Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten lähteä metsästämään yhdyntäorgasmia

Vierailija
22.01.2024 |

En oo saanut koskaan yhdynnässä orgasmia, vain suuseksistä.

Tykkään yhdynnästä ja haluaisin laueta siinä. (Ilman mitään klitoriskiihottimia, ihan pelkästä yhdynnästä)

Saa antaa vinkkejä ja neuvoja. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri naiset ja huom. miehetkin haluavat eri asioita. Paljon oleellisempaa kuin tämä keskustelu olisi kommunikoida sen oman partnerin kanssa. Kaikkien kanssa ei ole seksuaalisesti yhteensopiva eikä tarvitse ollakaan. 

Jos sinä haluat sormia, sinä sanot sen miehelle. Minä en halua niitä, joten minä sanon sen tarvittaessa. 

Vierailija
42/43 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri naiset ja huom. miehetkin haluavat eri asioita. Paljon oleellisempaa kuin tämä keskustelu olisi kommunikoida sen oman partnerin kanssa. Kaikkien kanssa ei ole seksuaalisesti yhteensopiva eikä tarvitse ollakaan. 

Jos sinä haluat sormia, sinä sanot sen miehelle. Minä en halua niitä, joten minä sanon sen tarvittaessa. 

Ei ole vaimonikaan halunnut. Toisinaan koittanut hieroa tilaisuuden tullessa yhdynnässä, mutta aina on vaimo vetänyt käteni pois. Kuulemma häiritsee orgasminsaantia. Sama juttu jos olen yrittänyt hieroa nännejä tai tissejä ylipäätään. Liian herkät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin kannattaa etsi muista kuin suomimiehistä. Eteläisemmät mihet ovat paljon taitavampi ja yleensä reilusti isokaluisempia. Tulee aidosti tunne että mies vie, eikä yritä vain käyttää sinua itsetyydytysvälineenä. Olen nyt seurustellut yli puoli vuotta espanjalaisen kanssa ja paluuta suomalaiseen mieheen ei ole.

Ja kestävämpiä. Yhdynnät kestävät ihan selkeästi pitempään, vaikka rakastelun tahti olisi kiivastakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan