Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisuuden henkilöitä, jotka mainitaan jossain laulussa?

Vierailija
22.01.2024 |

Esim.

Anssi Kela - Milla

Mulla on sängyssäni mies

sen olkaan tatuoitu on Jack Nicholson

Samalla artistilla on myös biisi nimeltä Jennifer Aniston.

Ketkä muut julkkikset ovat päässeet jonkun biisin sanoituksiin?

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicen Mussoliini: Mussolini, Aatu, Eva Braun, Göring, Goebbels.

Vierailija
162/167 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popedalla on kappale nimeltä John Holmes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicen paperitähdet: Taas muistan Olavi Virtaa Niin lujaa eli hän Ja nähtyänsä kaiken Hän näki enemmään.

Ei Tauno Palo koskaan menettää vois karismaa Vaikka lojuis kaatopaikalla ja dokais kolinaa Vesku Loiri kaatuu hienosti ja hilpeästi laulaa hän Kaikki muutkin Kansallispankista aina löytää ystävän.

Ville veikko iskee silmää aina naisen nähdessään Spede kertoo vitsin mojovan vaikka leikkaisit sen pään Mutta kuka muistaa Ursulaa Hän täysin unohtui Hänkö oli vain missi muovinen Jolle roistot liiviin ui.

Juicen Diogenes: Oh yes, oh yes, oh yes, oh yes Olen Diogenes.

Juicen Hellurei ja Onni Gideon:  Hellurei ja Onni Gideon

Juicen Lenny Bruce: Tits and ass, tits and ass Joka juttuun tuhlasit itseäs Ne on kaikilla, mut se on salaisuus Lenny Bruce

Juicen Villi Länsi: Pisti r y s s ä hulinaksi, Valtas talon, valtas kaksi Ronald häntä vain ei saanut satimeen Ronald ampui joka taloon, Teki kunnon hulabaloon, Rouva Thatcher hän sai luodin varpaaseen

Ullakolla ennen yötä, Ronald riisui toista vyötä, Sanoi Nancylle: "Dead or alive. Huomenna kun menemme hommiin, Aion luottaa tähän pommiin Se on kuudestilaukeava Neutron Eighty Five"

Villi länsi, Ronald ja Nancy Jippi-ai-jippi-oi Uudisraivaajien tiellä Ronald ratsastaa ja siellä Pyssyt paukkuu ja neutronit soi.

Juicen Napoleonin mopo:  Napo lähtee kävelemään pitkin Seinen rantaa, vastaan tulee Richelieu, se taitaa kaunaa kantaa. Napo sanoo; kuulus kundi, come'n take it easy. Tarjoo mopoa, Richelieu tarjoo vain viisi, frangia. Ei Napo suostu, sanoo liian vähän,

Riku sanoo, enempää en pane mopoon tähän.

Napo täysin masentuu, hän tyydy ei näes femmaan, mopon kotiin taluttaa ja liiteriin vie jemmaan. Menee sitten allapäin ja laahustaen baariin, missä törmää sattumalta Charles de Gaullen vaariin, jolle juuri tuliterän lasikuitupaatin kaupannut on edustaja proletariaatin.

Nyt Josefine on pitkällään kedossa, ja Napoleon on elämänsä vedossa, ja kolmen viikon päästä, nähdään että Josefine kuukautisitta on jäänyt eli on siis tiinee. Silloin Ranskan kansa huutaa; Oh la la - Napoleonillamme lepattaa.

Vierailija
164/167 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sun Boppe Bärg,

Kalle Österlund ja Orvo Kontio

Mä olen sun Timo T.A. Mikkonen

Jarmo Porola ja Reijo Salminen

Mä olen sun Leuka Mononen,

Pappa Lindström, Juhani Tami Tamminen

Mä oon Arvo Ylppö,

Hannu Karpo, Ensio Itkonen

Mä oon sun Simo Salminen,

Olli Ahvenlahti, Pekka Sarmanto,

Heikki Sarmanto, Esa Pakarinen,

Masa Niemi, talonmies Pikkarainen,

Eero Pikkarainen, Eero Mäntyranta,

Veikko Kakkonen 

Lapinlahden linnut Tavallinen jörndonner

Vierailija
165/167 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice

Hellurei ja Onni Gideon

Vierailija
166/167 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina luullut Yön tarkoittaaneen Sidin Nancya tuossa Laulu rakkaudelle maininnassa. Kun Nancy kuolla kupsahtaa.  siis nancy spungen

Vierailija
167/167 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohu-63: Paavola

Pekka Paavolasta siis biisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi