksiä on miehille niin helposti tarjolla,"

Ahhahhaa, kuinka kujalla voi ihminen olla?! Luulen, että ap:n vaikeudet kumppanin löytymisessä johtuu lähinnä tyhmyydestä ja kyvyttömyydestä asettua toisen ihmisen asemaan. Tinderissä n. 80 % miehistä ei ikinä pääse tapaamaan livenä yhtään naista.

Ei oo naisten vastuulla ne miehet. En mä säälistä kenenkä kaa halua olla. Tässä eniten harmittaa se että miehet ei enää jaksa nähdä erityisemmin vaivaa ja tää ilmiö on näkynyt ystävienki deittailuelämässä.

Siinä olet oikeassa, että ei jaksa nähdä vaivaa jos asiat ei suju jonkunlaisessa yhteisymmärryksessä ja varsinkin halussa molemminpuolin heti alusta asti.

Sen verran on tullut turpaan deittaillessa, että ei välttämättä ole sitä jaksamista kuin ehkä siihen yhteen. Jos edes siihen.

Vierailija
32/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No onhan se ongelmallista jos itse aina vaan panostaa samalla kun muut pitävät vaihtoehdot auki? Nykymaailmassa hankalaa löytää ihmistä, kuka panostaisi myös sinuun. Ja sama panostuksenpuute koskee myös useita naisia, eikä vain miehiä."

Mutta tuohan on paradoksi, itseään ruokkiva kehä? Jos miehet ja naiset eivät kummatkaan jaksa panostaa, koska OLETTAVAT, että ei se toinen kuitenkaan panosta, niin eihän siitä sitten mitään tule . Tuo kierre olisi helppo katkaista: Alatte vaan kaikki panostamaan, jos parisuhteen haluatte! Ei niitä suhteita ennenkään muodostettu ilman pientä heittäytymistä ja riskinottoa. 

Oikeasti surettaa tuokin eräs kommentoija, joka kuvaili baari-iltaa, joka päättyi pelkkiin hyvästeihin. Ehkäpä siinäkin kumpikin ajatteli, että en uskalla kysyä numeroa tai ehdottaa jatkoja, kun ei tuo toinenkaan kuitenkaan panosta. 

Pelko pois ihmiset! Jos ette yhtään uskalla luottaa, niin y

Oon samaa mieltä tästä, enkä missään kohtaa tarkoittanut että lopettaisin panostamista. Tuntuu ehkä vaan että pikku hiljaa sydän särkyy vähitellen, kun sitä panostusta ei ole pariin vuoteen saanut takaisin kun ehkä hetkellisesti. Oon toki todella nuori vielä, eikä mulla olisi kiirettä.

Vierailija
33/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksiä on miehille niin helposti tarjolla"

Vain top1% miehille, kaikki muut on siellä vuosikaudet ilman mitään.

Te oikeasti pidätte suurta osaa miehistä täysin näkymättömänä.

Höpö höpö, miesten rima on maanpinnan alapuolella. Jos omaa vähääkään käytöstapoja ja näkee ihan pikkuisen vaivaa, niin seksiä on kyllä saatavilla.

Mitä sitten? Ei se pelkkä seksi kovin onnelliseksi tee. Kyllä siinä on sillä toisella ihmisellä ja millainen hän on suurempi merkitys.

Ja se seksikin tuntuu sitä paremmalta mitä enemmän kiinnostusta siihen ihmiseen on muillakin elämänalueilla.

-mies.

Tuu jo sieltä kaapista

Vierailija
34/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut romantiikalle? Sille, että tapaa ihmisen, johon ihastuu niin voimakkaasti, ettei vaihtoehtoja edes ole? On vaan pakko saada olla sen kanssa. Miksi tässä ketjussa miehet haukkuvat naisia ja päinvastoin? Ihme oletuksia. Uskaltakaa olla haavoittuvia. 

Vierailija
35/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin riittää että nainen on mua keveempi mikä ei ole paljoa vaadittu koska painan 70 kiloa. Tai noh.

Punnitsetko ne aina?

Vierailija
36/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon samaa mieltä tästä, enkä missään kohtaa tarkoittanut että lopettaisin panostamista. Tuntuu ehkä vaan että pikku hiljaa sydän särkyy vähitellen, kun sitä panostusta ei ole pariin vuoteen saanut takaisin kun ehkä hetkellisesti. Oon toki todella nuori vielä, eikä mulla olisi kiirettä."

Huh, no sepä hyvä! Älä luovu toivosta, tuo on itse asiassa aika tyypillistä nuorena. Muistan hyvin oman, voimakkaan rakkaudenkaipuuni. Itse vaan antoi eikä saanut takaisin. Kunnes sitten löytyi tosirakkaus. Tsemppiä odotukseen <3

Vierailija
37/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tapahtunut romantiikalle? Sille, että tapaa ihmisen, johon ihastuu niin voimakkaasti, ettei vaihtoehtoja edes ole? On vaan pakko saada olla sen kanssa. Miksi tässä ketjussa miehet haukkuvat naisia ja päinvastoin? Ihme oletuksia. Uskaltakaa olla haavoittuvia. 

Tätä toivoisin itsekkin :)

AP

Vierailija
38/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pariutuminen ei ole hyväntekeväisyyttä. Nythän somessa on alkanut näkymään tuoreeltaan julkihomoksi ryhtyneiden miesten avautumisia. Huomattiin vian olevan sama mitä heteronakin. Homot ovat aivan yhtä tarkkoja kenet mätsäävät Grinderissä. Yhdenillan jutuksi saattaa kelvata kuka hyvänsä. Jotkut jää tästäkin paitsi.

Vierailija
39/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko haluta parisuhde, lapsia, omakotitalo ja koira? 

Vierailija
40/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota ole missään todistettu, kyseessä on myytti. Todennäköisesti tekojen perusteella naiset ovat pinnallisempia. En ainakaan keksi muuta syytä sille miksi kaveriporukan sama mies saa kaikki naisten lähestymiset, mutta miehet kiinnostuvat eri naisista.