Miehen pituudella ei ole niin väliä, mutta...
Olen pitkä nainen, 180-senttinen, mutta mulle ei oikeasti ole mitään väliä, minkä pituisen miehen kanssa olen. Olen kuitenkin huomannut, että miehen ruumiinrakenteella noin muuten onkin sitten isosti merkitystä. Tai ei siinäkään oikeastaan muilla tavoilla kuin niin, että haluaisin, että mies olisi lyhyydestään huolimatta jykevämpi rakenteeltaan kuin minä. En pysty seurustelemaan lyhyiden JA hintelien kanssa (pitkä ja hintelä menettelee), mutta syy ei ole siinä, että häpeäisin heitä, vaan siinä, että en tunne itseäni naiselliseksi, jos olen kaikilla tavoin isompi kuin partnerini. Häpeän siis itseäni. Mitenkähän tästä pääsisi yli? Ja mitä mieltä muut pitkät naiset ootte miesten mitoista?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä päästä tuosta yli, ellet jostain syystä aio pariutua juuri lyhyen miehen kanssa. Itse en tee sitä virhettä enää koskaan, sitä napoleon-kompleksia ei jaksa kukaan katsoa kauaa. Kahteen kertaan yritin. Pitkät miehet on hot ja piste.
Kerro lisää tästä kompleksista kiitos. Olen se, joka ihastuu lyhyisiin miehiin.
Jatkuvaa vikinää siitä, miten ei yhtään haittaa että olen miestä pidempi. Seurassa ja kahdestaan. Kuitenkin korkkareita en saisi käyttää kun kyllähän se vähän haittaa. Toinen treenasi itseään salilla kuin heikkopäinen, koska "täytyy olla edes muuten iso tai en kelpaa." Minun mielipiteeni asiaan sivuutettiin molemmissa tapauksissa.
Never again.
Mikähän minussa on, kun en oikeastaan kiinnitä huomiota pituuksiin, painoihin, hiusten väreihin tai määriin tmv. elleivät ne ole toooodella poikkeavia. Olen tapaillut, seurustellut ja ollut parisuhteessa hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Aina on luonne ollut se ratkaiseva tekijä.
Mua ei haittaa, vaikka miehellä on yhtä leveät hartiat kun mulla tai kutakuinkin yhtä isot kädet. Olen hieman yli keskimittainen nainen, 170 cm, mutta olen ruumiinrakenteeltani voimakkaan ja rotevan näköinen, hartiat leveät jne. Jopa niin, että multa on kysytty harrastanko kehonrakennusta, vaikka en käy salilla, en välitä kuntosaleista. Tykkään uida ja pyöräillä. Ehkä nuorempana haittasi oma rotevuuteni, mutta olen tottunut siihen, että olen roteva naiseksi, isältä peritty ruumiinrakenne. Eri asia sitten, haittaako miehiä, ainakaan kaikkia ei ole haitannut.
Miehille on kyllä joku onkelma jos nainen on pidempi. Mies sanoi että mun pitää kumartua kuvissa kun olen häntä pidempi ja korkeita kenkiä en saa käytää... :D Onneksi hän on jo tähän päivään mennessä päässyt tuosta yli.
Ei se mitään. En minäkään deittailisi pitkää naista ja parisuhteeseen/vaimomatskuun tarvittaisiin aika paljon vielä muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Miehille on kyllä joku onkelma jos nainen on pidempi. Mies sanoi että mun pitää kumartua kuvissa kun olen häntä pidempi ja korkeita kenkiä en saa käytää... :D Onneksi hän on jo tähän päivään mennessä päässyt tuosta yli.
No kyllä minä väitän, että se miehen lyhyys on aika paljon suurempi ongelma isolle osalle naisista. Siihen, kun lätkäistään vielä kalju päälle, niin ei tarvitse paljon Tinderiin miehen mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä päästä tuosta yli, ellet jostain syystä aio pariutua juuri lyhyen miehen kanssa. Itse en tee sitä virhettä enää koskaan, sitä napoleon-kompleksia ei jaksa kukaan katsoa kauaa. Kahteen kertaan yritin. Pitkät miehet on hot ja piste.
Kerro lisää tästä kompleksista kiitos. Olen se, joka ihastuu lyhyisiin miehiin.
Mies jolla on tuo nappekompleksi eli huono itsetunto alkaa ylisuorittamaan jotta voi osoittaa olevansa riittävän hyvä vaikka sisimmässään tuntee itsensä riittämättömäksi. Mitään tekemistä pituuden kanssa sillä ei ole, pitkäkin mies voi yrittää valloittaa maailman tähtäämällä korkealle vaikka urallaan. Napoleonhan ei ollut ranskalaiseksi millään tapaa lyhyt, mutta huonon itsetunnon takia halusi olla maailman hallitsija. Englantilaiset käänsivät tämän lyhyitä miehiä vastaan, sillä ovat ranskalaisia hieman pitempiä ja olivat näiden kanssa sodassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän minussa on, kun en oikeastaan kiinnitä huomiota pituuksiin, painoihin, hiusten väreihin tai määriin tmv. elleivät ne ole toooodella poikkeavia. Olen tapaillut, seurustellut ja ollut parisuhteessa hyvin erilaisten ihmisten kanssa. Aina on luonne ollut se ratkaiseva tekijä.
Voisiko olla niin, että olet itsekin sellainen, ettei ole niin kannattavaa vaatia?
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. En minäkään deittailisi pitkää naista ja parisuhteeseen/vaimomatskuun tarvittaisiin aika paljon vielä muutakin.
Onko pitkät naiset susta rumia vai?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan biologinen juttu että naiset tykkää itseään suuremmista miehistä ja miehet itseään pienemmistä.
Miehet itseään pienemmistä miehistä.
Onhan se toki hienoa Ap. että itse koet ja tunnet noin, etkä vieritä välittömästi vastuuta ja syitä omista tuntemuksista muiden harteille; niissä kun ei ole mitään pahaa tai väärää.
Silti osa naisista tapaa kääntää syyn meidän lyhyiden miesten viaksi ja syysksi väittämällä, että kyllä olisi valmis ja halukas olemaan lyhyen miehen kanssa,
Mutta kun ei lyhyen miehen itsetunto kestä sitä, että olis häntä pidemmän kumppanin kans parisuhteessa. - Esitätän tähän nyt sitten fiksu vasta argumenttisi ilman, että kuullostat yhtä lapsellsielta.
Yhtä kaikki oman kokemukseni mukaan omasta pituudestani tai paremmin sen puutteesta on halunnut kyllä useammin huoamutella ja olla muka vitsikäs muut miehet kuin naiset.
Huokaus. Eritysien ikävää on se kun osa haluaa liittää pituuteni korreloivan suoraan korvavälini kanssa tyyliin koska olen pituudeltani alle "tavallisemmin" pituuskäydällä edenneen rippikouluikäsen lapsen mittainen, niin henkisesti minun täytyy olla heistä varmasti myös korkeintaan 14 vuotiaan tasolla myös psyykkeeltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Mutta olen itse 182 cm ja jos nainen olisi minua pidempi, niin valitettavasti naisesta tulisi miesmäinen fiilis. Vähän sama fiilis, mitä naiset tuntevat itseään lyhyempien miesten kanssa (hennompi, feminiinisempi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Mutta olen itse 182 cm ja jos nainen olisi minua pidempi, niin valitettavasti naisesta tulisi miesmäinen fiilis. Vähän sama fiilis, mitä naiset tuntevat itseään lyhyempien miesten kanssa (hennompi, feminiinisempi).
En tunne. Omassa päässä vikaa jos tuntee noin. min'ä ainakin olen täysi nainen vaikka olen sinun pituisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen sinun pituinen, niin en ole mitenkään miesmäinen. minulla on t*ssit ja v*gina j a kohtu ja naisen luusto ja hormonit. ei mitään miehekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen sinun pituinen, niin en ole mitenkään miesmäinen. minulla on t*ssit ja v*gina j a kohtu ja naisen luusto ja hormonit. ei mitään miehekästä.
No aivan sama, et sinä minua valitsisi, vaikka olisin minkä pituinen ja hiukset olisi päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aivan sama, et sinä minua valitsisi, vaikka olisin minkä pituinen ja hiukset olisi päässä.
En niin koska olen varattu
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et vain ole yhtään visuaalinen ihminen. Kaikki eivät ole.
Mutta mitä tarkoittaa että luonne olisi "ratkaiseva tekijä"? Jokaisella on luonne. Millä tavalla se "ratkaiseva" luonteenpiirre löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä et vain ole yhtään visuaalinen ihminen. Kaikki eivät ole.
Mutta mitä tarkoittaa että luonne olisi "ratkaiseva tekijä"? Jokaisella on luonne. Millä tavalla se "ratkaiseva" luonteenpiirre löytyy?
Kun naiset puhuvat, että "luonne ratkaisee", niin: ulkonäkö on ensin hyväksytty, minkä jälkeen se luonne ratkaisee. Eli ulkonäkö ratkaisee todellisuudessa, mutta luonne tulee syventävänä tekijänä. Tämän vuoksi esimerkiksi prismatestissä nähdään vaikka minkä näköisiä pareja, mutta kuntosalilla nähdään se todellisuus, mitkä miehet kelpaavat hyvännäköisille naisille.
No ei miehetkään valitse pidempää naista usein. mieheni sanoi suoraan aiemmin, että kyllä lyhyemmät naiset on söpömpiä. Mutta ihastui ja rakastui minuunn ja pituuteni on hänelle ok (Olen 182cm)