Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö AirBnb:tä? Kokemuksia?

Vierailija
22.01.2024 |

En ole vielä uskaltanut AirBnb:tä kokeilla. Hinnat on niin paljon edullisempia että tekisi mieli kokeilla. Onko ne yleensä luotettavia vai saanko jännittää pääsenkö asuntoon? Ja onko tullut yllätyksiä vastaan?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kin yrittäjille kaikkein surkein paikka. Samaan aikaan vingutaan kun valtiolle ei ole rahaa. Yrittäjät tuovat työtä maksavat veroja. Mutta voi rikastua liikaa 

Vierailija
22/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, olen itse vuokraaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kin yrittäjille kaikkein surkein paikka. Samaan aikaan vingutaan kun valtiolle ei ole rahaa. Yrittäjät tuovat työtä maksavat veroja. Mutta voi rikastua liikaa 

Suomi on kateellisten maa. Kyttäillään naapuria ja kadehditaan milloin mitäkin. Mustakin selostavat, että ostan muka sosiaalituilla kaljaa ja "loisin", vaikka perustin heti aikuisena omia yrityksiä ja ihan oon elellyt omilla rahoillani, en saa edes elatustukia lapsistani.

En ala sairaille kateellisille selostamaan asioitani, luulkoot mitä ikinä lystäävät. 

Vierailija
24/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on kateellisten maa. Kyttäillään naapuria ja kadehditaan milloin mitäkin. Mustakin selostavat, että ostan muka sosiaalituilla kaljaa ja "loisin", vaikka perustin heti aikuisena omia yrityksiä ja ihan oon elellyt omilla rahoillani, en saa edes elatustukia lapsistani.

En ala sairaille kateellisille selostamaan asioitani, luulkoot mitä ikinä lystäävät. 

Ps. En ole käyttänyt air b'n'b:tä, mutta poika on käyttänyt monesti ja ollut pääosin tyytyväinen. 

Vierailija
25/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt useasti ja aina ollut ihan hyvä valinta. Ei kyllä ole mitään kovin edullisia diilejä löytynyt koskaan.

Vierailija
26/29 |
25.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava laittoi jonkun oman kämppänsä sinne käyttöön.  Muuten varmaan ihan kiva, mutta palautteissa sanottiin että asunto oli suorastaan saastainen. Tätä kovasti omistaja ihmetteli, väitti kovasti että kyllä hän sen on siivonnut joka kerta.

Kävi ilmi, että hänen käsitys asunnon siivoamisesta oli tyyllin : imurointi, lattian pyyhkäisy jollain mopilla ja vessanpyttyyn pesuainetta ja se on siinä. Not.

Katson aina ovenpielet, ovet ja keittiön kaapit, jääkaapin kunnon ja todellakin vessan ja suihkun seinät , miten on pesty!  Joku pikku sutaisu että pölyt on poissa lattialta, mutta kaikki ovenkahvat ja kaappien pinnat jossain klähmässä niin ei käy.

Tämä abnb vuokraaja joutui palkkaamaan oikean siivoojan sinne ja myöhemmin muihinkin kohteisiinsa. Häneltä ei semmoiseen ollut kykyä.

Vierailija
27/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse majoittajat ja käytän myös itse palvelua kun matkustelen.

Vierailija
28/29 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on toiminut majoittajien puolelta aina, mutta laittakaa aina ensin viestiä majoittajalle ja kysykää ajankohtaa, sillä jos laittaa varauksen ja se ei jostain syystä sovi niin rahojen palautuminen tilille kestää pari viikkoa joka on mielestäni aivan liian kauan.

Vierailija
29/29 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellivaraus - https://trip.tpm.li/tu5C5uU8 Joitakin kertoja palvelua käyttäneenä, enimmäkseen ulkomailla, olen havainnut toiminnan erittäin loogiseksi ja näppäräksi. Vaihtoehtoja on joka hinta- ja laatuluokkaan. Karttapalvelu on myös kätevä, Siitä näet vaivattomasti sijaitseeko majoitus oikeassa suunnassa omiin tarkoitusperiisi. Vilpittömästi suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi