Miksi Essayah?
-kokenut
-järkevä
-asiallinen
-arvot kohillaan
-kypsä
-hyvä puhumaan
-tulee toimeen kaikkien kanssa
Siksi Essayah. Numero 9, muistakaa!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
En luota sellaiseen, joka palvoo mielikuvitusolentoa.
Tämä, se että pilvenpäällä asuva ukko ohjaa elämää, on jotain pahasti pielessä.
Lähimmäisten halveksuntako on sellaista mistä sanot että arvot kohdillaan?
Lisäksi liian kiinni omassa vakaumuksessaan, en usko että taipuisi johtamaan Suomen ulkopolitiikkaa.
Ei kykene yhdistämään kansaa.
Ei, en äänestäisi missään nimessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee että se on pilvenpäällä asuva ukko, aivan, ei missään.
Yrittäkää nyt vähän edes.
Liian naseva ja puhuu toisten päälle. Vaalitentissä ohitti myös kysymyksiä, eikä kertonut selvästi omaa mielipidettään. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Lähimmäisten halveksuntako on sellaista mistä sanot että arvot kohdillaan?
Lisäksi liian kiinni omassa vakaumuksessaan, en usko että taipuisi johtamaan Suomen ulkopolitiikkaa.Ei kykene yhdistämään kansaa.
Ei, en äänestäisi missään nimessä
Kykenikö Niinistö yhdistämään kansaa?
Kykenikö Halonen?
Mitä tämä kummallinen kansan yhdistäminen oikein tarkoittaa ja millä keinoin siihen päästään?
Eikai presidentille voi tuollaista tehtävää yksin sälyttää, aivan naurettava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä lukee että se on pilvenpäällä asuva ukko, aivan, ei missään.
Yrittäkää nyt vähän edes.
Aika huono, nämä satuolentoihin uskovat nyt eivät vakuuta.
Pelkästään se, että vastustaa eutanasiaa sulkee hänet lopullisesti pois vaihtoehdoista.
Vain läpeensä sadistinen, julma ja paha ihminen haluaa kieltää lähimmäiseltään armeliaan lopun.
Hirviöitähän nämä uskovaiset ovat.
Ei yhtään uskonnolla ratsastavaa hörypäätä koskaan tehtävään, missä vaikutetaan muiden ihmiset elämään.
Sätkikööt keskenään lattialla siansaksaa messuten. Kahjuja.
Äänestin KD, ta mutta olen erittäin pettynyt. Olen itse uskossa, enkä ymmärrä että uskossa oleva ihminen hyväksyy heikossa asemassa olevien sortamista!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Essayah? Niin, sitä minäkin ihmettelen.
Etkä ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin KD, ta mutta olen erittäin pettynyt. Olen itse uskossa, enkä ymmärrä että uskossa oleva ihminen hyväksyy heikossa asemassa olevien sortamista!
Eikä piittaa luonnosta ja sen merkityksestä hölkäsen pöläystä.
Ainoa täyspäinen ,niinkuin Halla-ahokin konservatiivi ja Suomalainen.Israelin tapahtumat on nyt myös taustalla ja kyllä Sari ja Halla-aho tietää.Muut onkin suu auki moilasia ja toistelee 2 valtion mallia,jota ei Israel kannata.
Kukas siellä nyt sortaa ?Sari??? ,ettei itse uskoton asialla.Hämärtämässä Kristittyjen sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja turkistarhaajia. Kannattaa muutenkin eläinten kaltoinkohtelua, lakkautti ensitöikseen eläinsuojeluasiamiehen viran, tämä lempeä kristitty.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään se, että vastustaa eutanasiaa sulkee hänet lopullisesti pois vaihtoehdoista.
Vain läpeensä sadistinen, julma ja paha ihminen haluaa kieltää lähimmäiseltään armeliaan lopun.
Niinpä tietysti. Hirviöitä mitäpä muutakaan kun eivät halua edistää lukuisia kuolemankultteja mitä nyt kaupataan vapautuksena ja ehdottomana itsemääräämisenä. Näissähän ei siis ole mitään ongelmaa, täytäntöön ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään uskonnolla ratsastavaa hörypäätä koskaan tehtävään, missä vaikutetaan muiden ihmiset elämään.
Sätkikööt keskenään lattialla siansaksaa messuten. Kahjuja.
Vassari-psykot eivät halua vaikuttaa muiden ihmisten elämään? Voi tietäisitpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja turkistarhaajia. Kannattaa muutenkin eläinten kaltoinkohtelua, lakkautti ensitöikseen eläinsuojeluasiamiehen viran, tämä lempeä kristitty.
Älä puhu pjaskaa.
Vierailija kirjoitti:
No kun se satukirja käskee ettei saa. Juuri esim. tämän takia pidetään näistä hommista uskovaiset kaukana