Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen pituudella ei ole niin väliä, mutta...

Vierailija
22.01.2024 |

Olen pitkä nainen, 180-senttinen, mutta mulle ei oikeasti ole mitään väliä, minkä pituisen miehen kanssa olen. Olen kuitenkin huomannut, että miehen ruumiinrakenteella noin muuten onkin sitten isosti merkitystä. Tai ei siinäkään oikeastaan muilla tavoilla kuin niin, että haluaisin, että mies olisi lyhyydestään huolimatta jykevämpi rakenteeltaan kuin minä. En pysty seurustelemaan lyhyiden JA hintelien kanssa (pitkä ja hintelä menettelee), mutta syy ei ole siinä, että häpeäisin heitä, vaan siinä, että en tunne itseäni naiselliseksi, jos olen kaikilla tavoin isompi kuin partnerini. Häpeän siis itseäni. Mitenkähän tästä pääsisi yli? Ja mitä mieltä muut pitkät naiset ootte miesten mitoista?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pitkä nainen ja pidän pitkistä miehistä. Mieheni on vajaa parikymmentä senttiä minua pidempi ja minusta se on mukava pituusero. Molemmat poikamme ovat parimetrisiä leveäharteisia miehiä, hyvin näyttäviä ja komeita. Pituus on kuitenkin makuasia, kuka mistäkin pitää. Ei minua haittaa, jos minua joku pitää liian pitkänä tai nyrpistelee sille, että valitsin itselleni pitkän puolison. Maailmassa riittää pitkää ja pätkää, hoikkaa ja tanakkaa. Jos löytyy sellainen ihminen, jonka kanssa viihtyy ja jonka mitoista tykkää, voi pitää itseään onnekkaana. 

Vierailija
2/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinun pitää päästä yli? Deittailet sen kokoisia miehiä kuin sinusta hyvältä tuntuu. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta oppia tykkäämään pienistä miehistä, että pienille miehille ei tulisi paha mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni meistä on nielaissut tuon median tuputtaman naisihanteen, että pitää olla siro ja pieni, siltä on aika vaikea välttyä ellei asu yksin saaressa ilman kontakteja muuhun maailmaan.

Mitä voit tehdä? Ikä ja kasvaminen auttaa monilla. Vanhemmiten ihminen pystyy murtautumaan helpommin näiden meille asetettujen hölmöjen ja rajoittavien odotusten läpi.

Vierailija
4/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinun pitää päästä yli? Deittailet sen kokoisia miehiä kuin sinusta hyvältä tuntuu. Ei sinulla ole mitään velvollisuutta oppia tykkäämään pienistä miehistä, että pienille miehille ei tulisi paha mieli.

Hän sanoi että hän häpeää itseään ja siitä hän haluaa päästä yli. Ei hän tietty ole miehille mitään velkaa.

Vierailija
5/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se naisellisuus on siitä miehen koosta kiinni? Tunnetko itsesi naiselliseksi yksin ollessa?

Vierailija
6/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se naisellisuus on siitä miehen koosta kiinni? Tunnetko itsesi naiselliseksi yksin ollessa?

En oikein tiedä. Tai siis joo, tunnen itseni naiselliseksi yksin ollessa tai minua pidemmän miehen kanssa, tai lyhyemmänkin miehen kanssa, jos hän on skrodempi kuin minä. Jotenkin siinä on mulla sellaista lapsellista ajatusta, että haluaisin tuntea olevani siro ja sellainen, että mies jaksaisi kantaa minua. Kun olen isompi myös rakenteeltani, koen olevani joku hemmetin King Kong, joka kompastuessaan littaa miehensä pannukakuksi asvalttiin. Hävettää olla King Kong. Onneks en oo kuitenkaan yhtä karvainen ja juokse per*e paljaana pitkin kaupunkia, ehhe-heh :D

Vierailija
7/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille pitäisi tehdä jotain? Minä haluan, että mies on mua leveämpi ja pidempi. Ei minusta mahdoton vaatimus. Ja ihan hyvin olen kumppanin löytänyt siitä kategoriasta. Kyllä kriteerejä saa olla. En minäkään kaikille kelpaa ja ymmärrän sen vallan hyvin.

Vierailija
8/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi että hän häpeää itseään ja siitä hän haluaa päästä yli. Ei hän tietty ole miehille mitään velkaa.

Jos häpeä nimenomaan tulee pienikokoisen miehen kanssa olosta, minusta helpointa on olla ottamatta pienikoista kumppania.

Vierailija
9/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä. Tai siis joo, tunnen itseni naiselliseksi yksin ollessa tai minua pidemmän miehen kanssa, tai lyhyemmänkin miehen kanssa, jos hän on skrodempi kuin minä. Jotenkin siinä on mulla sellaista lapsellista ajatusta, että haluaisin tuntea olevani siro ja sellainen, että mies jaksaisi kantaa minua. Kun olen isompi myös rakenteeltani, koen olevani joku hemmetin King Kong, joka kompastuessaan littaa miehensä pannukakuksi asvalttiin. Hävettää olla King Kong. Onneks en oo kuitenkaan yhtä karvainen ja juokse per*e paljaana pitkin kaupunkia, ehhe-heh :D

Älä nyt hyvä ihminen nimitä omia kriteerejäsi lapsellisiksi. Sinulla saa olla odotuksia kumppanin ulkonäöstä. Se on ihan normaalia.

Vierailija
10/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksin ollessa ei ole ongelmaa, niin voisko sitä olotilaa soveltaa myös pienemmän miehen seurassa? Itsellä kohosi itsetunto kun pistin liioitellusti keimaillen ja silmiä räpytellen yms.  Asiaa helpotti kun mies vastasi samalla liioittelulla. Semmoista hupsua huumoria, se auttaa moneen.

Tosin mä en ihan varma ole mitä naisellisuudella tarkoitetaan 😁

Vierailija
11/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 180 cm mittainen mies ja kerran näin naisen joka oli ainakin päätä pidempi mua. Siinä oli hujoppi naiseksi. Ei edes hyvännäköinen mutta väkisin sä sellaisen huomaat. En osaa arvioida paljonko yli 2 metriä.

Vierailija
12/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri Serbian suunnilta tulevan miehen. Kosovo-Serbia akselilta tulee tilastollisesti kaikista jykevimmät ja kookkaimmat miehet. Serbiassa saa viettää turistiviisumilla 89 päivää. Maa hakee EU:seen 2025. Google translate kääntää profiileita. 

Vierailija
13/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ap:lle vain jokin esine, jonka avulla hän tuntee itsensä paremmaksi, ei tasavertainen ihminen.

Vierailija
14/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin naimisissa itseäni pari senttiä lyhyemmän miehen kanssa. Mies ei ollut mitenkään kauhean iso muutenkaan. Urheilullinen, mutta ihan normaalivartaloinen eikä ollut harteikas. Mulla siis pituutta 169cm.

No eron jälkeen päädyin seksisuhteeseen itseäni pidemmän miehen kanssa. Ei mikään hujoppi, mutta kuitenkin 14cm mua pidempi. Ja se vartalo! Harteikas mies joka tehnyt koko ikänsä fyysisesti raskasta työtä. Ihanaa kun mies on pidempi ja löytyy koko muutenkin. Vähän mahakumpua on, mutta ei pahasti Enpä kyllä taida enää huolia itseäni lyhyempää hoikkaa miestä. Enkä tarkoita, että miehen pitäisi olla mikään hujoppi. Kunhan edes vähän mua pidempi ja löytyy hartioita jne.

Vierailija
15/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut sellaisen ilmiön et miehet, joista tykkään ovat lyhyitä. Ei niin että jos näen lyhyen miehen niin käy kuumana vaan niin että kiinnostun miehestä ja huomaan hän olevan lyhyt. Itse olen 166cm ja miehet 170cm tai vähän päälle. Pituudella ei siis ainakaan minulle ole väliä.

Vierailija
16/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä hävetä itseään eikä mieltymyksiään. Miehillä tuntuu esiintyvän harvemmin häpeäntunteita siitä, että he pitävät tietynnäköisistä naisista. Pikemminkin heillä esiintyy syyttelyä naisia kohtaan, jos naiset, joita he itse haluavat, eivät haluakaan näitä miehiä. Joyenkin miehet kääntävät sen mielessään naisten viaksi.

Vierailija
17/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä päästä tuosta yli, ellet jostain syystä aio pariutua juuri lyhyen miehen kanssa. Itse en tee sitä virhettä enää koskaan, sitä napoleon-kompleksia ei jaksa kukaan katsoa kauaa. Kahteen kertaan yritin. Pitkät miehet on hot ja piste.

Vierailija
18/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan biologinen juttu että naiset tykkää itseään suuremmista miehistä ja miehet itseään pienemmistä.

Vierailija
19/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään syytä päästä tuosta yli, ellet jostain syystä aio pariutua juuri lyhyen miehen kanssa. Itse en tee sitä virhettä enää koskaan, sitä napoleon-kompleksia ei jaksa kukaan katsoa kauaa. Kahteen kertaan yritin. Pitkät miehet on hot ja piste.

Kerro lisää tästä kompleksista kiitos. Olen se, joka ihastuu lyhyisiin miehiin.

Vierailija
20/53 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 182cm pitkä nainen ja mieheni on n.174 cm mutta todella leveät hartiat ja vahva yms. En kysynyt hänen pituutta kun tavattiin alunperin netissä. Ihana mies.