Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pituudella ei ole niin väliä, mutta...

Vierailija
22.01.2024 |

Olen pitkä nainen, 180-senttinen, mutta mulle ei oikeasti ole mitään väliä, minkä pituisen miehen kanssa olen. Olen kuitenkin huomannut, että miehen ruumiinrakenteella noin muuten onkin sitten isosti merkitystä. Tai ei siinäkään oikeastaan muilla tavoilla kuin niin, että haluaisin, että mies olisi lyhyydestään huolimatta jykevämpi rakenteeltaan kuin minä. En pysty seurustelemaan lyhyiden JA hintelien kanssa (pitkä ja hintelä menettelee), mutta syy ei ole siinä, että häpeäisin heitä, vaan siinä, että en tunne itseäni naiselliseksi, jos olen kaikilla tavoin isompi kuin partnerini. Häpeän siis itseäni. Mitenkähän tästä pääsisi yli? Ja mitä mieltä muut pitkät naiset ootte miesten mitoista?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pitkät naiset joutavia miettikö. Ella Kanninen taitaa olla 180 cm, mutta naisellinen ja kaunis. Pituus on toisarvoinen asia. Sopusuhtaiasuus on tärkeämpää. 

Vierailija
42/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän minussa on, kun en oikeastaan kiinnitä huomiota pituuksiin, painoihin, hiusten väreihin tai määriin tmv. elleivät ne ole toooodella poikkeavia. Olen tapaillut, seurustellut ja ollut parisuhteessa hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Aina on luonne ollut se ratkaiseva tekijä.

Ehkä et vain ole yhtään visuaalinen ihminen. Kaikki eivät ole.

Mutta mitä tarkoittaa että luonne olisi "ratkaiseva tekijä"? Jokaisella on luonne. Millä tavalla se "ratkaiseva" luonteenpiirre löytyy?

Kun naiset puhuvat, että "luonne ratkaisee", niin: ulkonäkö on ensin hyväksytty, minkä jälkeen se luonne ratkaisee. Eli ulkonäkö ratkaisee todellisuudessa, mutta luonne tulee syventävänä tekijänä. Tämän vuoksi esimerkiksi prismatestissä nähdään vaikka minkä näköisiä pareja, mutta kuntosalilla nähdään se todel

Mitä sinä siinä manspleinaat minulle? Kai minä itse tiedän mitä minä ajattelen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli minua kolme senttiä lyhyempi, ruumiinrakenteeltaan harteikas ja fyysisesti vahva. Pituudella ei tosiaan ole väliä, jos kroppa on muuten voimakas. Bonuksena vielä miehekkäät piirteet ja tuuheat hiukset. 

Vierailija
44/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli minua kolme senttiä lyhyempi, ruumiinrakenteeltaan harteikas ja fyysisesti vahva. Pituudella ei tosiaan ole väliä, jos kroppa on muuten voimakas. Bonuksena vielä miehekkäät piirteet ja tuuheat hiukset. 

Tää tää tää!

Voi kun kaikki tän ymmärtäisi, eivätkö aina jankkaisi pelkästä pituudesta

Vierailija
45/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän minussa on, kun en oikeastaan kiinnitä huomiota pituuksiin, painoihin, hiusten väreihin tai määriin tmv. elleivät ne ole toooodella poikkeavia. Olen tapaillut, seurustellut ja ollut parisuhteessa hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Aina on luonne ollut se ratkaiseva tekijä.

Mutta mitä tarkoittaa että luonne olisi "ratkaiseva tekijä"? Jokaisella on luonne. Millä tavalla se "ratkaiseva" luonteenpiirre löytyy?

Kun naiset puhuvat, että "luonne ratkaisee", niin: ulkonäkö on ensin hyväksytty, minkä jälkeen se luonne ratkaisee. Eli ulkonäkö ratkaisee todellisuudessa, mutta luonne tulee syventävänä tekijänä. Tämän vuoksi esimerkiksi prismatestissä nähdään vaikka minkä näköisiä pareja, mutta kuntosalilla nähdään se todel

Eikö se pikemminkin mene niin, että Prismatestissä nähdään todellisuus ja kuntosalilla sivuvivahde. Prismassa "käy kaikki", mutta kuntosalilla pääsääntöisesti ulkonäkökeskeiset ihmiset.

Vierailija
46/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan ole pituudella väliä, jos näyttää muutoin Tom Cruiselta. Suurin osa nyt vaan ei näytä.

Vierailija
47/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset puhuvat, että "luonne ratkaisee", niin: ulkonäkö on ensin hyväksytty, minkä jälkeen se luonne ratkaisee. Eli ulkonäkö ratkaisee todellisuudessa, mutta luonne tulee syventävänä tekijänä. Tämän vuoksi esimerkiksi prismatestissä nähdään vaikka minkä näkö

Kuntosalitesti on paljon parempi, koska siellä ovat ne ihmiset, joista naiset ja miehet ovat oikeasti kiinnostuneita.

Vierailija
48/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää tää tää!

Voi kun kaikki tän ymmärtäisi, eivätkö aina jankkaisi pelkästä pituudesta

Ymmärtäisi mitä? Että täydellinen hiusraja tummilla hiuksilla, lihaksikas vartalo (ja vain pieni rasvaprosentti) saattaa jonkin verran kompensoida pituutta? No enpä olisi arvannut! Mies on mallin näköinen, mutta vähän lyhyempi, kuin 180 cm.

Vierailija
49/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan ole pituudella väliä, jos näyttää muutoin Tom Cruiselta. Suurin osa nyt vaan ei näytä.

Älä usko mediaa, mitä pidetään komeana.

Vierailija
50/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät juuri esitä eriäviä mielipiteitä median kanssa. Kovin on samat naamat naisten ja median suosikkina.

Vierailija
51/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät juuri esitä eriäviä mielipiteitä median kanssa. Kovin on samat naamat naisten ja median suosikkina.

Kuten sanoin älä usko mediaa. Mediassa jankataan myös, että miesten suosikki on jennifer lopez ja shakira. Heh heh.

Vierailija
52/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin älä usko mediaa. Mediassa jankataan myös, että miesten suosikki on jennifer lopez ja shakira. Heh heh.

Ok, no en usko, että minun näköiseni mies liippaa edes läheltä Tom Cruisea, Johnny Deppiä tai Jason Momoaa. Toki tuota ihannemiesten listaa voi jatkaa, mutta samat perusominaisuudet löytyy kaikilta, vaikka listaa jatkaisi miten pitkälle.

Vierailija
53/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Itse olen lyhyt (en mikään superlyhyt kuitenkaan, n. 160 cm), ja tunnen itseni usein lapseksi pitkien (~195+ cm) miesten vieressä, vaikka olen 30 v. Siksi olisi vaikea kuvitella, että seurustelisin oikeasti pitkän miehen kanssa, vaikka ulkonäöllisesti viehättyisinkin.