Julkisuuden henkilöitä, jotka mainitaan jossain laulussa?
Esim.
Anssi Kela - Milla
Mulla on sängyssäni mies
sen olkaan tatuoitu on Jack Nicholson
Samalla artistilla on myös biisi nimeltä Jennifer Aniston.
Ketkä muut julkkikset ovat päässeet jonkun biisin sanoituksiin?
Kommentit (167)
Popedalla on kappale nimeltä John Holmes
Juicen paperitähdet: Taas muistan Olavi Virtaa Niin lujaa eli hän Ja nähtyänsä kaiken Hän näki enemmään.
Ei Tauno Palo koskaan menettää vois karismaa Vaikka lojuis kaatopaikalla ja dokais kolinaa Vesku Loiri kaatuu hienosti ja hilpeästi laulaa hän Kaikki muutkin Kansallispankista aina löytää ystävän.
Ville veikko iskee silmää aina naisen nähdessään Spede kertoo vitsin mojovan vaikka leikkaisit sen pään Mutta kuka muistaa Ursulaa Hän täysin unohtui Hänkö oli vain missi muovinen Jolle roistot liiviin ui.
Juicen Diogenes: Oh yes, oh yes, oh yes, oh yes Olen Diogenes.
Juicen Hellurei ja Onni Gideon: Hellurei ja Onni Gideon
Juicen Lenny Bruce: Tits and ass, tits and ass Joka juttuun tuhlasit itseäs Ne on kaikilla, mut se on salaisuus Lenny Bruce
Juicen Villi Länsi: Pisti r y s s ä hulinaksi, Valtas talon, valtas kaksi Ronald häntä vain ei saanut satimeen Ronald ampui joka taloon, Teki kunnon hulabaloon, Rouva Thatcher hän sai luodin varpaaseen
Ullakolla ennen yötä, Ronald riisui toista vyötä, Sanoi Nancylle: "Dead or alive. Huomenna kun menemme hommiin, Aion luottaa tähän pommiin Se on kuudestilaukeava Neutron Eighty Five"
Villi länsi, Ronald ja Nancy Jippi-ai-jippi-oi Uudisraivaajien tiellä Ronald ratsastaa ja siellä Pyssyt paukkuu ja neutronit soi.
Juicen Napoleonin mopo: Napo lähtee kävelemään pitkin Seinen rantaa, vastaan tulee Richelieu, se taitaa kaunaa kantaa. Napo sanoo; kuulus kundi, come'n take it easy. Tarjoo mopoa, Richelieu tarjoo vain viisi, frangia. Ei Napo suostu, sanoo liian vähän,
Riku sanoo, enempää en pane mopoon tähän.
Napo täysin masentuu, hän tyydy ei näes femmaan, mopon kotiin taluttaa ja liiteriin vie jemmaan. Menee sitten allapäin ja laahustaen baariin, missä törmää sattumalta Charles de Gaullen vaariin, jolle juuri tuliterän lasikuitupaatin kaupannut on edustaja proletariaatin.
Nyt Josefine on pitkällään kedossa, ja Napoleon on elämänsä vedossa, ja kolmen viikon päästä, nähdään että Josefine kuukautisitta on jäänyt eli on siis tiinee. Silloin Ranskan kansa huutaa; Oh la la - Napoleonillamme lepattaa.
Mä olen sun Boppe Bärg,
Kalle Österlund ja Orvo Kontio
Mä olen sun Timo T.A. Mikkonen
Jarmo Porola ja Reijo Salminen
Mä olen sun Leuka Mononen,
Pappa Lindström, Juhani Tami Tamminen
Mä oon Arvo Ylppö,
Hannu Karpo, Ensio Itkonen
Mä oon sun Simo Salminen,
Olli Ahvenlahti, Pekka Sarmanto,
Heikki Sarmanto, Esa Pakarinen,
Masa Niemi, talonmies Pikkarainen,
Eero Pikkarainen, Eero Mäntyranta,
Veikko Kakkonen
Lapinlahden linnut Tavallinen jörndonner
olen aina luullut Yön tarkoittaaneen Sidin Nancya tuossa Laulu rakkaudelle maininnassa. Kun Nancy kuolla kupsahtaa. siis nancy spungen
Kohu-63: Paavola
Pekka Paavolasta siis biisi.
Juicen Mussoliini: Mussolini, Aatu, Eva Braun, Göring, Goebbels.