Minkä ikäinen olet ja milloin viimeksi jouduit näyttämään paperit?
Kommentit (99)
40-vuotispäivänäni. Mutta luulen, että se johtui siitä, että 20-vuotias lapseni oli mukana ja näytti papereitaan niin kysyi sitten vahingossa perässä minultakin :D
N 35 alkossa viime vuonna (naurettavaa!)
55. Hoikka ja nätti, aina kysytään jos ostan tupakkaa tai alkoa, ravintolan ovella.
M50, eilen ennakkoäänestyksessä piti passia vilauttaa.
44N. Joskus 6-8v sitten Alkossa piti kerran näyttää, sitä edellisestä kerrastakin on pitkä aika.
N47. Tänään kun hain paketin postista.
45, ostin nikotiinipastilleja Prismasta pari kk sitten.
Kassat kysyvät varmuuden vuoksi, ei sen vuoksi, että miettisivät sitä, onko henkilö täyttänyt 18 vuotta. Nykysysteemi on täysin typerä.
Parin kuukauden päästä 41 v. Papereita kysyttiin viimeksi muutama viikko sitten, kun ostin lähikaupasta siiderin.
Vierailija kirjoitti:
Parin kuukauden päästä 41 v. Papereita kysyttiin viimeksi muutama viikko sitten, kun ostin lähikaupasta siiderin.
Nainen olen.
N36 ja viimeksi viikko sitten lähikaupassa kun ostin kaksi saunaolutta.
Olen 40 ja n.kuukausi sitten minut hlökohtaisesti tunteva kassa kysyi papereita. V1tutti sen verran, että ko.kassalle en enää mene.
Ja kassat, se ei ole imartelua, vaan puhdasta vittuilua ja äärimmäisen rasittavaa. Joo, on mulla paperit mukana ja näytän ne vaadittaessa, mutta vittum41sta toimintaa niiden pyytäminen minun ikäiseltäni on.
Paperit kysymällä kassa saa v1ttumaista kohtelua myös minulta, enkä esim.kiitä näitä papereita kysyviä pässejä, vaikka muuten olen aina ystävällinen ja kohtelias kassalla työskenteleviä kohtaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
39, viimeksi kaupan kassalla siideriä ostaessani ehkä pari kk sitten. Nainen olen. Ihmiset kyllä arvioivat minut nuoremmaksi kuin mitä olen.
43 ja viimeksi toissapäivänä kysyttiin, kun ostin olutta.
40v nainen ja viime vuoden puolella kun ostin kuohuviinin niin jouduin näyttämään.
46. Pari vuotta sitten s-ryhmällä oli joku kampanja, en tieä miksi. Someni täyttyi tsihhihhih kysyttiin paperit -päivityksisyä ja naiset piti sitä imatrelevana. Itse sanoin kassalla jotain että et oo tosissas. En todellakaan kuvitellut että kassa luuli mua alaikäiseksi. Tai edes kolmekymppiseksi.
N48 ja noin puoli vuotta sitten siideriä ostaessani.
Systeemi on naurettava kun keski-ikäisiltäkin kysytään papereita, vaikka sokea kanakin näkee, että kyseinen henkilö ei ole ollut alaikäinen vuosikymmeniin.
47 ja viimeksi näytin paperit edellisissä vaaleissa
olen M(uu)
30v nainen, joudun lähes aina näyttämään henkkarit jos käyn jossain muussa kuin lähikaupassa jossa mut muistetaan.