Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykyään vaikeaa löytää kumppani

Vierailija
23.01.2024 |

Toistan otsikon vielä, nykyään on niin vaikeaa löytää kumppani. Tai sitten vika on vaan mussa :D Tinder nyt lähtökohtasesti on huono alusta löytää kumppani, mutta en sellaista löydä niin sanotusti oikeasta elämästäkään. Jos ystävystyn miehen kanssa, siihen se jääkin enkä saa mitään romanttisia tunteita tätä kohtaan. Tinderissä taas tuntuu, että kaikki ne naiset/miehet sekottaa ihmisten päät ja aina ajatellaan että parempi löytyy kun pystyy vaan swaippailemaan eikä oteta aikaa toiseen ihmiseen tutustuessa. Seksiä on miehille niin helposti tarjolla, että miksi ne haluaisi parisuhteen kun saa tarvittavan ilman mitää vaivaa :D

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko haluta parisuhde, lapsia, omakotitalo ja koira? 

Ei. Netistä löytyy helposti sokeriseuralaisia. Alaston Suomi tarjoaa irtonumeroita.

Vierailija
42/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kai mä sille mitään voi jos oman perheen perustaminen on yksi elämän tavoite? Onko siinä jotain pahaa vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisilla rupeaa silmät avautumaan. Suurinosa parisuhteista perustuu miehen kannatteluun. Ei kyetä siivoamaan,hajotetaan omia ja naisen tavaroita, kiukutellaan uhmaikäisen tavoin.. Naiset haluaa itsestään huolehtivan aikuisen."

Surullista, että näet vastakkaisen sukupuolen näin. Leimaat kaikki ja samalla teet rakkauden löytämisestä entistä vaikeampaa itsellesi. 

Vierailija
44/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisilla rupeaa silmät avautumaan. Suurinosa parisuhteista perustuu miehen kannatteluun. Ei kyetä siivoamaan,hajotetaan omia ja naisen tavaroita, kiukutellaan uhmaikäisen tavoin.. Naiset haluaa itsestään huolehtivan aikuisen."

Surullista, että näet vastakkaisen sukupuolen näin. Leimaat kaikki ja samalla teet rakkauden löytämisestä entistä vaikeampaa itsellesi. 

Katso tilastoja. Moniko elää oikeasti onnellisessa suhteessa?

Vierailija
45/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kai mä sille mitään voi jos oman perheen perustaminen on yksi elämän tavoite? Onko siinä jotain pahaa vai?

Sinä haluat. Älä tuputa.

Vierailija
46/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.  Kukaan ei sanonutkaan niin. Jotkut haluavat toki nuo kaikki, toiset vain osan, yhden, tai ei mitään noista. Itselleni parisuhde on todella tärkeä osa elämää, koiran omistaminen taas ei kiinnosta pätkääkään. Unohdit muuten farmariauton listastasi. 

Vierailija
47/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vastannut esitettyyn kysymykseen. 

Vierailija
48/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä haluat. Älä tuputa.

Mitä mä tuputan? Ei kaikkien sitä tarvitse haluta? Sehän nyt on varmaa että tuolla on monta naista ja miestä myös ketkä haluaa perheen :D

Vierailija
49/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä vaikeeta löytää koska naisilla on pelkästään ulkonäkövaatimus listat niin pitkiä ettei riitä päivä lukemiseen. Sitten kun nainen löytänyt sen komean miehen niin kuukauden päästä se tulee palstoille valittamaan että se komea mies petti ja sillä olikin toinen nainen ja se oli narsistikin vielä.

Vierailija
50/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa vain komeita miehiä joten on vaikeaa löytää kumppani koska komeita miehiä on vain 5% miehistä. Loput 95% miehistä on taviksia tai rumia eikä naiset halua mitään tavis miestä.

Eletäänkö me jossain ihan eri puolilla Suomea vai eri todellisuudessa kun minä näen huomattavasti enemmän komeita miehiä.

Vierailija
51/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on pakko haluta kun niitä haluan? :D Trust me, kumpa en haluaisi, tulisi elämästä helpompaa.

Vierailija
52/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä vaikeeta löytää koska naisilla on pelkästään ulkonäkövaatimus listat niin pitkiä ettei riitä päivä lukemiseen. Sitten kun nainen löytänyt sen komean miehen niin kuukauden päästä se tulee palstoille valittamaan että se komea mies petti ja sillä olikin toinen nainen ja se oli narsistikin vielä.

Älä sano naisten toiveista mitään, kun oot selvästi Pekka 68v.

Vierailija
53/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tilastoja, erotilastojako? Nehän ei muuten kerro, mistä erot johtuvat: miehestä, naisesta vai kenties molemmista. Itse olen kiitollinen myös päättyneistä suhteista, kun sain ne kokea ja oppia paljon kaikenlaista. Vaikka sydän on särkynytkin. 

Tilastotiedettä opiskelleena ja elämää eläneenä osaan myös erottaa tilaston yksilöstä. Tilastot ja normaalijakaumat ovat vain ihmisten yritystä vääntää luontoa keksimilleen käyrille. Poikkeuksia tulee aina olemaan. 

Vierailija
54/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tilastoja, erotilastojako? Nehän ei muuten kerro, mistä erot johtuvat: miehestä, naisesta vai kenties molemmista. Itse olen kiitollinen myös päättyneistä suhteista, kun sain ne kokea ja oppia paljon kaikenlaista. Vaikka sydän on särkynytkin. 

Tilastotiedettä opiskelleena ja elämää eläneenä osaan myös erottaa tilaston yksilöstä. Til

Lässyn lässyn

Vierailija
55/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.  Kukaan ei sanonutkaan niin. Jotkut haluavat toki nuo kaikki, toiset vain osan, yhden, tai ei mitään noista. Itselleni parisuhde on todella tärkeä osa elämää, koiran omistaminen taas ei kiinnosta pätkääkään. Unohdit muuten farmariauton listastasi. 

Voisiko se kumppanin löytymisen vaikeus ihan johtua tästä ettei se parisuhde ole mikään ihanne ja normi? Nyt alkoi armoton haukkuminen miten surkeita miehet ja naiset ovat. Parisuhde ei yksinkertaisesti houkuta läheskään kaikkia. 

Vierailija
56/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa vain komeita miehiä joten on vaikeaa löytää kumppani koska komeita miehiä on vain 5% miehistä. Loput 95% miehistä on taviksia tai rumia eikä naiset halua mitään tavis miestä.

Ja miehet haluavat kauniita naisia? Se on todistettu, että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset kumpania etsiessä. Mulle riittä että on mua pidempi mikä ei ole paljoa vaadittu, koska olen itse suht. lyhyt nainen. Itsellä kuitenkin oma asunto jne niin en halua miestä kellä ei ole työelämässään tavotteita. Enemmänkin harmittaa miesten kyvyttömyys tehdä asioita, ottaa vastuuta ja tunteettomuus.

Mullekin riittää että nainen on mua keveempi mikä ei ole paljoa vaadittu koska painan 70 kiloa. Tai noh.

Punnitsetko ne aina?

Yhtä älykästä olisi kysyä että mittaako pituutta vaativa nainen aina miehen. Kyllähän sen nyt ihan silmilläkin näkee jos painoa on reippaammin.

Vierailija
57/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä haluat. Älä tuputa.

Mitä mä tuputan? Ei kaikkien sitä tarvitse haluta? Sehän nyt on varmaa että tuolla on monta naista ja miestä myös ketkä haluaa perheen :D

Hih hih

Vierailija
58/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet haluavat kauniita naisia? Se on todistettu, että miehet ovat pinnallisempia kuin naiset kumpania etsiessä. Mulle riittä että on mua pidempi mikä ei ole paljoa vaadittu, koska olen itse suht. lyhyt nainen. Itsellä kuitenkin oma asunto jne niin en halua miestä kellä ei ole työelämässään tavotteita. Enemmänkin harmittaa miesten kyvyttömyys tehdä asioita, ottaa vastuuta ja tunteettomuus.

Mullekin riittää että nainen on mua keveempi mikä ei ole paljoa vaadittu koska painan 70 kiloa. Tai noh.<

Sä et näe kenenkään painoa. Se ei ole visuaalinen asia? Voit nähdä ulkonäöstä, että on lihava, mutta et painoa. Jos joku on sun pitunen, näet heti että joo, toi on tämän pituinen.

Vierailija
59/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin baarissa viime kesänä kivan tuntuisen tyypin, juteltiin ja tanssittiin. Pois lähdön aikaan vaan halaus ja kiitokset kivasta illasta. Eli ei edennyt mihinkään sekään.

Eli sinä odotit naisena, että mies olisi ehdottanut yhden illan kivaa illan päätteeksi. Mutta koska mies oli kohtelias suomalainen mies, eikä sanonut mitään, niin sinä päätit jatkaa odottamista, että löydät sen toksisen miehen.

Vierailija
60/68 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se on pakko haluta kun niitä haluan? :D Trust me, kumpa en haluaisi, tulisi elämästä helpompaa.

Eli sinä olet se häviäjä tässä kertakäyttökultuurissa. Yhä useampi haluaa asua yksin, yhä useampi ei halua niitä lapsia, jne.