Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet työyhteisössä, jossa ei ole yhtään hankalaa tai epäystävällistä työkaveria?

Vierailija
22.01.2024 |

Minkälainen työ oli kyseessä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt. 

Pienessä koulussa missä meillä on 6 työntekijää. Olen superonnellinen tästä sillä aiemmin olen mm. kärsinyt työpaikkakiusaamisesta.

Vierailija
2/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä. Pieni asiantuntijayritys. Työpaikkakiusaaja jäi eläkkeellä muutama vuosi sitten. Nyt on ihanaa olla töissä. Ei yhtään kusipäätä vaan kaikki on kivoja :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sosiaalipuolella. Keskisuuri työyhteisö. Noin 20 työntekijää.

Vierailija
4/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuttajana pienehkössä Pirkanmaalaisessa yrityksessä. Ai että ihanaa! Ei kiusata, ei olla hankalia ja kaikki on niin joustavaa.

Vierailija
5/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, pienessä remppafirmassa vuosikymmeniä sitten.

"Vaikeuksia" aiheutti vain maalarin mustisvaimo, joka kävi kyttäämässä ettei ukkonsa petä ;) Työporukassa miehiä ja kaksi naista, joista toinen olin minä.

Ei se maalari pettänyt... ;)

Vierailija
6/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, valtiolla meillä oli 20 hengen tiimi, jossa oltiin kuin onnelassa. Sitten pomo vaihtui ja kaikki hyvä katosi. Yksi ainoa ihminen osasi luoda hyvän työyhteisön ja seuraajansa sen vuodessa tuhosi, työtyytyväisyys laski 4,6 -> 2,1.

Vierailija
7/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa ok henkilökunta. Lapset aiheuttaa harmaita hiuksia. 

Vierailija
8/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on rasittavia yleensäkin, ja varsinkin työasioissa. Jos ei kukaan ole huonokäytöksinen tai hankala, niin sitten liian tehokas, joka yrittää saada muutkin yhtä tehokkaaksi.

Vierailija
9/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä mitä he olivat mutta osasivat käyttäytyä. Taisin olla itse harmillisin. 

Vierailija
10/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä melkein koko työurani. Miesvaltaisilla teknologian aloilla on hyvin vähän tuollaisia ilmiöitä.

Vierailija
11/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olin hoito- alalla. Jokaisessa työpaikassa ongelmia. Jos halusin tehdä työni hyvin, aina joku pomon suosikki oli valittamassa, kun hikipinko tekee töitä liikaa. Tarkoittaa, että haluaa hoitaa hyvin asukkaita. Hoidettaviin ei saa kuluttaa liikaa aikaa. Olet hidas/ tyhmä, jos teet työsi huolellisesti. Pitäisi hutaista huonosti työt, että ehdit hoitaa asukkaat. Siksi vaihdoin alaa. Kasvihuoneella saa kasvattaa yrttejä rauhassa, ilman kiirettä. Nykyään on mukava mennä taimitarhalle töihin, kun ilmapiiri on mukava, sekä ihana tuoksu ja valoisuus vastassa. Eikä tarvitse miettiä töitä työajan jälkeen, eikä tapella omaisten kanssa asioista, joille ei itse pysty mitenkään vaikuttamaan. Säännöllinen työaika, palkka sama, ilman stressiä.

Vierailija
12/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä melkein koko työurani. Miesvaltaisilla teknologian aloilla on hyvin vähän tuollaisia ilmiöitä.

Siellä on vaan ylisuorittajia ja besserwissereitä aika paljon.

Vierailija
13/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt. Pieni insinööritoimisto ja meitä on kolme ml. pomo. 

Vierailija
14/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala on pahin. Kollegat ovat kiusaajia, huonot työ- olot, palkka surkea. Huono johtaminen. Attendo, Esperi pahin. 

Vierailija
15/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kaikkia, mutta kaikki jotka tunnen on mukavia.

Vierailija
16/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoitajana vanhuspuolella. Pidin hoidettavistani, mutta en kestänyt johtamista. Esimies suosi tiettyjä henkilöitä, jotka saivat tehdä mitä halusivat. Muut joutuivat aina tekemään raskaimmat työt.Hoitoalalla on sairas työkulttuuri. Epäpätevät nostetaan esimiehiksi, heillä on oma klikki, joka hallitsee. Jos et sopeudu heidän touhuihin, joudut ulos. 

Vierailija
17/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin hetkellä. Perustason hoitoa tarjoava lastensuojeluyksikkö. 

Vierailija
18/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei työkaveria tartte rakastaa, mutta toimeen pitää tulla

sopivan etäiset välit niin hyvä tulee......

Vierailija
19/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hoitajana vanhuspuolella. Pidin hoidettavistani, mutta en kestänyt johtamista. Esimies suosi tiettyjä henkilöitä, jotka saivat tehdä mitä halusivat. Muut joutuivat aina tekemään raskaimmat työt.Hoitoalalla on sairas työkulttuuri. Epäpätevät nostetaan esimiehiksi, heillä on oma klikki, joka hallitsee. Jos et sopeudu heidän touhuihin, joudut ulos. 

Aivan samaa paskaa se on miesten töissäkin. Osa saa palkkansa puolet helpommalla kuin muut. Pätevyys ei todellakaan ratkaise, kun esimiehiä valitaan. Jos olisi rahaa edes muutama 10 tonni en todellakaan töihin haluaisi mennä elämääni pilaamaan. Nyt köyhänä kuitenkin rahaa pitää saada. M38

Vierailija
20/24 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena ensimmäisessä työpaikassani. Sitten kaikkiin muihin työpaikkoihin on mahtunut ongelmaa joko esimiehissä tai työntekijöissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme